Musuh hanya tetap datang, dan tak ada sapa sapa yang boleh mengahalang Haeun. Setiap sahaja musuh yang datang Haeun akan membunuhnya.
Tujuannya hanya satu, dia ingin melihat Sophia itu sahaja. Bila sahaja mereka sampai Haeun berlari menuju ke arah Taehyung.
"Macam mana dengan Sophia?! "Tanya Haeun
Taehyung memandang ke arag Haeun terkejut bila melihat badan Haeun diselaputi oleh darah.
"Ya dia okay saja. Sekarang ni dia kena rehat. "Kata Taehyung.
Haeun dan Armin melepaskan nafas lega. Taehyung bangun. "Kalau kau nak jaga dia kau boleh jaga. Aku nak selamatkan yang lain. "Kata Taehyung
"Kalau kau nak uruskan di bahagian Timur, sudah tak perlu. Semua dari mereka sudah mati. "Kata Zhuang
Taehyung memandang mereka pelik. Armin dan Zhuang melihat ke arah Haeun yang sedang menggosok kepala Sophia.
"Dia bunuh mereka semua. "Kata Zhuang
Taehyung terkaku. Dia terdiam seketika. "Aku akan uruskan di bahagian Utara. "Kata Taehyung
"I will go with you. "Kata Haeun lalu dia berdiri. "Armin aku nak kau yang jagakan Sophia. "
"Kau pasti ke Haeun? Kau hampir guna semua tenaga kau untuk bunuh musuh di bahagian Timur tu. "Kata Armin
"Aku okay. Aku akan lindungi Taehyung. "Kata Haeun. Dia bangun.
"Aku akan ikut kau sekali. "Kata Zhuang.
Armin menganggukan kepalanya. "Hati hati. "
Haeun mengangguk. Mereka bertiga pergi ke arah Utara pula, masih lagi tinggal 200 orang di sana, mungkin kurang.
Mereka menggunakan menggunakan 3DMG untuk ke sana. "Miyuko! "Panggil Zhuang
Perempuan bernama Miyuko itu melihat ke arahnya. "Zhuang! Haeun! Taehyung! "Kata Miyuko
"Macam mana keadaan di sini? "Tanya Haeun
"Agak ketara, kebanyakan orang kita terbunuh. "Kata Miyuko. "Mereka lebih menggunakan snipper. "
Mereka terdiam. Hal yang akan menjadi sulit bila musuh menggunakan sniper. Tidak tahu arah dan kau akan mati.
"Shit, kita perlukan Armin untuk ni. "Kata Haeun
"Apa kita nak buat? "Tanya Miyuko
THUMMMM!!
Mereka terkejut bila mendengar bunyi tersebut. "Arah bunyi! "Kata Haeun
"Jangan cakap kau akan cari arah bunyi sniper tu. "Tanya Taehyung
Haeun hanya mengangguk.
"Kau akan terbunuh dengan cara tu! "Marah Taehyung.
"Kau ada idea lain ke? "Tanya Haeun.
Taehyung terdiam. Sebagai kawan dan juga keluarga Haeun, Taehyung juga akan rasa risau bila Haeun membuat perkara yang berbahaya. Untuk mencari arah punyi sniper itu, dia perlukan pendengaran yang bagus.
Taehyung terdiam. "Aku percayakan kau. "Kata Taehyung.
"Oi! Taehyung! Kau gila ke apa?! "Tanya Zhuang
"Kalau Haeun mati macam mana?! "Tanya Miyuko
"Aku percayakan dia, dan korang pun perlu percayakan dia. "Kata Taehyung
Haeun tersenyum lalu dia mengangguk.
THUUMMMM!
Sekali lagi kedengaran tembakkan dari sniper. Haeun menutup matanya.
THUUUMMMM!!
Haeun mengeluarkan pistolnya dan menembak pistol di atas bangunan.
PANG!
Tembakannya itu tepat di kepala musuhnya.
"Ak-aku tak faham. "Kata Zhuang
"Macam mana? "Tanya Miyuko
"Haeun mempunyai Spirit of Black Panther. Jadi dia hampir menjadi Black Panther. Black Panther mempunyai, penglihatan dan pendengaran yang baik, jadi sama juga dengan Haeun. Sebab itu aku percayakan dia. "Kata Taehyung
Haeun tersenyum. Taehyung menggosok kepala Haeun. "Masih ramai lagi musuh yang ada. Jom. "Kata Taehyung lalu pergi.
"Um! "Kata Haeun mengikut Taehyung dari belakang.
"Tch! Aku pun nak gosok kepala Haeun macam tu jugak! Tak guna Taehyung! Tch!! Aku jealous!! "Kata Zhuang
"Sudah sudah lah tu, jom kita pergi. "Kata Miyuko. Mereka berdua perhi mengikut Taehyung dan Haeun.
Haeun, Taehyung, Miyuko dan Zhuang mencuba untuk mencari ahli mereka yang masih hidup. Tapi kebanyakan yang sudah mati. Mayat mereka berterabur di sana, penuh dengan darah dan bau darah.
"Takkan lah Flavio juga mati. "Kata Zhuang
"Aku tak jumpa mayat dia kat sekililing sini. "Kata Miyuko
Satu benda tajam datang ke arah Taehyung. benda itu tepat datang ke muka Taehyung. Haeun menggunakan bladenya untuk menghalang benda tajam itu. Dia berdiri di depan Taehyung.
"Kau okay?! "Tanya Haeun
"Ak-Aku okay. "Kata Taehyung
Haeun memandang sekliling, Dia membaling bladenya tepat di hadapannya. Blade itu memecahkan cermin di sebuah bangunan. Haeun menggunakan 3DMG untuk ke sana.
Dia menuju di sebalik batu, Haeun berdiri di atas batu itu lalu menusuk kepala musuhnya itu menggunakan bladenya yang satu lagi.
"Jangan sesekali kau sakitkan Taehyungie. "Kata Haeun dan mencabut bladenya dari kepala lelaki itu. Darah terpancut keluar dan badan lelaki itu jatuh ke bawah.
TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanfictionWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...