18 || Maybe I Will Kill Myself Too

517 55 16
                                    

"Terima kasih atas kerja sama kamu Haeun. "Kata Commander Namjoon sambil tersenyum. 

Haeun hanya menggelengkan "Saya akan pergi dahulu. "Kata Haeun

"Baiklah, berehat ya." Kata Commander Namjoon

"Yes, sir. "Kata Haeun, menunjukan tanda hormat. Melatakan tangan kananya dia dada kirinya dan tangan kirinya di belakang pinggangnya. (Ini tanda hormat diorang)

Haeun keluar dari sana, melihat lelaki yang menjaga pintu bilik tersebut. 

"Bawa saya ke bilik saya." Kata Haeun

Lelaki itu hanya pergi, Haeun mengikut lelaki itu dari belakang.Bila sudah sampai lelaki itu pergi tanpa mengatakan apa apa pun. 

"Haeunie! "Panggil Sophia

Haeun memandang ke arah Sophia. 

"Awak okay? Kau tak apa apa kan? "Tanya Sophia

"Aku okay je, bukan ke Commander suruh kau rehat? Asal kau kat sini? "Tanya Haeun

"Ah tak, saya risaukan Haeunie. Jadi saya tak boleh nak tidur. "Kata Sophia

"Bodoh, kau patut risaukan pada diri kau, poison yang masuk dalam badan kau masih lagi tak sembuh. "Kata Haeun mengetuk perlahan kepala Sophia.

"Sorry, Haeun pergi lah berehat. "Kata Sophia

"Hmm kau pun sama. "Kata Haeun

Sophia mengangguk dengan gembira, Haeun masuk ke dalam biliknya. Mereka tidak duduk di dorm. Sekarang mereka akan tinggal di bilik mereka sendiri. Haeun masuk ke dalam biliknya. Dia duduk di atas katil dan membaringkan dirinya. 

Haeun memegang perutnya, tiba tiba sahaja sakit. Dia masih lagi belum pulih. Badan dia rasa sakit. "Tch, aku kena berehat. "Kata Haeun 

•...•...•

"So kau dah talk dengan dia? "

"Yup, and that girl kinda interesting. "Kata Commander Namjoon. Dia mengambil cawan yang berisi air teh panas dan perlahan lahan meminumnya. "Mempunyai tujuan yang unik, dan kemahiran yang tidak diketahui. "

Commander meletakkan kembali cawan itu di meja. "Mungkin dia juga dapat tolong kita. "

"Apa pun pilihan kau, aku tetap terima. " 

"Terima kasih atas kesetiaan kau, Park Chanyeol. "Kata Commander Namjoon

Chanyeol tidak mengatakan apa apa. Hanya berdiri di sebelah kana Commander Namjoon.

•...•...•

Haeun membuka matanya

'Aku tertidur?' Desis hatinya

Dia bangun dari tidur, melihat di sekelilingnya. Dia berdiri dan keluar dari biliknya. Dia rasa pening dan tidak tahu kenapa. Kepalanya juga rasa sakit.

Haeun memegang kepalanya, berjalan perlahan lahan sambil memegang dinding. Badannya tidak stabil dan dia pun jatuh.

Seseorang menyabutnya. "Oi! Kau dah kenapa ni? "Tanya Taehyung

"Haeun! "Jerit Taehyung

Tapi tiada sahutan dari Haeun. Taehyung membawa Haeun pergi ke bilik rawatan. Meletakkan Haeun di atas katil. 

"Tch, aku suruh kau berehat kan! "Marah Taehyung

Taehyung menyuntik lengan Haeun menggunakan jarum, dia meletakkan jarum itu ke tempatnya dan memegang dahi Haeun. 

Taehyung duduk di kerusi yang ada di sebelah Haeun. Taehyung memegang tangan Haeun kanan Haeun. Meletakan tangan Haeun itu di pipinya. Taehyung meneruskan melakukan begitu. Menggosok tangan Haeun di pipinya. 

"Aku risau, aku takut, aku sedih, semua perasaan itu datang. "Kata Taehyung

"Kau bodoh, aku yang sepatutnya lindungi kau. Bukan kau yang lindungi aku. Dan- "Taehyung mencium tangan kanan Haeun

"Senyuman kau itu hanya untuk aku. Aku tak tau nak cakap macam mana, tapi- "

Taehyung mencium sekali lagi tangan Haeun. "Benda tu buat aku jealous. "Kata Taehyung

"Aku sayangkan kau Haeun. Aku tak tau apa yang terjadi kalau kehilangan kau. Jadi jangan buat benda berbahaya lagi. "Kata Taehyung. Setitis air mata Taehyung jatuh. 

"Kalau kau mati, mungkin aku akan bunuh diri aku dan ikut pergi bersama kau. Itu sahaja yang ada di fikiran aku. "Kata Taehyung menundukan kepalanya. 

Dia menggosok tangan kanan Haeun di pipinya lagi dan mencium tangan itu, lalu dia bangun. Mencium dahi Haeun dan keluar dari tempat itu. 

TBC

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.

 KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Park Chanyeol (38)
197 cm
88 kg





























✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now