"SOPHIAAAAAA!!! "Jerit Haeun.
Matanya membulat, dia menggunakan 3DMG untuk menuju ke arah Sophia, musuh itu mengundurkan diri.
"Sophia! "Panggil Haeun
Darah keluar dari mulut Sophia.
"Dasar! "Aura hitam milik Haeun keluar. "Armin, kau jaga Sophia. "Kata Haeun menggunakan suara kerasnya.
Armin hanya mengangguk. Haeun berdiri mengeluarkan bladenya, matanya hitamnya menjadi tajam.
"Aku takkan maafkan setiap dari korang! "Kata Haeun memberi jelingan tajam ke arah musuhnya.
Haeun menggunakan 3DMG, menuju ke arah musuhnya. Memotong setiap anggota milik musuhnya itu.
Jungkook dan Taehyung juga menolong Haeun. Semuanya mati kecuali satu musuh.
"Kau-"Haeun menjeling ke arah lelaki itu. Lelaki itu mengigil ketakutan.
"Takkan aku lepaskan. "Kata Haeun, sepantas kilat dia menuju ke arah lelaki itu dan memotong perut lelaki itu.
Haeun memusingkan kepalanya ke arah Sophia dan Armin. Dia menuju ke arah mereka.
"Sophia! "Panggil Haeun.
Armin dan yang lain terdiam. Tak, tak mungkin dia boleh hidup dengan rupa macam tu. Pinggangnya di potong, darah tidak berhenti keluar.
"Ha-Haeunie. "Panggil Sophia
"Aku kat sini! "Kata Haeun. Air matanya keluar, tangan Sophia perlahan lahan memegang pipi Haeun.
Perlahan lahan Sophia tersenyum. "Tha-thank you. "
"TAAAAAAK! SOPHIA! KAU JANGAN MACAM NI! KAU KENA KUAT! "Jerit Haeun
Air matanya jatuh minitis ke atas muka Sophia, Haeun memegang tangan Sophia yang berada di pipinya itu.
"Ha-Haeunie. "
"SOPHIAA! JANGAN! JANGAN TINGGALKAN AKU! "Kata Haeun. Dia menangis.
Merayu dan merayu. Menangis tanpa henti. Menutup matanya berharap semua ni mimpi.
"Ja-jaga yang lain u-untuk aku, Ha-Haeunie. "Kata Sophia dengan perlahan. Menujukkan senyuman kepada Haeun.
Air mata Sophia keluar. 'Aku nak terus hidup dengan Haeunie tapi-'
"SOPHIA!!!! "Jerit Haeun
Armin yang berada dis sebelah Haeun itu menangis. Haeun menjerit.
"AAAAGGGHHHH!! "Jerit Haeun
Dia mengambil bladenya dan menuju ke arah lelaki yang memotong pinggang Sophia.
Haeun duduk di atas perut lelaki itu. "KAU TAK GUNA!! "Jerit Haeun
Dia menusuk bladenya ke arah muka lelaki itu. Menusuk dan menusuk. Darah terpancut(?) ke muka Haeun, tapi dia tak kisah.
Mereka yang lain terkejut melihat Haeun.
"SOPHIA! SOPHIA! BAGI BALIK SOPHIA! "Jerit Haeun sambil menangis.
Muka lelaki itu hancur. Haeun berhenti dan menundukkan dirinya. "Sophia. "Panggilnya sambil menagis.
"Haeunie. "
"Haeunie! "
"Haeunie, hati hati! "
"Ahh! Haeunie comel! "
Teringat memorinya dengan Sophia. Haeun menggengam baju lelaki itu dan memukul mukuo dada lelaki itu.
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanfictionWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...