"Lalisa.." arkası dönük bir şekilde sokağın ortasında dikiliyordu. Ben de peşinden gitmiştim. "Gitme"
Gitmesini istemiyordum. Benden ayrılmasını da istemiyordum.
"Biz ayrı uyuyamayız ki."
Susuyordu. O da zorlanıyordu çünkü.
"Senin kokunu içime çekmeden nasıl uyurum?"
Bir süre sessizlik oluştu.
"Dolabında.." diyerek söze başladı. Sesi titrek çıkıyordu. Ağlıyordu demek ki. "Mor tişörtüm var. Onu alabilirsin."
Sonra gitti. Sokak lambasının loş ışığı altında, gözümün önünde gitti.
Sebebini sormuştum, "Yerim yüzünden mi?" Demiştim ama hiç konuşmamıştı. Tabiki Yerim yüzünden. Bir de soruyor muyum?
Peki Lalisa nereye gitti?
Jennie'yle yakın arkadaş olmuşlar. Onda kalacakmış.Bir dakika bir dakika!
Şimdi biz Lalisa'yla ne zamana kadar ayrı kalacağız?Bu sorunu halletmem gerek. Hayatımın geri kalanını Lalisa'dan ayrı geçirmek istemiyorum.
Eve geri dönüp odama girdim. Jungkook bugün baya kötüydü. Yarın konuşuruz diye düşünerek onu rahat bıraktım. Odasında uyuyordur herhalde.
Saati kontrol ettiğimde baya geç olduğunu fark ettim. Yarın öğlen dersim var ve geç kalmak istemiyorsam uyumalıyım. Tabi nasıl uyuyacaksam?
Yatağa yattığım an gözümün önüne Lalisa geldi. Ona sarılarak uyumak çok güzeldi. Keşke yanımda olsaydı.
Sağa sola dönüp duruyordum ama bir türlü uyuyamıyordum. Acaba şuan ne yapıyordur?
Uyuyordur herhalde. Ama o da uyuyamaz ki. Jennie'yle konuşuyordur o zaman. Tamam da Jennie çalışıyor, erken kalkması lazım. O zaman Lalisa da benim gibi yatakta dönüp duruyor.
Aklıma Lalisa'nın söylediği şey geldiğinde hemen yataktan kalkıp dolabıma ilerledim. Mor tişörtü bıraktığını söylemişti.
Dolaba baktığımda siyah ve üzerinde uzaylıların olduğu tişörtümün olmadığını fark ettim. O almış olmalıydı.
En azından ayrı kaldığımız bu süreçte uyumamıza yardımcı olacak şeyler var.
Mor tişörtü bulunca yatağa geri döndüm. Tişörte sıkıca sarılıp burnuma götürdüm. Göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı hemen. Sonra da uyuyakalmışım zaten.
...
"Jungkook hadi kalk artık!"
Yarım saattir Jungkook'u uyandırmaya çalışıyorum.
"Hyung bugün derse gelmesem olur mu?"
"Jungkook sen bir kız için bu kadar üzülmezdin. Birkaç gün flört eder, sıkılınca bırakırdın. Ne değişti şimdi?"
"Sanırım aşık oldum."
"Yani burda yatıp aşk acısı mı çekeceksin?"
"Evet."
"O zaman ben de acı çekeyim. Dün ayrıldık."
"Ne?" Diyerek ayağa kalktı.
"Sanırım bugün ikimiz de derse gitmesek iyi olur. Konuşmamız lazım çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Girl From Other Planet •Taelice
Fanfic"Yani sen uzaylı olduğunu mu söylüyorsun?" Çapkın Kim Taehyung ve başka bir gezegenden gelen Lalisa Manoban'ın hikayesi... Taelice #1 (17/07/2020)