Medyadaki müzik bomba gibi. Stucky'ciler buraya. Hoşunuza gideceğini düşündüğüm bir kurgu. Bakalım sonunda düşünceniz ne olacak.
×××
Öldür... Sadece öldürmeyi bilirdi. Görevi buydu. Patronunun bir emri yeterliydi. Öldürdüğü insanların sayısını unutmuştu. Bu durumdan kurtulup normal bir hayat istiyordu asılda. Her zaman bu işin içinde değildi zaten.
Yıllar önce herkes gibi o da sıradan biriydi. Ta ki bir cinayete şahit olana kadar. Örgüt onu yakaladı ve acı dolu bir deneyden sonra ölüm makinasına dönüştürdü. Sadece emirle harekete geçen bir tetikçiye.
Avını göl kenarına kadar kovaladı. Adam kaçacağını sanmıştı ve yanılmıştı. Örgüte karşı suç işlemiş olan eski çalışan önünde diz çöküp "Lütfen beni vurma. Sana çok para veririm."dedi.
Tetikçi silahını kaldırdı ve sessizce yapması gerekeni yaptı. Silahı ateşledi ve adamı tam alnının ortasından vurdu. Kurban için acısız bir ölüm. Vuran kişi içinse katıksız bir acı.
Küçük bir ses dikkatini gölün bir kenarında durmuş tabloya güzel manzarayı çizerken gördüğü görüntü ile şok olmuş sarı saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli gence çevirdi. Genç adam elinde fırça ve palet ile donup kalmıştı.
Tetikçi ona doğru yürürken aklında tek bir düşünce vardı. 'Cinayete şahit oldu. Onu öldürmeliyim.'
Gence yaklaşıp silahı ona doğrulttu ve onun gözlerindeki korkuyu gördü. Kaç dakika o şekilde durdular bilmiyordu ama tetikçi sonunda silahını indirip kemerindeki yerine yerleştirdi. Onu vurmayacaktı. Bütün bunların artık öğrenilmesini istiyordu. "Seni öldürmeyeceğim. Ama beni arkandan yollayacaklar. Kaç ve saklanabildiğin en iyi yere saklan. Seni bulursam öldürmek zorunda kalırım."
Steve bunu duyunca biraz olsun rahatladı. Tablosunu, şövalesini ve diğer malzemelerini hızlıca toplarken etrafa baktı. Katil çoktan ortadan kaybolmuştu. Adamı öldürürken gördüğü bakışlarında ki acıyı asla unutmayacaktı.
3 Ay Sonra...
Steve yaşadığı o korkunç deneyimden sonra başka bir ülkeye gitmeye niyetliydi. Ama orada bulunduğu polis tarafından belirlenmişti. Belli ki onu da gören biri olmuştu. Ve şimdi ifadesini verip mahkemede konuşmasını istiyorlardı.
Bunu yapmak istemediğini, konuşursa öldürüleceğini söyledi. Polisler ona koruma vereceğini söyleyerek vatandaşlık vazifesini yapmasını istedi. Peki kendi hayatını korumaya dair olan vazifesi ne olacaktı? Tetikçinin neler yapabileceğini bilmeyen polisler için bunları söylemek kolaydı. Ölmek istemiyordu. Henüz yaşamak istediği hayatı daha yaşayamamıştı. Resim yapma konusunda adını herkese duyurmak, sanatın başkentlerinden biri olan İtalya'ya gitmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
FanficFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B