KORSAN BAYRAĞI ÇEKİLDİ 4~(STONY)

1.2K 83 403
                                    

Bilmeyenler için açıklama yapayım: İskele ve sancak bir geminin sol ve sağ kısmını ifade etmek için kullanılan terimlerdir. Gözlemci yüzünü geminin ön tarafına döndüğünde, gözlemcinin sağ tarafına gelen yan sancak, sol tarafına gelen yan ise iskele olarak adlandırılır.

Şimdi okumaya başlayabilirsiniz.

1 hafta sonra...

Denizin Demir Yaratığı, Sonsuzluk denizine doğru ilerlerken tayfalara yeni katılan dört elemanda yeni gemiye ve görevlerine adapte olmuştu. Scott bu gemideki herkese ısınmıştı ve Steve'e katılarak doğru bir karar verdiğinden artık emin olmuştu. Clint'te ilk başta onların yaşam tarzını yadırgasa da zamanla alışmıştı. Bucky hâlâ bu konuda çabalıyordu. Onun için bu süreç biraz yavaş işliyordu.

Loki dümenin başında gemiyi sonsuzluk denizinin rotasına doğru ilerletirken bir yandanda Thor'un ilgi odağı olarak şımartılmaktaydı. Arkasında durmuş olan bu kaslarla bezenmiş adama sırtını yasladı. Thor sırıtarak onu dümenle kendi arasında sıkıştırdı. Sertliğini kalçalarında hisseden Loki güldü. Thor onun bedeninin iki yanından kollarını uzatıp onun dümendeki ellerinin üstüne yerleştirdi. Dudaklarını kulağına yaklaştırıp "Çok fena azdım."diye fısıldadı. Loki kurnazca gülümsedi. "Hissettim. Ama dümeni bırakamam." Thor kendini onun kalçalarına bastırıp çekti. "Sana çapa atmak istiyorum."

Tony yanlarına gelip "Ne dümen çeviriyorsunuz burada?"dedi.

Thor hemen Loki'den biraz uzaklaştı. Loki ise kahkaha attıktan hemen sonra "Geminin dümenini tabi ki."dedi.

Tony sırıtıp "Bana daha çok sarışının arkandan dümenler çeviriyormuş gibi geldi. Sonsuzluk denizine ne kadar yolumuz kaldı?"dedi.

Loki, suratı kızarmış olan Thor'a bir bakış attıktan sonra önüne dönüp ciddileşti. "Şu anda sonsuzluk denizine girmek üzereyiz kardeşim. Belirsiz noktaya geçiş yaptığımızda taşların saklandığı adalara tek tek uğrayacağız. Şunu unutma. Her taşın tehlikeli bir koruyucusu var. Her zaman gözümüz ve kulağımız açık olmalı. Sonsuzluk denizi, canavarlar denizinden daha tehlikeli. Dalgalar hatta rüzgar bile bize oyun oynayacak. Yıldızlar bize yol göstermeyi bırakacak."

Tony daha önce hiç geçmeyi düşünmediği bu denizin tehlikesinin farkındaydı. Ama lanetli Thanos ve tayfaları durdurulmalıydı. Yoksa ne okyanuslarda ne de karada kimse güvende olmayacaktı.

Loki "İlk adaya yakınız. Tehlike ya adada. Ya da yakınındaki sularda olacaktır. Tayfaları hazırla kardeşim."dedi.

Tony başını sallayarak onayladı ve yanından ayrılıp güverteye geçti. "Herkes hazır olsun! Tehlikeli sulara girdik! Nöbetleşe uyunacak ve silahlı bir şekilde beklenecek. Suda küçük bir kıpırtı dahi olsa herkes harekete geçecek!"

"Hiii Kaptan!!!!"

Tony konuşmayı yaptıktan sonra geminin burnundan dikkatle etrafı izleyen Steve'in yanına geldi. Steve ona bir bakış atıp "Ben hiç bu tür bir maceraya atılmadım. Belirsizlik biraz ürkütücü."dedi.

Tony gülümseyip "Korkma sarışınım. Karşında canavarlar denizini boydan boya geçen bir kaptan duruyor. Calypso'da Loki'ye fısıldayarak bize yardımcı oluyor. Denizlerin tanrıçası sularında artık huzur istiyor. Bu yüzden bizi seçti. Birlikte başaracağız."dedi.

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin