Hai semua buat apa...
Ali masuk kedlm rumah alicia tiba tiba...ali terkjut kerana.....
Ali: Alicia!!!! ( jerit ali bila nampak alicia terbaring lemah ditepi sofa ...ali segera ke arah alicia nasi yg dibeli segera letak diatas meja ali mendekati alicia ...suhu bdan alicia panas sangat ali jdi risau...ali segera angkat alicia ketas sofa dan segara kedpur ali mengambil tuala basah dan letak diats kepala alicia...)...
Ali: alicia bangun lah jagn buat aku risau (air mata ali jatuh secara x sengaja ...)( ali segara kedpur kembali dia amik beberpa biji ubat utk alicia ...ali menyuap kan ubat itu pada alicia setalh selesai ali naik ke bilik alicia dan amik selimut alicia dan dia trun dia menyelimut kan alicia )( alicia dan satbil cuma dia masih belum sedar ali duduk ditepi alicia menuggu alicia bangun )..
Ali: bangun alicia bangun aku ada dgb kau ni jgn tinggal kan aku( kata ali )
Ali jaga alicia sehingga lah ali tertido...
Sikp time...
Ali bangun dri tido nya didpti alicia blum sedar kan dri ..dia mengeluh ...
Ali: alicia aku tunggu kau sedar eh...( kata ali 2 mint kemudia alicia punnsedar ali yg duduk layan phone terkejut bila mendgr nama nya dipanggil)
Alicia: ali!?... ( lemah)
Ali: hah alicia kau dh sedar!?? Kau nk apa nk makan nk air ??? Ok xni?? ( ali gelabah bila nampak alicia dan sedar alicia yg melihat tergelk kecik sahaja)
Alicia: haha ali ali aku ok ali uhuk cuma penat lah ...
Ali: jom !?..
Alicia: mana?
Ali: pergi klinik lah kau dh teruk ni hum aku x nk apa apa jdi lagi fahm??
Alicia: hum aku x nk pergi sana ali...
Ali; alicia jgn degil jom
Alicia: x nk..
Ali: ok fine aku x nk layan kau hum( ali terus main phone nya x pdg alicia dia risaua kan alicia je tpi alicia dgeil..)
( alicia berasa berslh dgn ali dia panggil ali tpi ali x jwb pun )
Alicia: ali !?( no respon)...ali!?( no respon)
Ali ok fine aku pergi jgn merajuk dgn aku.
Ali pdg alicia dgn senyuman ...Ali: dh pergi siap aku tunggu kat sini ok
( alicia hanya mengguk sahaja )...Selepas siap alicia pun trun ali melihat alicia cantik je...
Ali: ni nk pergi kilink ke nk pergi date ??
Alicia: kau merapu apa ( buat muka mls)
Ali: hah dh jom ..larat x ke nk aku dokong kau???
Alicia: his kau ni aku ok lah..( mereka pun pergi ke klinik)..Sikp time.
Sampai...Alicia mendaftar dri nya dia amik nom giliran dan duduk diseblah ali.....
Ali; ok x??
Alicia: ok cuma pening je...
Ali: oooo....,
Alicia tiba tiba meletakan kepala nya diatas bahu ali ali hanya membiar kan sahaja ...selepas 2 minit tunggu tiba lah gilirab alicia ali pun masuk teman kan alicia..Dok: ok adik sakit apa?
Alicia: saya deman sakit kepala..
Ali hanya memadg alicia sahaja dia diam..
Dok: ooo sini saya check
Alicia diperiksa oleh doktor..selepas siapa doktor member thu bahawa alicia cuma deman dan dia perlu rehat yg cukup ali tersenyum medgr nya...Ali: terima kasih doktor..
Dok: sama sama jaga gf kamu baik baik
Ali terkejut doktor ckp cam tu
Ali: err dia kwan saya je .
Dok: oh yeke saya x thu sorry..
Alicia: x per..Selepas siap ali alicia menuggu amik ubat selepas itu mereka balik..
Sesamap je mereia dirumah alicia dan ali terkejut ....
Org itu memdg alicia dan ali dgn tajam sekali ali hanya mampu tunduk ...
??: alicia kamu pergi mana??( tegas sambil pdg alicia dan ali)
Alicia: errrrr.....Bersambung
Hai semua ok x kali ni kalau x sorry tau nk thu apa jdi kena lah baca ok bye
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romancekisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...