Zhuang hanya memandang Haeun. "Tch, kau ingat aku takut bila kau buat mata macam tu. "
"Aku tak ada nak takutkan kau. "Kata Haeun
"Jangan salahkan aku kalau aku sakitkan kau. "Kata Zhuang
"Aku tak kisah. "Kata Haeun. "Stand back. "Kata Haeun
Armin hanya mengangguk, mengundurkan dirinya. Pelatih yang lain hanya memandang risau.
"Aku ambil first move dulu. "Kata Zhuang. Dia berlari ke arah Haeun dan menyerang Haeun menggunakan pedangnya.
Haeun menghalang menggunakan pedangnya itu.
'Kekuatan dan teknik pada diri sendiri. 'Desis Haeun.
Haeun menolak pedang Zhuang menggunakan pedangnya. 'Kekuatan. '
Pedang Zhuang menghayun pedangnya ke leher Haeun, dengan pantas Haeun mengelak, dia menunduk ke bawah.
Haeun menggunakan pedangnya menghayunkan ke kaki Zhuang membuatkan Zhuang jatuh. 'Teknik'
Haeun menindih ke atas Zhuang.
Tangan Zhuang bergerak, tapi Haeun meletakan lututnya ke atas tangan Zhuang membuatkan Zhuang tidak boleh bergerak.
Haeun meletakkan pedangnya di leher Zhuang dan dia duduk di atas Zhuang.
Zhuang terkaku, dia hanya memandang Haeun. "Ca-cantik. "
"Apa? "Tanya Haeun
"Ta-tak ada apa apa! Lepaslah, sakit kau tau! "Marah Zhuang.
Haeun bangun. Dia menuju ke arah Armin. "Macam mana? "
Armin mengangguk. "Timing kau betul. Tapi kau tak boleh guna teknik tu saja. "Kata Armin
"Aku tahu. "Kata Haeun.
"Ah! "Tiba tiba kedengaran orang mengaduh. Haeun dan Armin memandang ke arah tersebut.
"Haish, kau ni terlalu lemah lah. Aku rasa macam lawan dengan tiang. "
"Ma-maaf. "Kata Sophia
Lelaki itu meninggalkan Sophia.
"Ivy Sophia, dia tak ada kekuatan fizik sama macam aku. "Kata Armin.
"Aku tau. "Kata Haeun dia menuju ke arah Sophia. Sama juga dengan Armin.
"Kau okay? "Tanya Armin.
"Um, saya okay saja. "Kata Sophia. Armin menolong Sophia untuk bangun.
Haeun menatap Sophia. "Kau lawan dengan aku. "Kata Haeun
Armin dengan Sophia terkejut. "E-eh tu mu-mustahil. "Kata Sophia
"Kau perempuan aku pun perempuan, jadi tak ada masalah. "Kata Haeun
"Bukan itu masalahnya! Nanti kau akan sakitkan Sophia. "Kata Armin
Haeun mengeluh. "Cuba sajalah. "
"Aku serang dulu! "Kata Haeun. Dia berlari ke arah Sophia. Menghayunkan pedangnya ke arah Sophia, Sophia menghalang menggunakan pedangnya.
Jantung Sophia berdegup dengan kencang.
"Fokus. "Kata Haeun
"E-eh? "Tanya Sophia. Haeun menolak lebih kuat pedangnya sehingga Sophia terjatuh.
"Kau okay? "Tanya Armin
"Ya, aku okay. "Kata Sophia.
"Kau tak fokus. "Kata Haeun. Armin dan Sophia melihat ke arah Haeun. "Hati kau asyik tanya, apa nak buat, boleh aku menang, nanti aku terluka, macam mana, kenapa. Semuanya soalan bodoh. "
"Kalau kau asyik buat macam tu, kau akan mati. "Kata Haeun. Dia duduk di depan Sophia. "Dalam perlawanan pedang ni kau kena fokus pada fikiran dan juga pedang. "
"Kalau kau ikut perasaan cemas kau, perasaan keliru kau, kau akan mati dengan mudah sebab kau keliru dan tak tau nak buat apa menyebabkan kau blank. "Kata Haeun.
"Guna otak kau untuk beraksi. Dan berlatih lagi, tambah kekuatan kau kat tangan kau. Hayunan pedang buat 300 kali dalam sehari mungkin boleh tolong kau. "Kata Haeun
"E-eh?! 300 kali dalam satu hari? "Tanya Sophia
"Bodoh. "Haeun memukul perlahan kepala Sophia mengunakan pedangnya. "Ni untuk diri kau. Bila kita sudah graduate dan perlu melawan musuh takkan ada orang yang nak selamatkan kau selain diri kau sendiri. "Kata Haeun
Sophia terdiam. "Kuatkan diri kau. "Kata Haeun
Sophia mengangguk. Dia tersenyum. "Haeunie baik lah. "
Muka Haeun memerah. "Tch, baik kau berlatih sebelum si botak tu mengamuk. "Kata Haeun
Armin dan Sophia ketawa kecil bila Haeun memanggil Commander nya itu 'Botak'. Mereka sambung berlatih.
TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
Ivy Sophia (15)
149 cm
47 kg
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanficWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...