🎭
Salon operacıları dinlemek için gelen kişilerle doldu. Kendisine Diva diyen bir kadın sahne arkasında hazır bir şekilde bekleyen Steven'ı kenara itip "Sıram geldi. Çekilin. Herkes beni dinlemek için burada."dedi ve sahneye çıktı.
Steven heyecanını bastırmaya çalışırken kadının yaptığı hareketin çok terbiyesizce olduğunu düşündü. Tuhaf olansa kadın tam şarkı söylemeye başlayınca tüm mikrofonlar iptal oldu. Kadın sinir krizi geçirerek sahne arkasında sorumlu herkese bağırıp çağırdı. Sonra da opera binasını terk etti.
Mikrofonlar kadın binayı terk edince birden düzeldi. Natasha Steven'ı sahneye iterek ona cesaret verdi.
Steven sahnenin ortasına gelip şarkıya başlamasını bekleyen insanlara baktı. Tedirgindi ve buraya hiç çıkmaması gerektiğini düşünüyordu. Orkestra şefi elindeki çubuğunu sallayarak müzisyenlere başlama işareti verdi.
Steven gözlerini kapatıp kendini müziğin büyüsüne vererek şarkıyı söylemeye başladı. O anda herkes kayboldu ve sadece müzik onun için orada kaldı.
Şarkısı bittiğinde gözlerini açtı. Herkes soluğunu tutmuşçasına onu dinlemişti ve avuçlarının içi patlarcasına alkışlamaya başladılar.
Steven büyük bir rahatlamayla gülümsedi.
Bucky onun sahnede bir yıldız gibi parlamasını izlemişti. Ve tuhaf bir duygu yüreğini sararken zihni ona aşık olduğunu söylemekteydi.
Steven odasına gitti ve derin bir nefes alıp vererek kanepeye oturdu. Herkes sesini beğenmişti ve bu onu memnun etmişti. Kapıya vurulunca "Girin..."dedi.
Bucky elinde beyaz bir gül buketi ile içeriye girdi. Steven onu görünce hemen ayağa kalktı ve elindeki çiçeklere baktı. Bucky buketi ona uzattı. "Tebrik ederim. Çok güzeldi."
Steven gülümseyerek "Teşekkür ederim."dedi ve buketi aldı. Bucky elini onun yanağına koyup kendine bakmasını sağlayarak "Steven, sana birşey söylemek istiyorum ama lütfen beni reddetme."dedi.
Steven onun kendisine olan yakınlığından dolayı parfüm kokusunu bile aldı. "Ne-Nedir?"
Bucky "Sana aşık oldum."dedi ve dudaklarını onun dudaklarına doğru yaklaştırdı.
Steven bir anlığına şaşırdı. Bucky aşık mı olmuştu? Hem de kendisine. İlk başta buna şaşırsa da dudaklarının yaklaşmaya başladığını görünce daha çok şaşırdı. Ama aynı zamanda bunu uzun bir süreden beri arzu ettiğini de hatırladı.
Dudakları temas ettiği anda Steven'ın vücuduna sanki bir elektrik akımı hücum etti. Minik bir inilti dudaklarının arasından kaçıp onun dudaklarında kayboldu. Steven ellerinin arasındaki gül buketini hafifçe sıktı. Çok güzel bir duygu içine dolmaktaydı.
Bucky onun yumuşak dudaklarını tadarken bunu neden daha önce yapmadığını kendisine sorup duruyordu.
Kapının çalınmasıyla dudakları hızla birbirlerinden ayrıldı. Steven yutkunup dudaklarını yaladı. Bucky'nin gözü bir anlığına dudaklarına takıldı ama hemen sonrasında kendini toparlayıp ondan birkaç adım uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
FanficFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B