11 || Graduates

680 56 40
                                    

Mereka semua beratur dan tersusun cantik.
Sudah 5 bulan mereka berada di sini dan berlatih dan dilatih. Mereka juga sudah mengambil ujian terakhir.

"Dengar sini, Tak guna! Selepas sahaja kamu graduate kamu diberi peluang untuk memilih antara masuk ke dalam Squad The Defence, The Guard dan The Killer. Tapi sebelum itu! "Commander memandang pelatih pelatihnya.

"Kamu akan diberi ujian yang mencabar. "Kata Commander dengan serious.

"Kamu semua akan mengambil alih misi untuk melindungi rakyat kita. "

Mereka terdiam, degupan jantung mula berdetak. Ujian ini juga menakutkan untuk mereka. Antara membunuh atau di bunuh. Seperti mendapat misi yang sebenar.

Atas nasib diorang, yang mati akan mati dan yang hidup akan hidup.

"Aku akan panggil nama ini, jadi sila datang ke depan. Ini adalah top 10 graduates! "Kata Commander.

"Nombor 10, Ivy Sophia! "

Sophia menuju ke depan.

"Nombor 9, Jaeger Olivia! "

Perempuan bernama Olivia itu menuju ke hadapan.

"Nombor 8, Ryker Max! "

Lelaki bernama Max menuju ke hadapan.

"Nombor 7, William Leo. "

Leo menuju ke hadapan.

"Nombor 6, Wang Zhuang!"

Zhuang menuju ke hadapan.

"Nombor 5, Kim Taehyung! "

"Nombor 4, Zagir Galina! "

"Nombor 3, Eric Miyuko! "

"Nombor 2, Macario Flavio. "

"Dan top ranking graduate kita, Nombor 1, Ryu Haeun. "Kata Commander

Haeun menuju ke depan, mereka menunjukan tanda hormat mereka. Meletakan tangan kanan di bahagian dada kiri dan tangan kiri berada di belakang pinggang.

"Yang lain juga kena fikir, apa yang perlu buat bila tak ada teknik, kekuatan, kepantasan, pengetahuan dan sebagainya. "Kata Commander. "Jangan mudah putus asa, teruslah hidup untuk diri sendiri! "

"Yes, sir! "

"Training Squad is hereby disbanded! "

"Yes, Sir!! "

"Kau akhirnya buat apa yang kau cakap. "Kata Commander melihat ke arah Haeun

"Saya pegang pada janji, sir! "Kata Haeun

Commander mengangguk. "Teruskan, masih banyak lagi perjalanan kau untuk lindungi Taehyung kau tu. "

"Yes, sir! "Kata Haeun

Mereka semua masuk ke dalam dorm masing masing. Suasan menjadi sunyi sepi. Faham sangat dengan suasana begini.

Esok akan ditakdirkan untuk segalanya. Antara mereka akan hidup atau mati. Ujian atau perlawanan untuk mereka bersama musuh.

Tidak tahu masa, tempat, siapa dan berapa yang akan datang. Itu semua atas nasib mereka.

Iya memang tidak adil, hidup ini tidak adil ajarannya hanya satu, hidup maka hidup lah tapi mati maka matilah. Pelbagai perasaan yang mereka rasa sekarang ini

Takut, mual, gelisah semuanya ada. Kaki tangan mereka sejuk kerana ketakutan.

"Haeunie. "Panggil Sophia. Mukanya pucat. Haeun melihat ke arahnya. Sophia memegang tangan Haeun. Rasanya sejuk sangat.

✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now