Lütfen medya müziğini geçmeden dinleyerek okuyun.
Tony öğlene doğru uyanıp etrafa bakındı. Dün gece çok güzel uyumuştu. Hatta uzun zaman sonra aldığı en güzel uykuydu.
Şimdi dün neler olduğunu hatırlamalıydı. Kaptan Amerika'nın gay barında takıldığını öğrenmiş ve doğru olup olmadığını öğrenmek için kılık değiştirmiş ve oraya gitmişti. Sonra o gelmişti. Ve kafadan salladığı karakterle içki içip sohbet etmişti.
Sonrasında ne olmuştu?
Biri tarafından desteklenerek arabaya bindirilip eve getirildiğini ve muhteşem bir seks yaptığını hatırlıyordu. Hatta bu uzun zamandır yapmadığı için en mükemmel seksin ilk sırasına bile oturabilirdi.
Herhalde Pepper çılgın kaçamağını duyup onu almaya gelmişti. O zaman Kaptan onun kimliğini öğrenmiş olmalıydı.
Acaba tepkisi ne olmuştu?
Kalkıp duşa girdi. Sonra jakuzi keyfi yaptı. Hatta keyifli olduğundan dolayı banyo sonrasında giyinip salona gelirken müzik bile mırıldanıyordu. Bugün keyfini hiç kimse bozamazdı.
______________________________________
Steve dün gece hiç uyuyamamıştı. Hayatının en güzel gecesi en kötü şekilde sonlanmıştı.
Dün gece ağlaması durana kadar yatakta iki büklüm yatmış ve sonra kalkıp üstünü giyinerek odasına gitmiş duşta bir süre daha ağlamıştı.
Duygusal bir çöküntü yaşıyordu ve bu da onu yıpratmıştı.
Şimdi keyifsiz bir şekilde yaptığı kahvesinden yudumluyordu.
Tony'le arasının nasıl olacağı da onun davranışlarıyla belirlenecekti.
Tony salona girince "Günaydın Capsicle. Günaydın Avengers." dedi.
Herkes ondaki pozitif enerjiye baktı. Tony'se hala ayılamamış ve modunda olmayan takım arkadaşlarına.
"Hadi ama bu ne hal böyle? Dışarda güneş parlıyor. Hava güzel, herşey güzel. Toparlayın kendinizi."
Clint elindeki fıstık ezmesi kavanozundan bir kaşık dolusu ağzına atıp "Büyük ikramiye sana mı çıktı Stark? Ama dur sen zaten zenginsin. Böyle birşey ancak beni senin şu anki haline getirebilir." dedi.
Natasha bir kaşını kaldırarak "Dün mükemmel birisiyle birlikte olduğun için olabilir mi acaba?"derken Steve'e kısa bir bakış attı.
Tony "Evet. Hayatıma girdiği için çok şanslıyım. Pepper iyi ki benimle ve egoma rağmen yanımda." dedi gülümseyerek.
Steve'in bakışlarında ilk başta bir şaşkınlık belirtisi sonrada ağlamaya hazır buğulanıp parlayan gözler gördü Natasha.
'Mermi kafa, salak dahi dün kiminle olduğunu fark edemeyecek kadar sarhoş olmuş belli ki.'
Steve sessizce salondan çıktı. Tony aralarında gelişecek olaya kısa bir cümleye koyulacak cinsten son noktayı koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
Fiksi PenggemarFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B