77 || The Black Mamba

385 37 23
                                    

Haeun  betul betul terkejut dengan apa yang terjadi, kalau dia tidak berggerak sepantas itu. Black Mamba itu akan mematuk kakinya. Sungguh berbahaya. 

"Hah, cepat riaksi kau. "Kata Kang Dae. Black Mamba itu menuju ke arahnya dan naik ke badan Kang Dae. 

"Aku takkan biarkan kau hidup Ryu Haeun. "Kata Kang Dae, berastus ratus ekor ular datang ke arah bangunan di mana Haeun berdiri. Semuanya ular berbisa, King Cobra, Black Mamba, Boomslang (hiks my fav) Green Anaconda dan pelbagai jenis lagi

"Tsk, dasar tak guna. "Kata Haeun

"GRAAWWWW!! "

Muncul berekor ekor jenis harimau di sana. Tiger, Lion, Leopard, Cheetah, Jaguar (Panther) dan sebagainya. 

"Tak adil kalau cuma kau saja yang panggil kawan kawan kau. "Kata Haeun, dia menggunakan 3DMG untuk turun ke bawah, Boomslang itu melompat untuk mematuk Haeun tapi Jaguar melompat dan menghalang boomslang tersebut. 

Haeun berada di depan semua Felidae Family, dan memberikan senyuman sinis pada Kang Dae. 

"Bunuh semua Felidar Family! "Jerit Kang Dae.

Ular ular itu dengan cepat menuju ke arah harimau dan juga ke arah Haeun. 

"Korang tau apa yang patut korang buat. "Kata Haeun

Semua harimau itu pergi untuk menyerang ular ular itu. Haeun berdiri disana, memandanh harimau berlawan dengan ular. 

Ular mempunyai bisa dan Harimau mempunyai tari dan kuku yang kuat. Mata Haeun memandang ke arah Kang Dae, Haeun terkejut yang dia nampak Kang Dae sudah pun memandangnya. 

Dia dapat rasakan sesuatu yang pelik tapi dia tak nak fikir hal tu sekarang ni. Matanya membulat bila datang seekor ular di depan mukanya, dengan cepat Haeun menghayunkan katananya pada ular tersebut.

'Aku kena fokus kalau tak aku akan mati.'Desis hati Haeun. 

Haeun memandang tajam ke arah Kang Dae sama juga dengan Kang Dae, Haeun menggunakan 3DMG untuk menuju ke arah Kang Dae. 

Haeun menghayunkan katananya pada Kang Dae dan Kang Dae menghalang menggunkan katananya. Pergerakkannya menjadi agak lemah atas sebab luka di pinggangnya. 

"Kau rasa kau boleh menang dengan lawan kitorang? 4 lawan 1 memang mustahil untuk kau menang. "Kata Kang Dae

Haeun ketawa kecil. "Itu untuk kau, tapi aku bukan berseorangan. "Kata Haeun menolak dengan kuat katananya membuatkan katananya berselisih dengan dada Kang Dae dan menghiris dada Kang Dae

"ARGHHH!!! "Jerit Kang Dae dengan nada kesakitan. 

Ular ular itu semua menuju ke arah Haeun tapi di halang oleh harimau yang lain. Kang Dae jatuh ke tanah. 

Darah meleleh keluar dari dada dan pinggang milik Kang Dae. Haeun hanya menatap Kang Dae. 

"Orang kau buat macam pada kawan kawan aku. Kau rasa apa yang kawan kawan aku rasa? "Tanya Haeun.

Kang Dae tidak menjawab apa apa, darah keluar dari mulutnya. 

"So aku akan mati ditangan kau? "Tanya Kang Dae

Haeun menatap tajam ke arah Kang Dae. "Memang itu sepatutnya yang perlu terjadi. "Kata Haeun

Kang Dae hanya ketawa kecil, pergerakkannya itu membuat darah keluar dari dada dan pinggangnya. 

"Ryu Haeun. "Panggil Kang Dae

Haeun menatap Kang Dae. "Aku lega bila aku dapat dibunuh oleh kau. "Kata Kang Dae

Haeun terdiam, tidak melakukan apa apa, tiba tiba badan Haeun terbeku dan tak boleh membuat apa apa. Badannya duduk di sebelah Kang Dae dengan sendiri. Seperti badannya di kawal. 

"Tak sangka aku mati dan melihat muka Ryu Haeun. "Kata Kang Dae. Tanganya itu memegang pipi Haeun, Haeun hanya mampu terdiam sejak badannya tak mampu bergerak. 

"Teri-ma kasih. "Kata Kang Dae, tiba tiba air matanya keluar setitis dan mengalir. Tangan Kang Dae itu jatuh dan Haeun kembali dapat mengawal badannya sendiri

Semua ular itu masuk kembali ke dalam hutan. Haeun hanya memandang haiwan itu. Dia keliru, apa yang sebenarnya berlaku? Kenapa boleh jadi macam ni? Kenapa Kang Dae lega bila Haeun yang membunuhnya? 

"AAAGHHHH!!! "Haeun menjerit

Kepalanya memandang ke atas dan dadanya mengakat ke hadapan. Di bahagian belakangnya itu terasa seperti ada orang mengungkir sesuatu menggunkan pisau. 

Sakit dan pedih, air matanya keluar kerana rasa sakit. Perlahan lahan Haeun membuka bajunya dan ternampak satu ukiran ular di balakangnya. Haeun mengambil nafas. 

"Tak mungkin. "Kata Haeun

Haeun memandang ke arah hutan, tiba tiba datang ular yang sangat banyak ke arahnya. Haeun hanya mampu terdiam. 

"Jadi aku dapat kawal semua jenis ular jugak? "Tanya Haeun

Okay guys ada salah faham sikit, aku pun tak search elok elok so aku mintak maaf. Elapidae Family ni ada beberapa jenis je, Boomslang tu dalam Colubridae Family.

Pastu Green Anaconda itu pulak dalam Boidae Family, and ada lagi yang tersilap so aku just tukar yang Kang Dae ni actually boleh kawal semua jenis Ular ah

Okay tu je, aku mintak maaf atas salah faham ini--🙇‍♀️🙇‍♀️

TBC

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN

Smirth Armin (15)172 cm74 kgScorpio Status : Alive

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Smirth Armin (15)
172 cm
74 kg
Scorpio
 
Status : Alive

✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now