ÇİFTLİK 2~(STONY)

1.7K 88 113
                                    

Medyaya bunu koymak istedim. Çünkü hayattaki zorluklarla savaşmayı anlatıyor. Avenger'ın özellikle de 100'üne direk dayamış Kaptan'ı anlatıyor.

Bu arada bu bölümde cinsellikle ilgili unsur olacaktır. Uyardığım kısımdan itibaren isteyen atlar. Kusura bakmayın ama benim çoğu hikayemde Steve hep altta kalıyor. Çünkü o masum ve pasif, Tony'se daha baskın ve aktif bir karakter bana göre. Sizi bilemem tabi.

İyi okumalar.

Steve farkına vardığı düşünceyle şaşkına uğramıştı. Aynı zamanda vücuduna ateş basmış ve muhtemelen utançtan yanakları kızarmıştı. Kendini toplaması gerekti. O Tony Stark'tı. Böyle birşey düşünmüş olamazdı.

Bu arada Tony burnunun kanamasını durdurmayı başarmıştı ama elindeki Steve'in tişörtünden aldığı muhteşem kokuyla aşağıda bir yerlerde hareketlenme başlaması onu iyice telaşa sürükledi. O Tony Stark'tı. Bir erkeğin kaslı görüntüsünden ve baştan çıkaran kokusundan etkilenmemeliydi. Ama etkilenmişti işte.

"Hay içine..."

Banyoya gidip kendini rahatlatsa iyi olurdu. Pantolonunun içindeki yaramaz hiç bir açıklamayı dinlemiyordu çünkü.

Steve üzerine bir tişört geçirip diğerlerine katılmıştı. Bruce tarafından hazırlanmış olan kahvaltısını yerken Tony'i orda göremedi. Tam onun yanına gidip bakmaya niyetlenirken Tony yanlarına geldi. Oturup sessizce kendi tabağındakileri yerken Steve ona bakıyordu.

Tony onun bakışlarını fark edince rahatsız bir şekilde yerinde kıpırdadı ve onu yok saymaya çalıştı. Zaten banyoda rahatlamaya çalışırken Steve'in üstü çıplak kaslı görüntüsü aklına gelip onu mahvetmişti. Birde onun yüzüne bakıp dolgun pembe dudaklarının yumuşaklığıyla ilgili hayaller kurmak istemiyordu.

'Lanet olsun!'

Hayali kurmuştu bile.

Bir anda ayağa fırlayıp "Hadi herkes işe." dedi ve evden çıktı.

Steve onda bir tuhaflık fark etti. Kendisinden kaçıyor muydu o?

Bruce "Ben bugün evle ilgileneceğim. Natasha bana yardımcı olur musun?" dedi. Natasha "Tabi ki." dedi. Az önceki sahne gözüne öyle komik görünmüştü ki gülmeden edemiyordu.

Steve dışarıya çıkıp Tony'e yardım etmeye gitti. Artık ne iş yapıyorsa.

Thor'da Clint'le hayvanların ahırına gitti. Şu Midgardlı ölümlülerin inek denen hayvandan nasıl süt sağılacağını öğrenmek istemişti. Bunu göstermek Clint'e kalmıştı.

Steve Tony'i ahırın çatısında buldu. Elinde çekiç ve çiviyle çatıda bulduğu deliği yeni bir tahtayla kapatmaktaydı. "Tony yukarıda yardım lazım mı?"

Tony çekici çivi yerine eline vurdu.

"Ahh!"

Steve bu sesi duyunca endişeyle "Tony iyi misin?" dedi.

Tony sinirli bir ses tonuyla "Beni biraz rahat bırak Steve." dedi. Steve "Tamam. Sonra yanına gelirim."dedi ve tarlaya gidip olgunlaşmış ürünleri toplamayı tercih etti.

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin