15.Bölüm

656 52 65
                                    

Ortam mükemmeldi.

Güneş batmak üzereydi ve manzara çok güzeldi. Manzarayı daha da güzelleştiren çimenlerin üzerine oturmuş, kucağındaki Yeontan'ı seven Lalisa'ydı.

Fotoğraf makinemi çıkardım ve fotoğraflarını çekmeye başladım. Fotoğrafını çektiğimi fark edince Yeontan'ı da alıp kaçmaya başladı. "Ya Taetae!"

Ben de fotoğraf makinemi bırakıp peşinden gittim. En sonunda yorulduğu için durdu ve ben kendimi durduramayınca ona çarptım. Doğal olarak yere düştüm ve Lalisa da benim üstüme düştü. Yeontan ise oturmuş, bize bakıyordu.

Lalisa üstümden kalktığında Yeontan'ı alıp koşmaya devam etti. Ben de ayağa kalktım ve onları yakalamaya çalıştım. Çocuk gibiydik ama eğlenceliydi.

...

Eve geldiğimizde yorgunluktan öldüğüm için duşa girdim ve direk yattım. Lalisa hala enerjikti. Acaba Jungkook'un enerji içeceğinden mi içti?

Yanıma gelip beni canım uykumdan ayırmaya çalıştı. "Taetae ben çok sıkıldım."

"Sevdiğin çizgi filmi izlesene."

"Daha başlamadı."

"Çok yorgunum, uyuyacağım Lalisa."

"Tamam." Diyip yanımdan gitmek için kalktığında kolunu tuttum. "Ama benimle uyuyabilirsin."

Yatağın kenarına kayıp yer açtım. Yanıma yattığında kolumu ona doladım. O da kafasını boyun girintime yerleştirdi. Nefesleri boynuma çarpıyordu ve bu daha da uykumu getiriyordu. Bir süre sonra zaten uyumuşum.

...

"Hyung kalk hadi."

Gözümü açtığımda yanımda yatan Lalisa ve kolumu dürten Jungkook'u gördüm. "Noldu ya?"

"Saate baksana bi."

"12.34"

Hemen yataktan kalktım. Lalisa da hareketlilik oluştuğu için uyanmıştı. "Noldu?"

"Derse geç kalıyoruz." Diye cevap verdi Jungkook. Ben ise o sırada elime geçen şeyi giymiştim. Siyah eşofman, beyaz tişört...pekala iş görür.

"Hadi gidelim."

Kampüse geldiğimizde dersliği bulup sessizce içeri girdik. Yetişmiştik, güzel!

...

Ders çıkışı Namjoon hyungların yanına gittik. Hoseok sonunda yanımıza uğramayı akıl etmişti. "Seni aramızda görmeyeli uzun zaman oldu." Dedim Hoseok'a bakarak. "Abartmayın ya. O kadar da değil."

"Ya ne demezsin. Aynı evde kalmanıza rağmen 1 saat görüyoruz yüzünü. " dedi Yoongi.

Hoseok "Ayrıldık zaten." Dediğinde herkes susmuştu. "Neden ayrıldınız?" Diye sordum. Aslında cevabı belliydi. Çok görüşüyorlar, birbirlerinden sıkılmışlardır.

"Ara verelim dedi. Ben de ara verme olmaz, öyle iş mi olur? Ayrılıyoruz o zaman dedim." 

"İyi yapmışsın kardeşim." Dedi Jimin.

"Moralim bozuk biraz."

Sabahtan beri ağzını açmamış olan Jin hepimizin kabul edeceği bir fikir sundu.

"Bugün dersler bitince bowlinge gidelim mi?"

...

"Taetae sence ben bowling oynayabilir miyim?"

 A Girl From Other Planet •TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin