İlk yenilmez Demir adam olsaydı. Ayrıca Steve, hemen hemen Tony ile aynı zamanlarda doğup büyümüş olsaydı ne olurdu? Onun süper askere dönüşüm hikâyesini farklı bir şekilde ele alıp yazdım.Steve ve Tony medyada bulunan fanarttaki gibi görünüyor. Bir preserum Steve hikayesi. Preserum Steve okumak isteyenlere gelsin.
İyi okumalar.
&
Steve, ailesiz bir şekilde uzun yıllardır hayatta kalmayı başarmış ve üniversitede zar zor sanat bölümünü bitirmişti. Aslında bunun olmasını sağlayan abisi gibi gördüğü Bucky olmuştu. Her ne kadar aynı kandan olmasalarda abilik yapmış ve ona bakabilmek için çalışmıştı. Bu yüzden Steve ona ne kadar minnettar olsa da az olacağını düşünüyordu. Geceleri barda korumalık yapmak kolay değildi sonucunda. Yine de Steve onu mutlu etmek için yemeğini hazırlayıp mutfaktaki masanın üzerinde bırakarak yatağa giriyordu.
Odasındaki küçük televizyonu açtığında kanalda yine genç dâhi Tony Stark'ı görmüştü. O kadar mükemmel biriydi ki Steve bazen onun uzaydan falan geldiğini düşünürdü. Birçok icat yapmış olan genç playboyun son icadı çok konuşulmuştu. Bir insanın içine girebileceği bir zırh yapmıştı ve bunu giyerek ortalıkta kahramanlık yapmaya başlamıştı. Kısa süre de Demir adam olarak ününe ün katmıştı. Ve özellikle bayanlar tarafından çok seviliyordu.
Steve'de ona hayrandı. Hatta aşık olmuştu. Yaşları birbirlerine yakın olsada onun yaptıklarının yanında kendisi ne yapıyordu ki? Sadece resim yapıp duruyordu. Kimseye bir yararı yoktu. Zayıf ve hastalıklı vücudu işlerde çalışmasını kısıtlıyordu. Özellikle astımı. Bucky kendi sınırlarını zorlarken kendisi bütün gün evde oturuyordu. Ev işi yaptığı zaman bile astım krizi tutuyor ve inhalerini çekip bir süre oturarak nefesinin bir düzene girmesini bekliyordu. (İnhaler astımlı insanların kullandığı ilaçtır. Bilmeyenler için söylüyorum.)
"Sen umutsuz vakasın Steve Rogers. Bucky'e yapacağın tek iyilik öldüğün zaman olacak."
Bunları sesli bir şekilde söylemek nedense kendini daha işe yaramaz hissetmesine neden olmuştu. Keyifsizce televizyonu kapatıp ışığı söndürerek yatağına yattı.
&
Sabah Bucky'nin uyuduğunu tahmin ederek sessizce evden çıktı. Bucky akşamları işe gittiği için genellikle gündüzleri uyurdu ve Steve'de onu rahatsız etmemek için ya dışarıya dolaşmaya çıkar ya da evde hayalet gibi dolaşırdı.
Takılmayı en çok sevdiği kafeye geldi ve cam kenarındaki yerine oturup bir fincan kahve eşliğinde karakalem çizimi yapmaya başladı. Nedense aklına Tony Stark'ın yakışıklı yüzü gelmişti ve yine onu çiziyordu. Onun yüzünü çizmeyi seviyordu. Kalemin siyah ucu her bir kıvrıma şekil verirken sanki ona dokunuyor, onu hissediyordu.
Birkaç saat orada kaldıktan sonra kahvenin parasını ödedi ve dışarıya çıktı. Yaya için yeşil ışık yanınca Steve sakince karşı kaldırıma doğru yürümeye başladı. O anda keskin bir fren sesiyle sol kalçasında bir acı hissederek yere doğru savruldu. Lüks bir otomobil hafifçe çarpmış olsa da zayıf biri olduğu için Steve'in canını çok yakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
FanficFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B