Haeun dengan pantas menuju ke arah Dae Ho, dia terus menghayunkan katananya ke arah Dae Ho. Dae Ho menghalang menggunakan katananya.
"Tsk, aku yang akan membunuh kau, Ryu Haeun! "Kata Dae Ho menolak katananya dengan lebih kuat. Dae Ho menusuk katananya ke perut Haeun tapi Haeun mengelak.
"Sepupu kau yang lain memang bodoh biarkan kau bunuh diorang. "Kata Dae Ho, cuba untuk memotong tangan Haeun pula,
Haeun menghalang katana Dae Ho dengan katananya sendiri. "Apa maksud kau?! Aku yang bunuh mereka! "Kata Haeun, memegang pemegang katananya dengan kedua dua tangannya.
Dae Ho membuat hal yang sama. "Tch, kau fikir tu saja kekuatan diorang? Diorang boleh membunuh kau sekelit mata saja! "Kata Dae Ho. "Tapi mereka bodoh! Disebabkan kau Black Panther mereka jadi macam tu! "
Dae Ho menolak katananya lebih kuat. Dae Ho menghiris di bahagian betis kanan Haeun dan Haeun menghiris di bahagian tangan kiri Dae Ho, mereka berdua menjauhkan diri.
"Aku tak pernah buat apa apa, kenapa kau salahkan aku? "Tanya Haeun menahan rasa sakit.
"The Spirit Of Black Mamba boleh tersenyum saat melihat kau, tu buat aku benci! "Dae Ho terus menuju ke arah Haeun, Haeun mengaduh sakit apabila darah keluar dari bahunya,
Dae Ho menghayunkan katanya ke leher Haeun sambil tersenyum sini.
PRAAGHH!!
Mata Haeun membulat,
"Namjoon!!! "
Katana itu memotong perut Namjoon, Dae Ho menjauhkan diri dari mereka. Haeun memegang dada Namjoon
"Co-Commander Namjoon!! "Panggil Haeun
Mulut Namjoon terkeluar darah. Mereka semua terkejut.
"Papa!! "Jerit Farah dan terus menuju ke arah Namjoon, Hana juga turut menuju ke arah Namjoon
Commander Jin menatap terkejut, Namjoon terbaring dengan perutnya terkeluar darah. Blade musuhnya itu menghiris leher Jin, darah keluar dari leher Jin membuatkan Jin terjatuh.
"Commander Jin!! "Jerit Hoseok, Hoseok menghayunkan bladenya dan memotong kepala musuh tersebut. "Jin! Jin! "Jerit Hoseok sambbil menggoncangkan badan Jin, tapi malang tak ada sahutan
Hoseok menangis sambil meletakkan kepalanya di atas perut Jin, Commander Jin yang selama ini hidup dengan dia mati.
BANG!
Mata Hoseok membulat, bila dapat rasakan peluru menembusi dadanya. Hoseok terbatuk darah dan terjauh ke atas badan Jin
"Captain!! " Soldier yang lain membunuh musuh musuh yang ada di sekitar itu.
Kim Seok Jin Deceased...
Jung Hoseok Deceased..."Papa!! "Panggil Farah, air matanya keluar.
Soldier yang lain memberanikan diri untuk melawan Dae Ho, lebih kurang 1400 orang menyerang Dae Ho.
"Fa-Farah." Panggil Namjoon. Farah memegang tangan Namjoon dan meletakkan di tepi pipinya.
"Hiks! Pa-Papa! "Panggil Farah
"Jangan me-ngalah. Teruskan hidup dan ra-sailah keamanan dunia bila ki-kita sudah menang. "Kata Namjoon dengan perlahan.
Farah menggelengkan kepalanya, "Tak nak! Tak nak! Papa jangan tinggalkan Farah! "Kata Farah
Namjoon tidak mengatakan apa apa, Farah bangun memandang marah ke arah Dae Ho. "Hana kau jaga Papa aku. "Kata Farah lalu pergi menuju ke arah Dae Ho. "KAU TAK GUNA!!! "
Farah menyerang Dae Ho. Hana terduduk di sebelah Namjoon, masih lagi terkejut melihat darah yang keluar dari perut Namjoon.
"Ka-kau boleh tahan, Namjoon! Kau-kau Commander! Kau lebih kuat dari sesiapa! Kau kena terus hidup! "Kata Hana, air matanya mengalir.
"Maaf. "Kata Namjoon
"KENAPA KAU MINTAK MAAF?!! "Tanya Hana menundukkan kepalanya.
Jungkook hanya mempu terdiam, Taehyung tak mampu mengatakan apa apa, Commander The Killer-
Namjoon tersenyum, mengangkat tanganya menyentuh pipi Hana. "Terima kasih sebab sentiasa ada di sisi aku, Hana. "Kata Namjoon
Hana memegang tangan Namjoon. "Ka-kau kuat Namjoon, kau masih lagi hidup. "Kata Hana
Mata Namjoon dengan perlahan lahan tertutup. Olivia menangis teresak esak, sama juga dengan Haeun.
"Ka-kau cuma ti-"
BANG!
Hana terjatuh di atas badan Namjoon. Yang lain terkejut, "Hana!!! "
Jungkook membaling Boomerang Knife ke arah musuh. Haeun tak terkata, peluru itu terus menembusi kepala Hana. Dia hanya memandang Namjoon dan Hana terbaring berasa dengan darah.
Ini pertempuran teraknir, pilihan di tanganmu!!
Kim Namjoon Deceased...
Ellie Hana Deceased...TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
Okay guys, so citer TBP ni dah nak habis, akan ada pula 2 cerita baru. Aku akan update cerita tu bila lepas aku buat Facts pasal TBP, oukayyyy
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanfictionWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...