Uyandırıyorlar

6.5K 310 11
                                    

Saat sabahın yedisi olurken Gece kıpırdamamıştı bile. Derin bir nefes aldım ve Açelya adlı hemşirenin getirdiği sudan bir yudum aldım.

"Acaba uyanıp beni tekrar 'çok' sevebilir misin?  Benim bir yere kadar olana değilde , sonsuza kadar olana ihtiyacım var.. Acaba uyanıp benim sonsuzum olur musun Gece?" diye sordum.

Kapının açılması ile kafamı kapıya doğrulttum. Gelen başka bir Açelya hemşireydi.

"Ben değerlerine bakmak için gelmiştim." diyen Açelya hemşire ile "Tabii, buyurun." dedim

Açelya hemşire makinede anlamadığım bir şeyler yaparken "Nişanlısı değilsin dimi?" diye sordu.

"Evet, değilim." dedim. Bunu nereden anlamıştı bilmiyorum ama onu kandırmakla uğraşmayacaktım.

"Çok sevdiğim bir yazar var. Alice Bailey... Ailece Bailey aşkı 'Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır' diye tanımlamış. Şuan acı çekiyor olabilirsin ama eminim ki çok yakında sevdiğin kadınla mutlu olacaksın." dedi Açelya Hemşire.

Ona cevap vermezken dediğini düşünüyordum. Çok güzel bir sözdü. Açelya hemşire birkaç şeyi daha kontrol ettikten sonra "Gece Hanım'ın değerleri normale dönmüş. Bence onu uyandırabiliriz." dedi.

Heyecanla ayağa kalktım. "Siz ciddi misiniz?" diye sordum. Çok mutlu olmuştum.

"Evet, ben ciddiyim. Sizi dışarı alalım da Gece Hanım'ı uyandıralım." diyen Açelya hemşire ile hemen özel odadan çıktım.

"Ne oldu? Neden dışarı çıktın?" diye soran Yankı ile "Onu uyandırıyorlar!" dedim.

Hepsi derin bir nefes alırken daha geçen güne kadar annem sandığım Gece'nin annesi babama sarıldım.

Üstümdeki tulumu, galoşu falan çıkardım ve özel odanın penceresine yaklaştım. Açelya hemşire Gece'nin serumuna bir iğne ile bir şeyler enjekte etti.

Kalbim yerinden çıkmak için uğraşırmış gibi atarken Gece'nin gözünü kırpıştırdığını gördüm. Heyecanla "Gördünüz değil mi? Gözünü kırpıştırdı." dedim.

Beril de benim gibi heyecanla "Evet, bende gördüm." dedi. Gece yavaşça gözünü açarken yeşil gözleri tekrar kalbimin atış hızını değiştirmeye başlamıştı.

Yeşil gözlerinde ki o tutkuyu, sevgiyi ve aşkı tekrar görebilmek için çok sabırsızlanıyorum.

DokunulmazlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin