Hari ini adalah hari pertama mereka berlatih.
"Latihan pertama kamu semua, latihan ini sangat penting sebagai seorang soldier dan pelatih! Menggunakan pistol! "
"Pistol akan digunakan bila kamu berada jauh dari musuh! Pistol ini juga kamu akan digunakan untuk membunuh! Setiap dari kamu wajib untuk lulus dalam latihan ini! Faham?! "
"Yes, sir! "
"Mulakan! "
Mereka diajar bagaimana untuk memansang pistol, posisi yang terbaik, cara menggunakan pistol, membuang semua la cebisan pistol.
Mereka perlu menghafal setiap perkara yang ada di pistol itu. Bukan senang, mereka perlu teliti dengan betul. Selepas habis sahaja latilah itu mereka masuk ke kelas mereka untuk belajar tentang teknik.
"Kita ada 4 musuh yang tetap nak serang rakyat kita. Dan juga mereka akan datang dari empat arah. Rakyat kita adalah benda pertama kamu semua perlu lindungi. "
"5 bulan kamu semua akan berada disini dan belajar dan berlatih. IT Clan mereka sudah membunuh 500 orang di tempat kita, WW Clan sudah membunuh 450 orang di rakyat kita. 2Z Clan membunuh 600 orang dan H4 Clans membunuh hampir 1000 orang."
"H4 Clan kerap membunuh rakyat kita, mereka kuat dan teknik mereka juga luar biasa. Banyak orang kita terbunuh. Jadi kamu semua beri lebih perhatian kalau nak terus hidup. "
•…•…•
Waktu malam sudah menjelma. Dan sekarang ini waktu makan malam. Haeun duduk di sebelah Taehyung.
"Kenapa kau tak duduk dengan kawan perempuan kau? "Tanya Taehyung
"Tak ada. "
Bila jawab sahaja itu Taehyung terdiam sebab dia tahu kenapa. Bukan Taehyung tak nak duduk bersama dengan Haeun tetapi, ini masanya untuk Haeun cuba mencari kawan dia sendiri.
Haeun makan makanannya.
"Esok kita ada latihan pistol lagi kan? "
"Hmm, jadual kita 3 hari latihan pistol 2 hari latihan pedang dan 2 hari lagi uji minda. "
"5 bulan kita duduk kat sini, 5 bulan tu jugak lah kita ulang jadual yang sama. "
"Kau, kalau dengar kat Commander mampus kau. "
"Weh, Taehyung kau dengan Haeun ni childhood friend kan? "
"Hmm. "
"Haeun kenapa dengan mata kau! Wahhh sumpah pelik and also menakutkan!! "
"Kenapa jadi macam tu? Kau ada hantuk kepala kau kat mana mana ke?! "
Haeun hanya dia dan teruskan makan makanannya. Mereka melemparkan soalan kepada Haeun, tapi Haeun tidak menjawabnya.
"Ughh, asal aku rasa tiba tiba saja sejuk? "
"Kaan! "
Mata Haeun tepat memadang mereka bertiga yang menanyakan soalan kepada Haeun. Seperti mereka menyindir matanya itu.
Haeun bangun lalu keluar dari sana.
"Oi, kalau kau keluar masa ni kau kena marah dengan Commander! "
Haeun menutup pintu itu, dia berjalan pergi. Aura hitamnya semakin kuat, dia marah dia juga sakit hati.
"Oi, tak guna. Siapa benarkan kau untuk keluar ha? "Kedengaran suara Commander.
Haeun berhenti. "Saya hanya ambil angin. "
Commander itu hanya terdiam seketika. Dia dapat rasakan Aura milik Haeun itu.
"Biar aku tanya kau, budak. Apa tujuan sebenar kau datang ke sini? "Tanya Commander
"Saya datang hanya untuk lindungi kawan saya. "Kata Haeun
"DASAR BODOH! "Jerit Commander.
Jeritan itu sangat kuat, tapi jeritan itu tidak mengejutkan Haeun. Aura hitamnya semakin kuat.
"Kau datang sini hanya disebabkan orang lain! Kau bodoh! Jadi kalau dia terjun kau pun nak terjun juga! "
"Saya akan ikut apa sahaja yang dia lakukan. Saya takdirkan diri saya untuk bersama dia. "
Commander itu seperti cuba untuk menahan marah. Haeun memusingkan badannya untuk melihat Commander.
"Saya ada satu soalan. "Mata hitam Haeun mula menjadi tajam
TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanficWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...