Ev Arkadaşı

11.1K 526 53
                                    

Hepsi bana dehşetle bakarken "Neyse ben gidiyorum." deyip yanlarından ayrıldım.

Okulun otoparkına gidip arabama bindim. Bu araba benim canımdı. Kendi paramla aldığım ilk arabaydı.

Lamborghini Veneno. Fiyatı 45 milyon dolardı. Bu arabayı alabilmek için götümü yırtmıştım.

Aslında babam çok rahat alabilirdi ama ona bağımlı olmayı istemiyordum. Çünkü bugün olduğu gibi bir sıkıntı olursa bu arabayı satar geberene kadar yaşardım.

Tabi tek arabam bu değildi. Başka arabalar da almıştım. Babam ile kötü düştüğümde götümü yırtmak için kullanmak için iyi bir fikirdi.

Arabamın ön ve arka kapılarının açılması ile kaşlarımı çattım. Yankı ön koltuğa otururken Kuzey arka koltuğa oturmuştu.

"Ne sikime arabama biniyorsunuz?" diye sormamla Yankı "Konuşacağına arabayı sür." dedi.

Ciddi bir ses tonuyla "Şahsi işlerime karışmayın." dedim. "Sikmişim şahsi işini. Sür arabayı." dedi Kuzey.

"Sürmüyorum lan. Siz niye geliyorsunuz?" diye sordum. "Teyzen ile mi yaşayacaksın?" diye soran Kuzey ile "Hayır." dedim.

Teyzem ve lanet kocası annem doğumumda öldüğü için aynı babam gibi beni suçluyordu. Yani onlarda kalamazdım.

"Bizde sana kalacak ev bulduk." diyen Yankı ile "Nasıl?" diye sordum. 

"Uzun zamandır ev arkadaşı arıyordum." diyen Yankı ile "Adamsın lan." dedim.

"Hadi arabayı teyzenin evine sür. Bizim adamlar da orada olacak eşyaları taşıyacak." dedi Yankı.

"Bunu neden yapıyorsunuz? İkinize de daha önce zarar vermişliğim var." dedim.

Zarar vermekten kastım ıslatmak, yumruk, tekme, saçlarını kesmem gibi şeylerdi.

"Biz bu sabah ittifak olmamış mıydık?" diyen soran Yankı ile Kuzey "Dokunulmazlar gurubuyuz biz. Tabi birbirimizi koruyup kollayacağız." dedi.

"Hadi arabayı sürmeye başla." diyen Yankı ile arabamı çalıştırıp teyzemin evine sürmeye başladım.

"Bu ne ya tın tın ilerliyorsun. Biraz hızlan kızım." diyen Kuzey ile gaza bastım. Önüme çıkan araçları sollarken camları açtım.

Rüzgar yüzümüze sertçe çarparken Yankı arabanın radyosundan müzik açtı. Dolu Kadehi Ters Tut grubunun Anamız Babamız Yok Deriz şarkısının açılması ile bağırarak şarkıya eşlik etmeye başladım.

DokunulmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin