Ada beberapa mangsa yang lari cuba untuk selamatkan diri.
"Korang pergi selamatkan mangsa yang, bawa mereka ke tempat yang selamat! "Kata Jungkook
"Yes,sir! "
Beberapa orang pergi ke arah mangsa itu untuk membawa mereka ke tempat yang selamat. Seorang musuh membaling pisau kecil ke arah budak kecil
CLANG!
Haeun berdiri di depat kecil itu, pisau kecil itu terkena blade Haeun, budak itu mengigil ketakutan. Haeun mengambil pisau di dalam poketnya dan membaling pisau itu ke arah musuhnyaMusuhnya itu menghalang menggunakan bladenya, dan tiba tiba datang satu blade di depannya dan menusuk masuk dahi musuhnya itu, Haeun menuju ke arah musuhnya itu dan mengambil bladenya.
"Dasar tak berhati perut. Budak pun kau nak bunuh? "Tanya Haeun. Menarik kasar bladenya tu, dahi lelaki itu mengeluarkan banyak darah.
"Selesaikan semua ni cepat. Aku tak rasa ada banyak orang disekitar sini. "Kata Jungkook
Taehyung hanya berdiri disana, mata Haeun membulat. Seperti kilat dia menuju ke arah Taehyung dan memeluk Taehyung.
Musuh yang berada di belakang Haeun menghayunkan bladenya di belakang Haeun
"ARGHHH!!! "Jerit Haeun
"Haeun!! "Jerit Taehyung dan Jungkook serentak.
Jungkook menuju ke arah musuh itu, dia membaling pisau ke arah Jungkook. Jungkook menghalang pisau itu menggunakan lengannya. Pisau itu menusuk masuk ke dalam lenganya.
"Akh! "
Taehyung memeluk badan Haeun, dia mengeluarkan poison knife dan membaling ke dada lelaki itu. Lelaki itu jatuh ke lantai dan mulutnya terkeluar darah.
Jungkook mengeluarkan pisau di lenganya.
"Haeun! "Panggil Taehyung. Jantungnya berdebar melihat di bahagian belakang Haeun terkeluar banyak darah. "Haeun! Bangun! "Kata Taehyung.
Jungkook menuju ke arah Haeun, melihat Haeun yang berada dalam pelukan Taehyung dan di belakangnya ada satu hirisan yang panjang dan mengeluarkan darah. Jungkook menggenggam bladenya.
"Captain, kita kena buat apa?! "Tanya Taehyung. Jungkook terdiam.
"Haeun, kau boleh buat ni kan? Kau nak pengsan kat sini dan.... nak biarkan Taehyung bersendirian? "Tanya Jungkook
"Apa yang Captain cakapkan ni?! "Tanya Taehyung
"Kau sendiri cakap, asalkan luka tu boleh sembuh kau tak kisah. Masih ramai lagi musuh di luar sana, kau dah nak mengalah? "Tanya Jungkook
Haeun menggenggam baju Taehyung, "Ak-aku takkan me-mengalah! "Kata Haeun
Dia berdiri, "Jangan paksa diri kau! "Kata Taehyung
4 musuh datang ke arah mereka, Jungkook menggunakan bladenya. Mereka berempat datang untuk menyerangkanya. Jungkook menggunakan 3DMG menuju ke arah mereka dan memotong setiap badan musuh itu.
"Di-dia marah. "Kata Taehyung. Taehyung melihat ke arah Haeun. "Biar aku bawa kau. "Kata Taehyung.
Haeun menggelengkan kepalanya. "Aku okay, tak perlu risau. Kita kena cari musuh yang lain! "Kata Haeun
Taehyung memegang tangan kanan Haeun, "Bodoh! Aku dah cakap kan tak payah lindungi aku sampai kau yang terluka! "Kata Taehyung
Haeun terdiam. Haeun mengeluarkan poison knife dan membaling ke ke belakang Taehyung dan poison knife itu terkena pada musuhnya.
"Aku buat sebab aku nak kau stay selamat. "Kata Haeun
Taehyung terdiam. 4 orang musuh datang dari belakang Taehyung, mata Haeun menjadi tajam dan aura hitamnya keluar. Disebabkan luka di belakangnya itu terasa sakit jadi makin kuat aura hitamnya keluar.
Haeun mengeluarkan bladenya, memegang kedua dua bladenya. Dia berjalan ke arah musuhnya itu.
"Akh! "Haeun terjatuh, 4 musuh itu datang ke arahnya, mereka menghayunkan bladenya ke arah Haeun.
Taehyung dan Jungkook datang dan memotong kepala musuhnya itu. Haeun melihat ke arah Taehyung dan Jungkook. Manakala Jungkook dan Taehyung memandang ke arah satu sama lain.
Mereka berdua melihat ke arah Haeun. "Kau okay? "
Taehyung dan Jungkook terdiam. "Ka-kau bawa Haeun. "Kata Jungkook
Taehyung hanya mengangguk. "Kau jangan nak degil kalau tak aku tikam kau pakai blade aku. "Kata Taehyung
Jungkook memandang Taehyung bila dia kata bergitu. Haeun mengangguk, dia naik ke belakang Taehyung.
Jungkook yang melawan musuh, Taehyung membawa Haeun pergi dan Haeun hanya cuba menolong dengan membaling pisaunya ke arah musuh berdekatan.
TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
Ryu Haeun (15)
162 cm
67 kg
Status : Alive
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanficWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...