Haeun terdiam seketika, tidak mengeluarkan apa apa perkataan.
"Aku nak masuk untuk balas dendam. Diorang bunuh Eomma Appa aku. Aku tetap nak balas dendam! "Kata Taehyung
Haeun memadang Taehyung. Dia tersenyum. "Aku pun ikut. "
"Kau jangan nak gila! Benda ni berbahaya untuk kau! "Kata Taehyung
"Same as you. Kau nak tinggal aku sorang sorang kat sini? Kau dah janji yang kita akan bersama! "Kata Haeun
Taehyung terdiam, dia betul. Mereka buat janji tersebut. Tapi HQ Clan tempat yang berbahaya untuk orang yang tidak berpengalaman.
"Suka hati kaulah nak buat apa. "Kata Taehyung.
Haeun bangun. "Aku nak ambil angin kat luar. "
"Hmm, jangan pergi jauh sangat. Aku tak risau jangan salah faham.. "Kata Taehyung
Haeun mengangguk. Dia keluar dari rumah tersebut lalu masuk ke dalam hutan yang berdekatan di rumah itu.
-HAEUN POV-
Aku, Ryu Haeun berumur 15 tahun. 7 tahun yang lepas Mama Papa aku dibunuh oleh penduduk di sekitar kami. Sebab diorang fikir aku jahat.
2 tahun selepas itu, Eomma Appa Taehyung pula dibunuh disebabkan hal yang sama. Diorang benci aku sebab mata aku.
3000 tahun yang lalu, moyang milik ayah aku dijangkiti atau Mama kata, ditakdirkan untuk mendapat Roh Black Panther.
Keluarga kami percaya pada hal kelahiran haiwan. Maksudnya aura pada diri sendiri. Mama adalah Harimau dan Papa adalah Singa.
Roh Black Panther atau The Spirit Of Black Panther ini turun temurun kepada keluarga kami. Dan Roh ini telah turun pada aku.
Mama cakap The Spirit Of Black Panther memilik aura yang kuat, maksudnya aura hitamnya kuat. Jadi aku kena kawal aura dia.
Tapi aku tak tau bila atau macam mana aura dia tu keluar, sebab dia tak pernah lagi nak muncul.
Aku duduk di sebuah kayu. Menutup mataku dan menyentuhnya. Pada tahun 480, salah satu dari kelurga kami tak dapat kawal Spirit ini.
Dia mengganas dan membunuh semua orang yang ada di sekelilingnya. Itu sebab dia tak boleh nak kawal aura Black Panther.
Aku takut kalau aku tak boleh nak kawal aura dia dan terbunuh Taehyung. Taehyung adalah salah satu keluarga aku yang tinggal.
Aku membuka mataku. Melihat ke arah tangan kananku.
Taehyung memegang tangan kanan aku untuk menenangkan aku dan mengajak aku untuk tinggal bersamanya.
Sejak dari situ aku buat keputusan yang aku akan melindungi Taehyung. Tapi dia seorang yang keras kepala.
3 ekor Harimau dan 2 ekor kucing datang ke arah aku.
"Hye. "Kata Ku. Mereka datang dan duduk di sekeliling aku.
Black Panther mungkin bukan raja antara mereka, tetapi Aura milik Panther ini kuat membuatkan semua Family Felidae semua spesies kucing datang mendekati aku.
Itu apa yang Mama cakap.
"Musim salji dah nak datang, aku harap korang jaga diri. "Kata Ku mengosok gosok tubuh mereka
"Grr. "
Aku tersenyum. Mereka karnivor , jadi badan mereka sangat hangat membuatkan aku rasa selesa.
"Aku akan join HQ Clan. "Kata Ku. Mereka melihat ke arah aku. "Aku nak tetap bersama Taehyung, aku nak lindungi Taehyung. Hanya dia saja tinggal untuk aku. "
Kucing itu datang dan naik ke atas aku. Salah satu dari mereka menjilat pipi aku, seperti mengatakan 'Iya, kami faham. '
Aku tersenyum kecil, kehilangan Ibu bapa bukan mudah untuk diri aku. Tapi, aku ikut kata kata Taehyung bahawa aku harus maju dan tidak boleh mengalah. Maka aku tetap hidup untuk diri aku dan untuk Taehyung.
"Aku kena balik. "Kata Ku lalu bangun. Mereka juga bangun.
"Selamat tinggal. "Kata Ku. Mereka menggosok diri mereka di badan ku.
Aku pergi dari sana untuk pulang ke rumah.
TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanfictionWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...