13 || I Will Never Forgive You

619 54 6
                                    

Mata Haeun membulat. "SOPHIAAAA!!! "Jerit Haeun.

Haeun menuju ke arah Sophia. Lengannya berdarah. Salah satu dari musuh mereka mebaling pisau kecil di lengan Sophia. "Tch! Dia guna racun! "Kata Haeun.

Pendarahan Sophia tidak berhenti keluar. Haeun mengangkat Sophia dengan cara bridal style. Menggunakan 3DMG (3D Maneuver Gear). Menembak hooks itu ke dinding. 

"Taehyung, Cover aku! "Kata Haeun. 

Taehyung hanya mengangguk. Dia mengikut Haeun, 4 musuh datang untuk menyerang. Taehyung membaling 4 pisau kecil ke arah 4 lelaki itu. 3 orang terkena di bahagian perut dan seorang terkena di bahagian kepala.

Haeun pergi menggunakan 3DMG. Cuba untuk menghiraukan musuh musuh yang datang. "Tch! Tak guna betullah! "Marah Haeun. 

"Taehyung, kau bawa Sophia ke tempat rawatan, jangan berhenti walau apapun yang berlaku. "Kata Haeun suaranya keras. Aura hitam keluar. 

Taehyung mengangguk faham. Haeun memberikan Sophia kepada Taehyung lalu Taehyung membawa Sophia pergi. 

Mata hitam milik Haeun bertukar tajam. Memadang musuh musuh di depannya. "Aku takkan maafkan setiap korang yang sakitkan kawan aku. "Kata Haeun. Auranya bebas keluar. 

Musuh musuh mereka menelan air liur kerana takut. "Die. " 

Selepas sahaja menyebut perkataan itu. Dengan sepantas kilat Haeun menuju ke arah musuhnya. Mereka terdiam seketika. 

"Praaaghhh! "

Seperti bumi menurunkan hujan darah. Musuh musuh itu mati dalam beberapa saat. Mempunyai 35 orang disana dan mereka semua mati. 

Darah terkena di setiap badan Haeun, Pipi, kepala, tangan, baju, kaki, dan bibirnya juga. Haeun menjilat darah yang berada di bladenya. "Not bad for shit like you. "

"Itu ada sorang kat sana! "

Haeun memadang ke arah suara tersebut. Mereka menggunakan 3DMG untuk menuju ke arah Haeun. Haeun smirk

"Kau pilih orang yang salah. "Kata Haeun. Hooks keluar di kedua dua sisi Haeun, hooks itu melekat di bahagian dinding. Gas yang berada di ke dua dua sisinya itu keluar dan masa yang sama kipas di belakangnya itu berpusing dan menolak badan Haeun pergi. 

12 orang datang untuk menyerang Haeun, tapi Haeun lagi cepat dari mereka. Haeun memotong tangan, kaki, dan juga perut mereka. 

"UGGGHHH!! "

Haeun menijak perut lelaki yang terbaring di lantai. "Takkan aku maafkan setiap dari korang. "Kata Haeun

Menusuk bladenya di dada tepat di jantung lelaki itu. "Seo Jun!!! "

Haeun memandang ke arah suara tersebut. "Kau perempuan tak guna!! "Jerit perempuan itu. Dia menuju ke arah Haeun, menggerakkan bladenya ke arah Haeun. "Tch. "

Hanya satu gerakkan, kepala perempuan itu tercabut. "Orang yang tak guna itu kau semua. "Kata Haeun. Dia membuang blade yang ada di dada lelaki itu dan menggunakan hooksnya itu untuk pergi. 

Dia menuju ke tempat dimana Sophia di hantar pergi. 

'Aku harap tak ada apa apa berlaku. 'Desis hati Haeun.

"Haeun!! "

Haeun memandang ke arah arah suara tersebut.

"Ke-Kenapa dengan darah tu?! Kau okay?! "Tanya Zhuang

"Aku okay. "Kata Haeun

"Haeun! "

Haeun memandang ke arah suara yang dia kenal. Matanya membulat, dia mengeluarkan pisau kecilnya dan membaling ke arah lelaki itu. Lelaki itu adalah Armin. Zhuang dan Armin terkejut. Pisau itu berselisihan dengan pipi Armin. 

Armin memadang ke belakangnya. Seorang musuh yang cuba untuk membunuh Armin. Haeun dan Zhuang menuju ke arah Armin. 

 "Kau okay? "Tanya Haeun

"A-aku okay. "Kata Armin

"Tadi hampir sangat. "Kata Zhuang. "Kau hebatlah Haeun! "

"Kita kena cepat! "Kata Haeun. 

"Kenapa? " Tanya Armin

"Taehyung bawa Sophia ke tempat rawatan. Salah sorang dari musuh baling poison knife ke lengannya dan menyebabkan darahnya tidak berhenti keluar. "Kata Haeun.

Armin terdiam. Dia terkejut. "That's why aku nak pergi tengok Taehyung! "Kata Haeun dan dia pergi. 

"Haeun! Tunggu! "Jerit Zhuang.

Armin dan Zhuang mengikut Haeun dari belakang.

TBC 

DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
















































✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️Where stories live. Discover now