Alatan mereka yang mereka pakai itu bernama 3d maneuver gear. Berfungsi untu mereka bergerak di udara. Di mempunya blade, tepat simpann blade, gas, kipas untuk menolong mereka ditolak bersama gas.
P/s : kalau korang tak faham lagi, korang boleh tengok kat media part ni.
Haeun menekan penembak di bahagian bladenya, hook yang berada di kedua sisinya keluar menekat di sebuah dinding. Gasnya itu menolak badannya pergi.
"Dengar, nasiv korang agak tak bernasib baik. Yang datang adalah dari kumpulan, WW Clan,2Z Clan yang akan datang. Mereka menghantar 300 orang dan 200 orang. "
"Berhati hati dengan mereka. Nampak seperti mereka orang baru. Jadi mereka juga sama seperti kamu semua. Trainers. So do your best. "
Mereka tak bodo untuk biarkan musuh masuk dengan begitu senang. Jadi Raja di penduduk mereka dan rakyat mereka bekerja sama untuk membina dinding yang tinngi. 3 dinding Dinding pertama mereka memanggil 'Killer Wall' dimana 'The killer' Squad menjaga dinding tersebut.
Dinding kedua dipanggil 'Guard Wall'. The Guard Squad yang perlu menjaga dinding tersebut. Dan dinding yang ke-tiga. 'Defense Wall'. The Defense Squad yang perlu menjaga dinding itu. Sekarang mereka berada di Guard Wall.
Jarak antara ke tiga dinding itu bukan dekat. Jarak antara Killer Wall dan Guard Wall adalah 500 km. Kerana masih ada lagi rakyat yang tinggal di sana. Rakyat dia Killer Wall, di Guard Wall, dan Difense Wall. Jarak mereka agak jauh.
Dan setiap serangnya musuh mereka akan di bawa ke tempat paling jauh dan selamat.
"WW Clan datang dari Utara dan 2Z Clan datang dari Timur! Apa kita perlu buat?! "
"Berbagi pada 2 kumpulan. Satu di utara dan satu di timur. "Kata Haeun
"Aku akan ikut bersama Haeun! "
"Tak! Aku akan ikut dengan Haeun! "
"Aku! "
'Shit! Diorang memang out of mind.Tch.
Haeun melihat ke arah Taehyung yang sudah pergi. "Taehyung!! "Jerit Haeun
Dia mengikut Taehyung. "Flavio! Aku nak kau handle di bahagian Utara! "Jerit Haeun. "Kau semua jangan ikut aku! Kau fikir kalau kau ikut aku aku boleh lindungi korang semua ke?! Pakai otak lah! "Marah Haeun.
Suaranya begitu kuat sehingga membuat yang lain terdiam. Separuh dari mereka mengikut Flavio dan separuh lagi mengikut Haeun dan Taehyung.
"Taehyung! Tunggu! "Jerit Haeun
"There's no time to wait! "Kata Taehyung.
3 orang musuh datang. Taehyung menggunakan Bladenya dan memotong di bahagian perut mereka. Darah terpancut keluar.
"Vssst!! "
"Hati-hati!!! "Jerit Haeun. Dia memeluk pinggang Taehyung dan mereka jatuh ke bawah.
"Gahhh!! " Kepala salah seorang dari mereka tercabut. Haeun dan Taehyung terdiam.
"Alat ini bahaya untuk korang jadi korang kena hati hati, tapi jangan risau alat ini akan mengeluarkan bunyi yang kuat membolehkan untuk kamu mengelak. Hidup kamu akan bergatung 50-50. "
"Alat ini bernama Boomerang Knife. Dengan senang saja dia akan memotong kepala kamu atau memotong bahagian anggota badan kamu. "
Taehyung menolak perlahan badan Haeun. Mereka berdua bangun.
"Korang better jaga diri korang. "Kata Haeun
"Ye-yes. "
Mereka kembali bergerak. 24 orang musuh datang ke arah mereka.
"GOO!!! "Jerit Haeun
Mereka pergi dan menyerang musuh. Haeun menggunakan bladenya dan memotong kepala musuh. Musuh itu jatuh dengan darah yang terpancut. Kumpulannya yang lain menikam dan memotong perut mereka.
"Kita kena berpecah. Kalau tak benda ni takkan selesai! "Kata Haeun
"Understood! "
Mereja berpecah tapi Haeun dan Taehyung masih lagi bersama.
"Haeunie tunggu!! "
Haeun memandang ke belakangnya
"Hati Hat-!! "
"Akhhhh!! "
"SOPHIAAAAA!!!!" Jerit Haeun
TBC
DON'T BE SILENT READERS. KALAU TK AKU SANTAU KAU FAHAM? SEKIAN.
Smirth Armin (15)
163 cm
55 kg
YOU ARE READING
✔️ || The Black Panther || KTH ft JJK ⚠️
FanficWarning ⚠️ Maybe double sex akan ditayangkan, anda bolek skip sekiranya anda tak suka. He is my heart if he dies I'll die too Cinta segi tiga? Maaf, cinta begitu tak ada dalam cerita ni. Apa yang ada dia ambil, itu kisah sebenar cerita ini 😏 "H...