Bölüm Şarkısı: Yüksek Sadakat - Döneceksin Diye Söz Ver
ARYA
Whatsapp – ÜSTEĞMENLER
Çınar: Bugün...
Çınar: Günlerden...
Çınar: Yirmi...
Çınar: Mayıs!
Çınar: Yani...
Çınar: Bugün...
Çınar: Arya'nın...
Çınar: Doğum...
Çınar: Günü!
Çınar: DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ARYA ARKADAŞIM!1!
Çınar: Şimdi...
Çınar: Size...
Çınar: Mükemmel...
Ezgi: Doğum günün kutlu olsun Arya gülüm... Ama izninle sabah sabah kafamı ütülediği için Çınar'ın gelmişine geçmişine söveceğim.
Rüzgar: O işi burada yapmasan nasıl olur Ezgi? Sabah sabah gerilmeyelim...
Ezgi: Gerilmeyelim diyorsun ama bu adam sabahın köründe attığı mesajlarla beni geriyor, onu ne yapacağız Rüzgar?
Çınar: Ben doğum günü şiirimi paylaşayım mı?
Ezgi: Yemin ederim Arya'nın doğum günü diye susuyorum.
Çınar: Başlıyorum o zaman?
Rüzgar: Çınar'ın taktiğini hala anlayamadın mı Ezgi?
Ezgi: Anlayamadım! Anlamak da istemiyorum çünkü anlasam bile durmayacak ve sonunda beni katil edecek!
Çınar: Elma suyu, portakal...
Bulut: Abi kıyamet günü mü geldi, telefonum niye susmuyor? KESİN SESİNİZİ ARTIK, UYUYAMIYORUM!
Rüzgar: Bulut caps lock tuşunu yavaşça elinden bırak lütfen...
Bulut: BIRAKMIYORUM LAN! DELİRTTİNİZ BENİ! İNSAN 'DİĞER GRUP ARKADAŞLARIM ACABA DÜN GECE NÖBETTE MİYDİ?' DİYE DÜŞÜNÜR, AYIP DEĞİL Mİ KARDEŞİM?
Çınar: Doğum gününde hoşça kal...
Ezgi: O zaman telefonunu sessize al da öyle uyu kardeşim! Bunu da mı biz söyleyeceğiz?
Bulut: O zaman sen de telefonunu sessize alsaydın da Çınar boş yapınca ağlamasaydın kardeş, BOŞ SAKSINI ÇALIŞTIR BİRAZ!
Rüzgar: Bu konuda Bulut haklı ama keşke Ezgi'ye boş saksı demeseydin be Bulut...
Çınar: Seni hiç unutmayacak olan arkadaşın...
Ezgi: SENSİN LAN BOŞ SAKSI!
Çınar: Doğum gününü kutlar!
Bulut: Yav he...
Rüzgar: Çınar yine ortalığı karıştırmayı başardın, tebrik ederim.
Çınar: Oysa ben sadece Arya'nın doğum gününü kutlamak istemiştim...
Ezgi: Allah'ım galiba deliriyorum! Arya'nın doğum gününü kutlamak istemişmiş!
Bulut: Oha bugün Arya'nın doğum günü mü?
Ezgi: Bana boş saksı diyene kadar mesajları okusaydın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufukta Buluşalım
Romantizmİki güçlü ama birbirinden bağımsız karakter yan yana gelirse ne olur? Daha da önemlisi bu iki meşgul hayat nasıl yan yana gelir? Arya Söğütlü başarılı bir F-16 pilotu. Yıllar önce acemi bir pilot olarak ayrıldığı İzmir'e bu sefer kendi öğrencileri...