ARADIĞIMI HAPİSTE BULDUM~(THORKİ)

1.3K 77 181
                                    


lucky__342 senin için yazdım bu hikayeyi. Beğenirsin umarım. (Görünüşleri tam olarak hayal edilebilsin diye senin hikayenden aldığım fanartı medyaya koydum. Kızmazsın umarım.)

Bu arada başından bir açıklama yapmak isterim. Bu sefer hem Thor ve Loki isimleri, hem de Chris ve Tom isimlerini göreceksiniz. Böyle yapmamın sebebini okuyunca anlayacaksınız.

Minikte olsa bir +18'li yer olabilir.

İyi okumalar.

&

"Yuvaya yeni bir kuş düştü."

Hapisteki herkes içeriye giren uzun siyah saçlı adama baktı. Etrafa bakarak yürürken elindeki küçük çantasına sarılıyordu. Burada ne kadar süre hayatta kalabilirdi ki? Korkunç görünüşlü adamlar onu çiğ çiğ yerdi. O sadece masum biriydi. Sadece yanlış yerde bulunmanın cezasını çekiyordu.

Gardiyan ona kalacağı hücreyi gösterdi. Nedense hapishanedekiler ona acıyan gözlerle bakıyordu. Tamam, acınacak haldeydi ama o kadar belli ediyor olamazdı. Yoksa olabilir miydi?

Parmaklıklı küçük pencereden içeriye giren ışığın olduğu taraftaki yatağına otururken diğer duvar dibindeki yatakta oturan kişiyi yeni fark etti. Odanın o tarafı gölgede kaldığı için adamı yeni görmesi şaşırtıcı bir durum değildi. Ürktüğünü belli etmek istemezdi ama çoktan yerinde sıçrayarak bunu ona göstermişti.

"Mer-Merhaba."

Gölgede kalan adam "Buraya düşmeyecek kadar korkaksın."dedi.

"Ben Tom."

"Adını sormadım. Beni ilgilendirmezde. Benden uzak dur yeter. Tâbi başına bir iş gelsin istemiyorsan."

Tom adamın ses tonundan ve söylediklerinden korktuğu için birşey demedi ve sessizce çantasını yatağın altına sokup ayakkabılarını çıkararak uzandı. Gözlerini kaparken arkadaşı sandığı insanların ihanetini hatırladı. Burada olmasının sebebi onlardı.

"Hey Tom... Beğendin mi geldiğimiz yeri?"

Yüksek sesli müziğin çaldığı bara baktı. Güzel bir ortama benziyordu. Dört arkadaşı ile bir masaya geçti. Onlarla içti ve hoş sohbette bulunarak kahkahalarla güldü. Gerçektende bu iyi gelmişti.

Hepsi çok içti ve biri sonunda bir taşkınlık yaptı. Yanında sevgilisi olan birine sarktı. İş kavgaya dönüştü ve barın arkasındaki sokağa çıktılar. Adamı dövdüler. Tom kenardan onlara bakarken yaptıklarının doğru olmadığını söyleyip durdu. Ama hiç biri dinlemedi. Bir tanesi hırsını alamayıp adamın karnına bıçak sokunca Tom hemen ona yardımcı olmaya çalışmıştı. Bıçağı çıkarıp adamın yarasına bir bezle baskı uygularken arkadaşlarının kendisini orada bırakarak kaçtıklarını gördü. Hemen ardından da polis onu yakaladı.

Bıçaklanan adam maalesef kurtulamamıştı. Dokunduğu için bıçakta onun parmak izi kalmıştı ve ne derse desin masum olduğunu kanıtlayamamıştı. Üstüne üstlük arkadaşları onu suçlu gösterecek şekilde ifadeler vermişti. İnsanlara güvenmemesi gerektiğini o zaman anlamıştı.

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin