66 || Something Nice

419 39 22
                                    

"Perhatian! Perhatian!? Musuh telah menyerang! Dari arah Timur dihantar Oleh 2Z Clan seramai 300 orang. Dan di bahagian Selatan di hantar oleh IT Clan seramai 200 orang. Soldiers sila bersedia! "

Kedengaran siren sudah berbunyi.

"Sekarang pergi! "Jerit Jungkook

"Yes, sir! "

Mereka menggunakan 3DMG untuk pergi. Separuh menuju ke arah Timur dan separuh menuju ke arah Selatan.

Jungkook Squad menuju ke arah Timur.

Hana dan Farah juga turut menyertai mereka, tapi mereka berdua menguruskan di bahagian Selatan.

"15 km datang 23 orang! "Kata Haeun

"Zhuang, Olivia dan Galina korang uruskan mereka! "Kata Jungkook

"Yes, Captain! "

"Taehyung dan Haeun, kau berdua ikut aku. "Kata Jungkook

"Yes, Captain! "

Mereka berpecah, Haeun dan Taehyung mengikuti Jungkook dari belakang

30 musuh datang untuk menyerang mereka.

Mereka bertiga mengeluarkan blade masing masing. Jungkook menyerang musuh pertama yang cuba untuk menyerang mereka

Haeun dan Taehyung muncul dari belakang Jungkook dan menyerang musuhnm yang lain

Taehyung menusuk bladenya ke perut musuh. Musuh membaling pisau kecil ke arahnya dan Taehyung menghalang menggunakan bladenya.

Datang seorang musuh yang cuba untuk menghayunkan bladenya ke arah Taehyung, dengan cepat Taehyung mengelaknya dan menusuk bladenya ke kepala musuhnya itu.

Darah terpancut keluar. Taehyung menarik bladenya, mayat musuh itu jatuh ke bawah.

Taehyung terus membunuh musuh musuhnya itu. Satu musuh membalung pisau ke arah Taehyung, Jungkook dengan pantas menghalang menggunakan bladenya.

"Tha-thanks. "Kata Taehyung

"Jangan leka. "Kata Jungkook dan memotong kepala musuhnya

"Yes, Captain. "Kata Taehyung

Jungkook menuju ke arah Haeun yang semakin ramai musuh datang ke arahnya. Jungkook membunuh beberapa musuh.

"Kau okay? "Tanya Jungkook

"Ya. "Kata Haeun, dia memandang ke arah Taehyung. "Kau okay? "

"Ya, aku okay. "Kata Taehyung

"Selesaikan semua ni. Jangan biarkan seorang pun terbunuh. "Kata Jungkook

"Yes, sir! "

Mereka semua pergi.

"Wahh, cantik juga Ryu Haeun. "

"Patutlah ramai orang yang tergilakan dia. Aku pun boleh gilakan dia. "

•...•...•

"Captain! "

Mereka memandang ke arah tersebut.

"Semuanya dah selesai? "Tanya Jungkook

"Yes, Captain. "Kata Zhuang

"Kalau macam tu tolong kitorang kat sini. "Kata Jungkook

Memusingkan badannya berhadapan dengan 83 orang musuh. Jungkook dan Squadnya menyediakan blade untuk membunuh.

"Serang! "Jerit Jungkook

"ARGHHHH!! "

Mereka semua menyerang musuh musuhnya itu. 83 vs 6 orang, tak mudah. Tapi, mereka ini kuat.

Haeun memotong anggota badan musuhnya itu. Darah terpancut keluar. Datang pula musuh dari arah kiri dan kanan Haeun.

Taehyung mucul di belakang Haeun dan membunuh musuhnya di bahagian kana. Manakala Jungkook muncul di belakang Haeun dan membunuh musuh di bahagian kiri.

Haeun memandang Taehyung dan juga Jungkook.

"Apa? "Taehyung dan Jungkook menanyakan soalan yang sama, mereka melihat ke arah satu sama lain.

Haeun ketawa kecil. "Korang macam kembar lah. "

Taehyung dan Jungkook tersenyum kecil bila melihat Haeun ketawa.

"Musuh korang ada lagi lah! "

Musuh mereka datang menyerang Haeun

"Oi, Taehyung. "Kata Jungkook

"Aku tahu. "Kata Taehyung

Jungkook dan Taehyung menyerang musuh itu, Jungkook mengambil bahagian kiri dan Taehyung di bahagian kanan.

Haeun hanya perhatikan mereka berdua membunuh.

'Hmm, aku rasa ada benda yang menarik berlaku. 'Desis Haeun sambil bibirnya mengungkirkan senyuman sinis.

Datang seorang musuh untuk menyerang Haeun, hanya satu gerakan sahaja kepala musuhnya itu tercabut dipotong menggunakan blade milik Haeun.

"Sudah selesai? "Tanya Jungkoom

"Yes, Captain! "Kata Armin

"Kalau macam tu, kita cuba uruskan musuh di bahagian Selatan. "Kata Jungkook

"Yes, Sir! "

Mereka menggunakan 3DMG untuk menuju ke bahagian Selatan.

TBC

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.

✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now