Arkadaşlar lütfen 18 yaşın altındaki arkadaşlar kesinlikle bu bölümü okumasın. Başından uyarıyorum başka uyarıya denk gelmeyeceksiniz.
Geriye kalanlar için iyi okumalar.
Tony, Pepper'dan ayrılmıştı. Elbette bunun sebepleri arasında onun kesinlikle baş edilmez birisi olması geliyordu. Ama asıl sebebi Kaptan'dı.
Natasha onu bir kenara çekip şu birbirlerini bakışlarla süzme olayını kesip birinin harekete geçmesi gerektiğini söylemişti. O kişininde Tony olması gerektiğini vurgulayarak belirtmişti. Tony ilk başta bunun saçma olduğunu düşünse de sonunda kızıl saçlı dişi şeytanın aklına girmesiyle durumu kabullenmişti.
Bu kabullenişten sonra Kaptan'a bakarken duyguları daha farklı bir yöne doğru hareket etmeye başlamıştı. Kalbi heyecandan hızlı atıyordu ve özellikle poposuna baktığında aklına dolan sapıkça hayaller yüzünden vücuduna ateş basıyordu. Ama bir türlü harekete geçemiyordu.
Konuyu konuşmak için yanına her gittiğinde saçmalayıp söylememeyi tercih ediyordu ve atölyesine gidip kendine küfür ediyordu. Sonunda aklına parlak bir fikir geldi. Aslında fikirden çok bir tuzaktı.
Steve arada bir atölyesine gelir, o çalışırken oturup kara kalem resmini çizerdi. İşte o an yapacağını yapacaktı. Konuşmaktansa önce icraata geçmek en iyisiydi. Sonra konuşmak daha kolay olurdu.
"Ben ne fena birisiyim ya."
Steve ertesi günü tahmin ettiği gibi atölyesine gelmişti. Ama Tony orda değildi. Steve dışarıya çıkamadan metal kolların saldırısına uğradı. Dengesini kaybedip yere düşünce kollardan biri metal pençeyle tişörtünün eteğinden tutup yukarıya doğru, diğer metal pençede pantolonun bel kısmından tutup aşağıya doğru çekmeye başladı.
"...Tony?"
"Tony! Sanırım makinaların bozuldu..."
Steve'i bilgisayar ekranından izlerken donut keyfi yapan Tony "İmkansız." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG(Stony,Stucky,Thorki)
Fiksi PenggemarFarklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleri ve fanartlardan oluşmaktadır. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B