RUS RULETİ~(STONY)

1K 63 486
                                    


melisadabbesever2 , sana o çok istediğin bölümü yazdım.

Bölümün çıkış noktası medyadaki şarkıdır. Bence okurken dinleyin.

&

Psikopat bir katilin gizli yeri...

Kahverengi saçlı, takım elbiseli adam baygın bir şekilde yattığı soğuk zeminden yavaşça ayağa kalktı. Yalpalayınca gri duvara tutunup ne olduğunu düşünmeye çalıştı.

Flashback...

Şirketinden yeni çıkmış şoförünün sürdüğü arabanın arka koltuğunda oturuyordu. 6 yaşındaki biricik kızı Morgan, annesi Virginia'nın elinden telefonu almış heyecan ve merak dolu bir sesle soru soruyordu.

"Baba! Gelirken bana çikolata alacaksın değil mi?"

Onun sesini duyunca sırıtmadan yapamadı. Eşi Virginia'nın kızgın tonda sesi gelince yüzü ciddileşti.

"Hayır Morgan! Zararlı şeyler yemek yasak sana."

"Yaa anne neden ama?"

"Prensesim, sen üzme kendini. Ben sana güzel birşey getireceğim."

"Yuppiiiii! Baba seni 3000 kez seviyorum."

O anda Virginia'nın sorusunu duydu. "Peki beni Morgan?"

"Üzgünüm anne ama en fazla 300 edersin."

"Morgan Stark!!!"

Telefonun ucundan kızının koşarak kaçan küçük ayak seslerini duyunca tebessüm etti.

"Tony... Yakında mısın?"

"Elbette tatlım. Şimdi kapatıyorum. Yemekte görüşürüz."

"Peki."

Tony telefonunu cebine koydu. Şoförü ışıklarda durduğunda siyahlar içindeki bir adam arabanın kapısını aniden açıp içeriye birşey attı. Tony o şeyden yayılmakta olan gaz yüzünden herşeyi bulanık gördü ve bilinci kapandı.

Şimdiki Zaman...

Tony etrafa göz atarak loş koridora çıktı ve koridorun sonundaki ışığa doğru yürüdü. Nerede olduğunu anlayamamıştı. Hiç cam görememişti. Birazcık korkmuştu. Bulunduğu yer hiç tekin bir yer değildi ve neyle karşı karşıya kalacağını bilmiyordu.

Işığın bol olduğu odaya çıkınca arasından metal kapı kapandı. Odaya göz gezdirdiğinde ortada tahta bir masa ve üzerinde altı patlar bir silah gördü. Bir âdette kurşun mevcuttu.

Dikkatini bir anda odadaki başka bir adam üzerine çekti. Etrafa bakarak yüzünü dönünce Tony şaşırdı.

"Steve..."

"Tony..."

&

Steve gözlerini açtığında kendini boş ve ürkütücü bir odadan bulmayı beklemiyordu. Önce doğrulup oturmuş ve ne olduğunu hatırlamaya çalışmıştı.

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin