Sabah uyandığımda Kuzey misafir odasında Yankı ise kendi odasında uyuyordu.Koridorda "Götünüzü o sıcak yataklarınızdan kaldırın! Okula gideceğiz!" diye bağırdım.
İkisi de odasından çıkarken "Umarım uyandırma servisimizi beğenmişsinizdir. Beğenmediyseniz de sikimde değil. Aşağı da bekliyor olacağım iki dakika için de hazırlanıp gelin. Okula gideceğiz." dedim.
Kuzey ve Yankı geri odalara girerken merdivenlerden aşağı indim. Dün hazırladığım çantamı alırken merdivenlerden inen Kuzey "Sen çanta taşır mıydın?" diye sordu.
"Göt tarafındaki cebe kelebek konulmadığı için çantama koymak zorunda kaldım." dedim. Kelebek en sevdiğim kesici aletlerden biriydi.
Kullanmayı bilmeyene zarar verir, kullanmayı bilene ise zarar vermekte yardımcı olur.
"Kızım zaten üstünde iki silah bir çakı var. Ne diye çantana da kelebek falan alıyorsun?" diye soran Kuzey ile "Buna tedbir denir." dedim.
"Ne tedbiriymiş o?" diyerek merdivenlerden inen Yankı ile Kuzey "Gece yanına cepheye gidermiş gibi silah alıyor." dedi.
Göz devirerek "Kuzey sadece abartıyor. Hadi okula gidelim." dedim.
"Okula gitmek isteyeceğine emin misin?" diye soran Yankı ile "Eminim bebeğim ve sana bir teklifim var." dedim.
"Ne teklifi?" diye soran Yankı ile "Çıksana lan benle." dedim. Yankı'nın gözleri kocaman açılırken "Numaradan lan." dedim.
"Alazlar ikimizin de birbirimizi kardeş gibi gördüğünü biliyor." diyen Yankı ile "Nasıl onun için olduğunu anladın lan." dedim.
"Başka neden numaradan sevgili olalım ki?" diye soran Yankı ile "Haklısın." dedim.
Evin içini sessizlik kaplarken Kuzey'e dönüp "Kanka sende benim yüzümden Yeşim'den uzaklaşma.Benimle aynı ortamda olmadığı sürece görüşebilirsin." dedim.
"Bence benim bu sıralar onunla görüşmem iyi olmaz. Seninleyim bacısu." diyen Kuzey ile "Tabi benim gibi bir kankan olunca çıtan yükseldi." dedim.
Bunun üzerine Yankı ve Kuzey kahkahalar atmaya başladı. Tamam komikti ama bu kadar değil.
"Daha geçen gün Kuzey sen Alaz ile konuşurken aynısını söyledi." diyen Yankı ile bende kahkaha atmaya başladım. İşte bu komikti. Gönüller bir olunca dilden çıkanlar da aynı oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokunulmazlar
Chick-LitOkulun baş belaları. Nerede, ne zaman, nasıl, ne, neden ve kim soruları onları hiç ilgilendirmiyor. Her zaman nerede oldukları fark etmezsizin başlarını belaya sokabilirler. Peki okuldan atılmak için fazla korkunçlar ise okul müdürü buna nası bir çö...