KORSAN BAYRAĞI ÇEKİLDİ 5~(STONY)

1K 75 253
                                    

Kısa hikayemin son bölümüne hoşgeldiniz. Size bir tavsiye. Sakın medyadaki müziği atlamayın. Okurken atmosfer süper oluyor. Resmen ürperti geliyor o derece.

İyi okumalar.

💀

Sonsuzluk denizindeki gidilecek olan son ada biraz uzaktaydı. Bu yüzden yelkenlerin hepsi açılmıştı ve Calypso'nun yardımı ile rüzgar onları hızla varış noktalarına doğru götürüyordu. Bu sürede iki aşık kardeş sevgilileriyle vakit geçirme kararı almıştı.

Gemiyi rotasında ilerlemekte olan kişi Bucky'di. Tony ikinci kaptanı Loki'nin de meşgul olacağını bildiği için yetkiyi Steve'in güvendiği ikinci kaptanına emanet etmişti.

Steve gün ışığına rağmen yataktan kalkmamış olan karizmatik kaptanına sarılmıştı. Yüzünde mutlu bir gülümsemeyle, gözleri kapalı bir şekilde sevdiği adamın yanında sadece yatmak bile kendini çok iyi hissetmesini sağlıyordu. Yanağını Tony'nin çıplak göğsüne sürtüp güldü.

Tony onun sarı saçlarını okşarken "Neye güldün Steve?"dedi.

"Mutluyum. Gülmek için bundan daha iyi bir sebep yok bence."

Tony parmaklarını onun saçlarına daldırıp hafifçe çekerek yüzünü kendine doğru çevirdi. Ve onu dudaklarından öptü. Steve ona hemen karşılık verdi.

Tony öpmeye devam ederek onu altına aldı. Dudakları ayrılınca gözlerini onun gözlerinden çekmeden "Seni seviyorum Steve. Ben kalbimi kimseye kaptırmam sanıyordum ama yanıldım. Sen benim için herşeyden daha değerlisin."dedi.

Steve'in mutluluktan gözleri ışıldadı. "Bende seni seviyorum."

Tony dudaklarını yeniden onun dudaklarının üzerine kapadı. Sonsuza dek kalmak istediği pozisyon buydu.

Bu sırada Thor ve Loki sevişmeleri yeni bitmiş bir halde yatakta yan yana uzanmışlar, nefeslerinin bir düzene girmesini bekliyorlardı. Loki hızlıca yan dönüp bir kolunu ve bir bacağını Thor'un terli çıplak vücudunun üstüne attı. Thor onun kolunu okşarken "Daha önce sevdiğim birini kaybettim. Yeniden sevmeyeceğimi sanarken sen beni yanılttın. Seni çok seviyorum Loki. Ve seni de kaybetmek istemiyorum."dedi.

Loki elini onun kaslı göğsünde hafifçe hareket ettirip "Beni kaybetmeyeceksin."dedi.

Thor ona sıkıca sarılıp başına bir öpücük kondurdu.

"Lafımı geri alıyorum. Az sonra beni kaybedeceksin. Çünkü nefes alamıyorum."

Thor kollarını hafifçe gevşetti. "Üzgünüm."

Loki güldü ve başını onun omuzuna iyice gömüp gözlerini kapadı.

Birkaç gün sonra ada göründü ama arkalarındaki uzak bir mesafede oluşan sisin arasında da lanetli Thanos ve adamlarının gemisi belirdi.

Loki dümenin başındayken "Kardeşim, acele etmeliyiz. O yaklaşmadan adaya çıkmalıyız."dedi.

Tony "Benimle gelecek kişiler öne çıksın. Adaya yaklaştığımızda kayıklarla gemiden ayrılacağız. Gemi yakında kalacak ama lanetli gemidende uzak olacak."dedi.

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin