Ailem

10.1K 515 73
                                    

Karttaki tüm parayı çektikten sonra geri eve gittim. Tam da tahmin ettiğim gibi. İkisi de uyanmamıştı.

Aldıklarımı mutfağa yerleştirdim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Dokunulmazlara özel harika bir kahvaltı hazırlayacaktım.

Cızırdayan sigara börekleri ile maşa ile pişmiş mi diye kontrol ettim. Sigara börekleri nar gibi kızarınca maşa ile bir tabağa aldım.

Fırındaki ıspanaklı börekler de pişince fırını kapattım. Yaptığım keki de dilimledim ve elimi yıkayıp üst kata çıktım.

Yankı'nın odasına girdiğimde hala uyuyordu. Yanına gittim ve uyandırmak için koluna dokunmuştum ki Yankı bir anda beni yatağa çekip üstüme çıktı.

Eliyle boğazımı sıkmaya başlayınca "Yankı benim." dedim ama Yankı hala kendinden geçmiş bir halde boğazımı sıkmaya devam edince çevik bir hareketle kolundan tutup onu sırt üstü yatağa yatırdım.

Bu sefer ben Yankı'nın üstüne çıkınca derin bir nefes aldım. "Yankı kendinde misin sen? Neredeyse öldürecektin beni!" diye sitem ettim.

Yankı'nın karnının üstünde oturduğumdan derin derin nefes alış verişini hissedebiliyordum. Yankı yenice kendine gelirken "Ben özür dilerim Gece." dedi.

"Önemli değil. Bir daha boğazımı sıkmayacaksan üstünden iniyorum." dedim. "Merak etme zarar vermem." diyen Yankı ile üstünden kalkıp yanına oturdum.

Yankı eliyle yüzünü sıvazlarken "Neden böyle oldu? Ne yaşadın da dokunmam ile boğazıma sarıldın?" diye sordum.

"Gece benim bütün ailem gözlerimin önünde işkence yapılarak öldürüldü. Annem, babam, küçük kız kardeşim..." diyen Yankı ile gözlerim kocaman açıldı.

Yankı'nın yanağından bir yaş süzülürken "Sık sık rüyalarıma girerler. Belki onları kurtarabilirdim ama başaramadım Gece." dedi.

"Bunların hiç biri senin suçun değil Yankı." dedim. Dedikleri yüreğime oturmuştu. 

"Kız kardeşime işkence yapılırken onun 'Ağabey yardım et'  diye bağırışı, çığlıkları kulaklarımdan gitmiyor." diyen Yankı ile ona sarıldım.

"Gece kız kardeşim bana muhtaçtı ve ben hiçbir şey yapamadım." diyen Yankı ile "Eminim ki yapabileceklerinden fazlasını bile yapmışsındır." dedim.

"Sana verdiğim oda eskiden kız kardeşimindi." diyen Yankı ile gözlerimi sıkıca kapattım. Bu çok acıydı lan!

DokunulmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin