Stony'li merman hikayeme hoşgeldiniz. Medyaya koyduğum müzikle tadını çıkararak okuyun.Başlığa aklı takılıp o bilindik şarkıyı içinden söyleyen olmaz umarım. Bana oldu da ondan söyledim.
&
Steve resim yapmayı seven kendi hâlinde bir adamdı. Tek tutkusu resim yapmaktı ve bu yüzden arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmezdi. Zaten onların hayat tarzına da pek uyum sağlayamazdı. İtalya'daki deniz kenarında bulunan bahçeli evinde takılıp manzarayı resmetmek her zaman daha cazip gelmiştir.
Yine de arkadaşlarının aşırı ısrarlarına dayanamayan Steve bir akşam üstü yatta yapılacak partiye katılmak zorunda kaldı. Gürültülü partileri ne kadar sevmese de bunu göze aldı.
Çocukluk arkadaşı Bucky yanına gelip omzuna vurdu. "Herşey yolunda mı?"
Steve "Evet."diye yalan atıp gülümsemeye çalıştı. Aslında kendini iyi hissetmiyordu. Çocukluğunda boğulma tehlikesi geçirdiği için denizden korkuyordu. Ve yat her ne kadar karanın görüneceği bir mesafede olsada onun için çok uzak gibi geliyordu.
Bucky sanki anlamış gibi sırtını sıvazlayıp "Sakin ol. İyi olacaksın."dedi ve kız arkadaşı Natasha'nın yanına gitti.
Steve dans eden insanlardan uzak kalabilmek için yatın arka kısmına geçti. Suda batmakta olan güneş ışıklarının oyunu olduğunu sandığı birşey dikkatini çekti. Bir erkek yüzü yavaşça suyun dışına çıkınca şaşırdı ve suya düşmüş biri olduğunu zannederek hemen ona elini uzattı. "Elimi tut. Seni buraya çekeceğim."
Sudaki adam gülümseyerek elini uzatırken Steve onun elindeki tuhaflığı fark etti. Ve geri çekmeye fırsat bulamadan o el onu kolundan yakaladığı gibi suya çekti.
Suyun yüzeyine çıkmaya çalışan Steve bu insana benzeyen ama insan olmayan tuhaf yaratık tarafından derine çekiliyordu. Ellerini yanaklarında hissetti ve ona bakma aptallığında bulundu. Gözlerinde yanan mavi ışık onu hipnotize etti ve karşı koymasını engelledi. Aklından geçen son düşünce "Öleceğim." oldu.
Türü yok edilirken kendisi insanlara acımasızca davranarak, hatta onları suyun altına çekip öldürerek hayatta kalmış olan Tony kendisini yeni fark etmiş bu sarışın insana da aynı şeyi yapacaktı.
Sarışının gözleri yavaşça kapandığında onu derinlere indirme fırsatı buldu ama yüzünü onun yüzüne yaklaştırınca bunu yapamadı. Yüzünün güzelliği de onu büyülemişti. Ciğerlerindeki havanın bitmek üzere olduğunu anlayan Tony dudaklarını onun dudaklarının üzerine kapatıp diliyle aralayarak onun ciğerlerine hava verdi. Ölmesini istemiyordu. Artık istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
FanfictionFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B