BİZ BİR BÜTÜNÜZ~(STONY)

1.7K 85 93
                                    

Bu hikayede Tony o lanet olasıca anlaşmayı hiç imzalamadı ve ailesi olarak gördüğü Avengers'ı gizli bir yer altı üssüne götürerek dünyadan soyutladı. Anlaşmayı sunanların kahramanlara ihtiyaçları olana kadarda hiç biri ortaya çıkmayacaktı. Bucky'i de Steve'e olan sevgisi için affetti ve iyileşmesine yardım etti. En güzeli gerçek Bucky'i tanıdıkça sadık ve iyi bir dost olacağını anladı. Steve bu yaptığından sonra Tony'e aşkını itiraf etti ve şimdi sevgililerdi. Biz bundan sonrasını okuyacağız.

İyi okumalar.

Steve tamamen duvarları metalden olan koridorda yürüyordu. Canı sıkılmıştı ve kahraman ailesinin diğer üyelerini kontrol etmek için odadan çıkmıştı.

Camdan içi görünen geniş yeraltı bahçesine baktı. Bir kez daha Tony'le gurur duydu. Sanki bu olacakları önceden tahmin etmiş gibi hiç bir radarın ya da tespit edecek diğer cihazların bulamayacağı büyük bir yeraltı üssü yapmıştı. Kalbi olmadığını söyleyen insanlar çok yanılıyordu. Onu tanımadan önce o da öyle düşünmüştü. Ama tanıdıkça yanıldığını anladı.

Natasha'yla Wanda'yı yapay güneş ışığının altında bikinileriyle güneşlenir bir halde bulduğuna şaşırmamıştı. Bu üsse yerleştiklerinden beri abla kardeş gibi her programlarını birlikte yapıyorlardı. Hatta zavallı Vision bu konuda ona birşey diyemesede az vakit geçirdiği için kendisine yakınıyordu. Sohbet arkadaşı Vision'un durumuna gülmeden edemedi.

Koridorda yürümeye devam ederken Hulk'le Thor'dan hala haber alamadıklarını düşünmek onu üzdü. Acaba neredelerdi?

Yemekhane bölümünde durunca Scott ile Clint'in yemek kavgasına girdiklerini gördü. Bu ikisi hiç büyümez miydi?

Gözlerini devirdi ve yoluna devam etti. Salona gelince kanepelere kurulmuş olan Rhodey, Sam ve Bucky'nin asker muhabetlerini kısa bir süre kapının eşiğinden dinledi. Kendisi de askerdi ama artık bu sohbetlere şimdilik girmeyi pek istemiyordu. Bu yüzden yürümeye devam etti.

"Friday, Tony atölyesinde mi?"

Koridorda bir bayan sesi yankılandı. "Evet Kaptan. Abim Vision'la yeni bir proje üstünde çalışıyor. Aslında daha çok abim patronu deli ediyor. Yine sevgilisi Wanda'nın az ilgilendiğiyle ilgili konuşup duruyor. Patronu kurtarsanız iyi olur Kaptan."

Steve güldü. "Peki Friday. Kaptan Amerika şimdi günü kurtarır."

Adımlarını hızlandırıp atölyeye kısa sürede vardı. İçeriye girer girmez Tony'nin bağırışlarını işitti.

"Vision! Kes artık şunu! Yardım etmeyeceksin git. Bütün gün senin yakınmalarını dinliyorum. Yemin ederim devrelerini söküp ıslatıp döveceğim!"

Steve hemen Tony'nin yanına gelip kolunu onun beline dolayıp kendine çekti ve dudaklarına kısa bir öpücük yerleştirdi.

Tony'nin siniri anında geçti. "Biliyor musun Steve? Sakinleştiriciden daha etkilisin."dedi ve elini onun kalçasına koyup sıktı.

Steve hafifçe inledi. "Yaramazlık yapma Tiny...Vision burada."

Vision o sırada duvardan geçerek gözden kayboldu.

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin