76 || It Hot!!

602 42 6
                                    

Haeun menjerit kesakitan sehingga dia melepaskan katana yang berada di tangannya. Haeun memeluk dirinya.

"AAAGHHH!! PANAS!! PANAS!! PANAS!!! "Jerit Haeun 

Haeun jatuh ke tanah, tak tipu dia rasa badanny dibakar oleh api

"Tsk, tak guna kau sentuh katana tu. "

Suara itu milik Kang Dae

'Aku akan mati? Tak mungkin! Aku tak boleh mati lagi! 'Desis hati Haeun 

Haeun cuba untuk menarik nafas dalam dalam. Mukanya merah, air matanya keluar. 

'Taehyung, Jungkook- 'Desis hatinya. 

Badan Haeun terketar ketar. Air matanya turun dengan laju. Jadi beginilah rasa apabila dibakar. Sakit, pedih, terseksa.

Mama dan Papanya rasa seperti ini, air matanya mengalir

"Peluang aku untuk bunuh kau. "Kata Kang Dae menuju ke arah Haeun dan mengeluarkan katanya. 

Air mata Haeun tak berhenti keluar, sekarang ni dia tak boleh fokus disebabkan perasaan kesiannya terhadap kedua ibu bapanya yang perit dan juga pedih saat dibakar. 

"4 lawan 1? Tak mungkin kau akan menang. "Kata Kang Dae mengangkat katananya, mukanya berubah menjadi kesian dan terus menghayunkan katana itu kepada Haeun

"JANGAN DEKAT!! "Jerit Haeun

BOOM! 

Aura kuat itu membuat Kang Dae terlempar jauh. Air mata Haeun tidak berhenti keluar, sedaya upaya dia cuba untuk bangun, nafasnya tak teratur. Mata hitamnya menjadi hitam. Memandang Kang Dae dengan perasaan marah

Auranya kini mendadak keluar. Kang Dae perlahan lahan bangun.

"Tsk, sebab nilah aku encikan Black Panther. "Kata Kang Dae

Mata Kang Dae bertukar seperti mata Black Mamba. Kembali memegang katananya. Haeun mengambil Laser Katana itu dan memegangnya. 

"Mari kita tamatkan semua ni disini. "Kata Kang Dae, sepantas kilat dia menuju ke arah Haeun. 

Kang Dae menghayunkan katananya ke arah Haeun, tangan Haeun dengan cepat menghalang katana milik Kang Dae itu. 

"RYU HAEUN!!! "Jerit Kang Dae dengan kuat dan menolak katana Haeun sekuat hatinya.  

Pergerakkan mereka kini sangat cepat dan kuat, angin datang dan keadaan mula gelap, seperti hujan akan turun. 

"AKU TAKKAN MAAFKAN KAU!! "Jerit Haeun. Menambah lagi kecepatan katana di tanganya itu. 

Separuh dari mata putihnya kini menjadi hitam. 

Haeun menggunakan kakinya untuk menyepak bahu Kang Dae malah Kang Dae menghalangnya menggunakan lengannya. 

Haeun melompat dan menghayunkan kakinya kepada muka Kang Dae, hanya 1 inci sahaja kakinya itu ingin tersentuh dengan muka Kang Dae, Kang Dae mula menjauhkan dirinya daripada Haeun. 

"Semakin lama kau semakin kuat, aku takkan biarkan semua ni berlaku! "Kata Kang Dae. Pergerakkannya kini betul betul seperti ular, pantas dan juga lincas(?) 

Menghayunkan katana itu ke muka Haeun, Haeun terkejut dia membuat back flip dan mengundur ke belakang. Kang Dae tetap menyerang, Haeun menggunakan katananya dan menghayunkan kepada Kang Dae.

Katana itu menghiris di bahagian telinga Kang Dae. Darah melekat di bahagian katana milik Haeun. Kang Dae mula menjauhkan diri dari Haeun.

Haeun memberi senyuman sinis kepada Kang Dae. Kang Dae menatap benci ke arah Haeun. 

Mata Haeun menatap mata Kang Dae, kedua dua mata liar itu menatap antara satu sama lain, nasib baik tiada manusia biasa di sana. 

Sekiranya ada kemungkina dia boleh koma disebabkan aura Haeun dan juga Kang Dae. 

Haeun menuju ke arah Kang Dae sepantas mungkin yang dia boleh, katanyanya itu dihayunkan pada pinggang Kang Dae, Haeun menghiris katananya di pinggang Kang Dae dan jauhkan diri. 

"Dasar ta-tak guna. "Kata Kang Dae dan memegang pinggangnya yang terkeluar dari. Haeun hanya memberi senyuman sinis kepada Kang Dae. 

"Mana semangat kau, The Spirit Of Black Mamba? "Tanya Haeun

"Jangan nak sombong sangat. "Kata Kang Dae

Dengan cepat Haeun menggunakan 3DMG dan dia berada di atas bangunan. 

"Black Mamba. "

TBC

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN. 

Wang Zhuang (17)175 cm70 kg AquariusStatus : Alive

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wang Zhuang (17)
175 cm
70 kg
Aquarius

Status : Alive

✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now