10.Bölüm

724 68 60
                                    

"Şşt.. tamam çıkabilirsin. Jungkook gitti."

Dolabımdan kafasını dışarı çıkarıp "Burası çok güzel kokuyor." Dedi.

"Genelde Jungkook dolabımın bok gibi koktuğunu söyler. "

"Bok güzel mi kokar?"

Sorduğu şey karşısında bir süre öylece bakıştık. Ne cevap vereyim, bilemedim. Sonra daha fazla dayanamayıp yerlere yatarak gülmeye başladım. Ben gülünce o da gülmeye başladı. Gözlerimden yaş gelmeye başlayınca gülmeyi kesip "Taetae neden ağlıyorsun? Ağlama..." diyip boynuma sarıldı.

"Seni hak edecek ne yaptım, gerçekten bilmiyorum."

"Çünkü sen Taetae'sin ve Lalisa, Taetae'yi sever."

"Taetae de Lalisa'yı sever o zaman."

...

"Lalisa hadi gel, yemek yiyelim."

Odamdan çıktığında üstüne siyah tişört giydiğini fark ettim. Şaşırmıştım. Çünkü o siyah giymezdi.

"Sen siyah giymezsin. Başka kıyafet mi bulamadın? İstersen Jungkook'un dolabına bakalım."

"Hayır hayır. Aslında siyah giymek suç değilmiş, kıyafetlerin bir önemi yok. İçindeki insanın iyi biri olması önemli."

Anlamlı konuşması beni daha da şaşırmıştı.

"Bunu seni tanıyınca öğrendim Taetae."

Aramızdaki bağ kesinlikle aşktan, sevgiden güçlüydü. O olmazsa kendimi çok eksik hissederim ve bir daha Taetae olabilir miyim, bilmiyorum. Kısa sürede hayatıma girip her şeyim olmuştu. İyi ki o gün neden ağladığını sormuşum.
...

Jungkook evde olmadığı için oldukça rahatız. Lalisa'yı dışarda biliyor. Ona yalan söylemek istemezdim.

Lalisa'nın ben okuldayken sürekli izlediği ve normal cümleler kurmayı öğrendiği diziyi açtık.

Başını omzuma yasladı. Ben de kolumu omzuna attım. Şuan her şey dört dörtlük.

Diziyi izlerken çalan kapıyla ikimiz de ayağa kalktık.
Kim lan bu?
Kapı deliğinden baktığımda gelenin Jungkook, Yerim ve Wendy olduğunu gördüm.

"Siktir ya!"

Lalisa endişeyle bana bakıyordu. "Lalisa odamdaki dolaba girebilir misin? Ben senin yanına geleceğim."

"Tamam."

Lalisa odama gidince kapıyı açtım.

"Selam Taehyung" dedi Yerim. İçeri geçmelerine izin vermeyince Jungkook "Hyung çekil de içeri girelim." Dedi.

Ters bakışlar atarak kapıdan çekildim. "Wendy'nin burada ne işi var?" Diye sordum Jungkook'a.
"Ya olum tersleme şu kızı. Bak fıstık gibi kız. Şans ver işte. Lalisa ile olan ilişkiniz sahte zaten. Uzatmaya gerek yok."

Lalisa ile aramdaki ilişkiyi öğrenmesin diye susmak zorunda kaldım. Onu sevdiğimi çok belli etmemem gerekiyor.

İçeri geçtiklerinde televizyonda açık olan diziyi fark ettiler.

"Taehyung sen böyle diziler izler miydin ya?" Diye sordu Wendy.

Soğuk ses tonuyla "İzlerim. Ne var yani, olamaz mı?" Dediğimde Jungkook ters ters baktı. Buna karşılık omuz silktim.

Wendy zoraki bir şekilde gülerek "Ah yani olabilir tabiki. Ne var bunda? Ben de çok severim zaten bu tarz dizileri." Dedi.

Ya sabır!

 A Girl From Other Planet •TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin