56 || See Ya~

376 42 9
                                    

Haeun hanya terdiam. Katana itu perlahan memotong blade milik Haeun.

Dengan pantas Haeun menyepak bahu lelaki tersebut. Tapi lelaki itu menghalang menggunakan tanganya.

Haeun menolak katana lelaki itu dan menjauhkan diri darinya.

"Akhirnya aku dapat jugak jumpa kau. "

"Kau sapa? "Tanya Haeun memandang tajam ke arah lelaki tersebut.

Dia terdiam, lalu tersenyum.

"Hah, patutlah kau buat orang tertarik pada kau Ryu Haeun. "

Dengan pantas lelaki itu menuju ke arah Haeun, Haeun tidak sempat untuk membuat apa apa.

Lelaki itu memegang dagu Haeun dan mengangkat kepala Haeun supaya memandangnya.

"Grrr. "

Haeun terkaku, lelaki itu hanya smirk. Perlahan lahan lelaki itu mendekatkan bibirnya ke bibir Haeun.

Sedikit saja bibir mereka ingin bersatu tapi dua blade datang ke arah lelaki itu dengan cepat lelaki itu mengelaknya.

Lelaki itu menjauhkan diri dari Haeun.

"Jangan sentuh Haeun. "Kata Taehyung

"Kau buat kau akan mati. "Kata Jungkook

Kini mereka berdua berada di depan Haeun. Jungkook di kiri dan Taehyung di kanan

"Wah, wah, wah, wah, ada hero lah. "Kata Lelaki itu, tidak lama kemudian muka lelaki itu menjadi masam.

"Aku takkan lepaskan dia. "Kata Lelaki itu dengan menggunakan suara garaunya.

"Hyung! Jom pergi! "

Haeun melihat ke arah lelaki itu. Lelaki itu memberikan senyuman sinis padanya.

'Tunggu, tu baju dari WW Clan! '

"Kita jumpa lagi nanti Ryu Haeun. "

"Tunggu! Kau siapa!? "Tanya Haeun

Lelaki itu memandang ke arah Haeun, matanya tepat memandang ke mata Haeun

"Aku? Aku ketua dari H4 Clan. "Kata Lelaki itu

Mereka terdiam. "Byee~"Kata Lelaki satu lagi.

Mereka berdua pun pergi. Haeun terdiam,

"ARGHHHH!!! "

Dengan cepat Haeun memandang ke arag suara tersebut.

"LEO!!!! "

Haeun menggunakan 3DMG untuk menuju ke arah Leo. Musuh itu menarik bladenya dari perut Leo

"Kau tak guna! "Jerit Haeun. Haeun menggunakan bladenya itu dan memotong kepala musuhnya itu.

Haeun memandang ke arah Leo

"Leo! "Haeun terus menuju ke arah Leo. Haeun terdiam seketika

Di bahagian lengan Leo sudah dikenakan poison knife. Di kakinya juga.

"Leo! Kau dengar kan? Leo! "Panggil Haeun.

Tapi tak ada apa apa riaksi, dari tetap keluar dari perut Leo, Haeun menutup tempat yang di tikam itu dari perut Leo.

"Leo! Bangun! "Jerit Haeun

Tapi tak ada balasan.

"AGHHH! "

"MIYUKO!! "Jerit Olivia

Mereka melihat ke arah Miyuko, mata Haeun membulat.

Olivia menusuk dada musuhnya itu, Haeun bangun dan menuju ke arah Miyuko.

✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now