Yılbaşı için yazılmış özel bölüm.
Bu hikaye Loki'nin Bifrost köprüsünden Thanos'un kucağına düştüğü hikaye ile hiç alakalı değildir. Alternatif bir evren gibi düşünün.
&
"İşte yine gidiyor. Şu Midgard'da ne buluyor anlamıyorum ki."
Bahçedeki çiçeklerin arasından Thor'un Bifrost köprüsüne gidişini izlerken kendi kendine konuşuyordu. Zaten başka birşey de yapamazdı. Thor gibi arkadaş çevresi yoktu ve bazen onun arkadaşlarının dalga konusu oluyordu. Buz devi olduğunu öğrenmek yeterince üzücüydü. Bir de üstüne herkesin bu yüzden onu dışladığını öğrenmişti.
"Onlar kaybeder. Ben zekiyim ve mükemmel bir büyücüyüm. Asgard'ın veliht prensi ise sadece birşeyleri yıkmaktan ya da kırmaktan anlar. Bir de şu Midgard'lı arkadaşları yok mu? Sağda solda dolaşıp 'Avengers Toplanın' diyorlar. Gerçi bunu bay iyilik timsali sarışın söylüyor. Her neyse. Thor ve sinir bozucu arkadaşları..."
"Loki.. tatlım yine kendi kendine mi konuşuyorsun?"
Loki oturduğu yerden annesine baktı. Kendisinin ne olduğunu bilip tek samimi davranan ve sevgi gösteren annesiydi. Üvey de olsa onu seviyordu ama bu aralar pek dile getirmiyordu. Buz devi gururu izin vermiyordu.
"Sаkin bir hаyаtın tеkdüzеliği vе yаlnızlığı, yаrаtıcı аklı hаrеkеtе gеçirir."
Frigga onun yanına otururken "Bakıyorum da Thor'un her gelişinde getirdiği kitapları okumuşsun. O hangi fâninin sözüydü?"dedi.
Loki önüne dönüp kelimeleri zoraki dudaklarından dışarı çıkardı. "Albert Einstein..."
Gülümseyerek oğlunun siyah saçlarını okşadı. Bir buz devi olması kesinlikle umrunda değildi. Onu çok seviyordu. "Bebeğim..."
Bu yakınlık her ne kadar hoşuna gitse de bir buz devi olduğu aklına geldikçe öfkeleniyordu ve böyle anlarda kendisini seven belki de tek kişiyi kırabiliyordu. "Kraliçem, lütfen elinizi bir buz devine sürterek kirletmeyin." Bunu söylerken kendini geri çekerek onun elinden kurtarmıştı. Bu kesinlikle hoşuna gitmemişti. Yani ona bu şekilde davranmak.
Frigga üzgün bakışlarını yere çevirdi. Ama sonra kendini toparlayıp yeniden oğluna baktı. "Hangi ırktan ya da anneden olduğun önemli değil. Sen benim bebeğimsin. Seni seviyorum ve seninle gurur duyuyorum."
Loki'nin bakışları bir anlığına yumuşadı. Yine de daha fazla onu kırmamak için ayağa kalktı ve sessizce gitti.
&
Bu arada Midgard'da...
(İçime Asgard'lı kaçtı herhalde. Dünya desem olmuyor sanki😂)
"Demek buna noel diyoruz ölümlü dostum."
Clint süslenmiş ağacın altına hediyeleri bırakırken "Evet. Çoğu insana göre bu noel işte."dedi.
Natasha onu dirseği ile ittirdi. "Umarım bana güzel bir hediye almışsındır Clinton. Geçen yıl ki gibi berbat bir hediye almışsan yandın demektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
FanficFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B