HIZ TUTKUNLARI 4-TAMİRCİ 2~(STUCKY)

1.3K 66 157
                                    


Merhaba arkadaşlar. Umarım sürprizlere hazırsınızdır. Sıkı tutunsanız iyi olur. Bu hızlı bir sürüş olacak çünkü.

Bucky elindeki anahtarı tehditkâr bir şekilde Sam'a sallayarak onun üzerine doğru yürüyordu. Avının üzerine atlamaya hazırlanan bir kurt gibiydi. "Mal mısın Sam? Sana o motoru test sürüşüne çıkar dedim. Tamir olmuş motorda daha çok tamir edilecek arızaya sebep ol demedim."

Sam araya mümkün olduğunca motorsikletleri almaya çalıştı. Bu adamın yapabileceklerinden cidden korkuyordu. "Gözünü seveyim affet patron... O anahtarı öyle sallayınca bir tedirgin oluyorum."

Bucky tehlikeli bir şekilde sırıttı. "Olursun tabi. Bunu senin götüne sokacağım çünkü."

Steve modifiye edilmiş güzel bir yarış motorunun üzerindeki deseni boyarken arada bir onların tartışmalarını izleyip gülüyordu. Burada çalışmak ona kesinlikle iyi gelmişti. Normalde bir yerde uzun süre kalmaz ve çalışmazdı. Ama buradan gitmeyi düşünmüyordu.

Sam koşup Steve'in arkasına geçti. Steve boyadığı motorun üzerinde oturmaktaydı. O arkasına geçince doğrulup ona baktı.

Sam ona yalvaran gözlerle bakarak "Kurtar beni. Yoksa çiğ çiğ yiyecek beni bu psikopat." diye fısıldadı.

Steve ona göz kırptı ve sonra üzerindeki atleti çıkarıp yere attı. "Dondurmaya ihtiyacım var. Burası çok sıcak oldu."

Bucky'nin hayvani bakışları anında onun çıplak göğsüne takıldı. Dudaklarını yalayıp yutkundu. Anahtarı elinden bırakıp "Dondurma alıp gelirsen seni affederim Sam..." dedi.

Sam sevinçle "Oley be!... Yani tabi ki. Çeşit çeşit alıp gelirim hemde." dedi ve koşarak garajdan çıktı. Steve geldiğinden beri bu hayvan daha uysal olabiliyordu. Demek ki sadece bir sahibe ihtiyacı varmış. "Steve iyi ki hayatımıza girdin. Seni Tanrı yollamış olmalı."

Bucky gözlerini kısıp ona yavaşça yaklaşırken "Ne yapmaya çalıştığını anlamadığımı mı sandın Steve? Sana sürekli aç olduğumu bildiği için yavru köpek bakışlarıyla senden yardım istiyor. Sende hemen ona yardım ediyorsun. Bu kadar merhametli olma." dedi.

Steve tebessüm etti. "Sam iyi birisi Bucky. Hatta senin sert ve vahşi kişiliğine rağmen hala yanında çalışıyor. Emin ol istediği an buradan çıkıp başka yerde iş bulabilir. Ama seni seviyor. Onun için bir aile gibisiniz."

Bucky yanına gelip onu kendine çekerek motorun üstünden indirdi ve sıkıca sarılıp gözlerinin içine bakarak "Artık sende bu manyak ailenin bir üyesisin. Herşeyden öte benim canımın bir parçasısın. Ve senin canını yakacak kişi benim canımı acıtmış demektir. O kişi ölümlerden ölüm beğensin. Sen benimsin ve bu ölene kadar böyle kalacak." dedi.

Steve kollarını onun boynuna sardı. "İyi ki bu kasabadan geçip gitmeden önce seni görmüşüm. Seni seviyorum Bucky."

Bucky sırıttı. "Benden iyisini mi bulacaksın? Tabi ki beni seveceksin."

Steve gözlerini devirdi. "İki dakika romantik olmaya gelmiyor. Hemen cıvıklaşıyorsun Buck."

ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin