Taehyung'dan..
Sabah, dün gece boyunca konuştuğum kızdan gelen mesajla uyandım. Klasik bir şey bu. Kızlarla flört etmeyi severim. Yatağımdan gerinerek kalktım ve duşa girdim.Üstüme siyah tişörtümü ve altıma mavi pantolonumu giyip mutfağa gittim. Ev arkadaşım Jungkook hâlâ uyuyordu. Hadi ama!
"Jungkook kalk kahvaltı hazırlama sırası sende"
"Yaa hyung. Sen hazırla bugün. Ben iki gün art arda hazırlarım"
Diyince üstüne su döküp onu kaldırdım. Her zaman böyle diyor serseri!
Öfkeli yüz ifadesiyle bana saldırmaya hazırlanacakken "Bak bugün Yerim'le aranı yaparım" dedim. Anında yumuşadı ve saldırmaktan vazgeçti. Yerim, okulun en güzel kızıydı. Bir ara flört ettik ama sıkılınca bıraktım. Şimdi de Jungkook onunla flört etmek istiyor. Aralarını yapmam zor olmaz.
Kahvaltı yapıp evden çıkınca istemeye istemeye kampüse doğru yürüdük. Üniversiteden nefret ediyorum!
Uçak mühendisliği bölümündeyiz. Jungkook ile çocukluk arkadaşıyız. Babalarımız iş ortağı, biz de onlar sayesinde çok küçükken tanıştık ve o zamandan beri uçaklara ilgimiz var.
Kampüsün bahçesinde güzel kızları görünce yanlarına gittik. Göz kırparak "Selam kızlar" dedim. Yerim'in nerede olduğunu öğrenip yanlarından ayrıldım. Jungkook da peşimden geliyordu. Koridorda tüm güzelliğiyle erkeklerin dikkatini çeken Yerim'le karşı karşıya gelince omuz atıp sendelemesine sebep oldum. Tam düşecekken Jungkook elini beline koydu ve düşmesine engel oldu. Görev başarı ile tamamlandı.
Gün boyu Yerim'le flört eden Jungkook beni sattığı için tek kaldım. Makine mühendisliği bölümündeki arkadaşlarımın yanına gitmek en iyisi.
Bahçede oturmuş hararetli bir şekilde konuşan Yoongi, Jimin ve Hoseok hyung'ı görünce "Namjoon ve Jin hyung nerede" diye sordum. Tek onlar eksikti. O ikisi inşaat mühendisliği bölümünde. Zaten okulumuz mühendislik fakültesi. Sadece bölümler ayrı. "Kantindedirler" dedi tartışma dışında olan Hoseok. "Jungkook nerde" diye sordu. "Yerim'le flört ediyor" dedim. "Siz ikiniz var ya. Oğlum bizim gibi bir kıza sadık olsanıza. Flört nedir ya?" Diye söylenmeye başlayınca "Bak seninki orda hadi git" diyerek kovdum. Hoseok biricik aşkının yanına gidip masayı terk etti. Jimin ve Yoongi'nin arasındaki tartışmaya hiç karışmadan ben de masayı terk ettim. Neymiş, Yoongi Jimin'den daha uzunmuş. Jimin'in dediğine göre Yoongi zayıf olduğu için daha uzun gözüküyomuş. İkisi de kısa. Abiniz star bebeyim! Gidip kendime güzel kız bulmam lazım.
...
Bulamadım! Dersler bitti ve kampüsten çıktım. Jungkook bey, Yerim hanımla gitti. Yoongi, Jimin hyungla basketbol oynamaya gitti. Daha sabah tartışıyorlar sonra basketbol oynamaya gidiyorlar. Hiç uğraşamam onlarla. Namjoon ve Jin hyung bowling salonuna gitmiş. Hoseok'un yetiştirmesi gereken bir projesi varmış. Yani kısacası tek kaldım. Ah ne güzel! Flört edecek kız da kalmadı. Çok sıkılıyorum. Kampüsteki kızlar da o kadar güzel değil. En iyisi gezmek. Gider bulurum güzel kız.
...
"Uff taşa bak"Yarım saattir gittiğim kafedeki garson kızı kesiyorum. İnstagram hesabını almak iyi bir fikir olabilir.
"Pardon bakar mısınız?"
Kız bana yüz vermemek için uğraşıyor resmen. Erkek olan garsonu yönlendirdi. Ama ben vazgeçmem. Fıstık gibi kız. Kaçırır mıyım?
"Buyrun"
"Caramel macchiato istiyorum. "
"Peki efendim"
Kız ona baktığımı fark edip kafasını çevirdi. Yüz vermiyor bana ya! Bana bana, dünya üzerindeki en çekici erkek Kim Taehyung'a!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Girl From Other Planet •Taelice
Fiksi Penggemar"Yani sen uzaylı olduğunu mu söylüyorsun?" Çapkın Kim Taehyung ve başka bir gezegenden gelen Lalisa Manoban'ın hikayesi... Taelice #1 (17/07/2020)