Hai semua...
Ali bangun dri tido jam menujuk kan pukul 4:30 ali terus pergi mandi dan solat ...setelah itu ali menbuka phone nya dilihat last seen alicia pada pukul 4;00 dia pun segera chat sebb alicia bru je last seen ...
📱📱📱📱
Talian...
Ali: hai alicia??
3 minit kemudiann........
Alicia: ye ali sorry lambat saya solat takdi😊
Ali: xper bru 3 minit bukn 3 jam kan haha
Alicia: awk nak amik saya dh ke?
Ali; aah awk siap lah saya sampai saya call awk ok?
Alicia: ok awk...Tamat talian.....
Setelah menamat kan chat dia dgn alicia ali terus bersiap siap utk amik kekasih nya....
Sikp time
Ali keluar dri rumah dan menujuk kerumah alicia menggunakan motor nya....Sesampai je didepn rumah alicia ali mendail nom alicia blum sempat ali call alicia pintu rumah alicia terbuka seprti biasa bukn alicia yg kelaur tetapi general..
Ali mendekati general dan berslm...
Ali; assalamualikum general..
General: waslm ali tunggu kejap alicia ada kat ats kata nya 2 minit lagi dia siap.ok?
Ali; ok je ...Setelah 3 minit alicia turun ...
Alicia: sorry lambat beteri phone ni x masuk..
Aliv its okey lah alicia jom general kami pergi dulu
General: okk bye alicia jaga dri ali jaga ank saya dgn elok fhm?
Ali: baik general...Ali dan alicia pun pergi ketempay ditujui...
Sikp perjalanan
Sampai...
Alicia trun dri motor ali...ali kelihatan pucat sedikit.......alicia rasa risau dia terus tanya...Alicia: ali??! Awk ok?
Ali: ouh okk ...* knp aku x sedp hati* ( alicia pdg ali ali x pdg alicia ali terfikir knp hati dia x sedp je macam ada benda akn jdi)
Alicia: ali??! Jgn tipu ckp lah?
Ali: alicia awk jaga jaga saya rada x sedp hti ..( kata ali sambil memdg tepat dlm mata alicia)
Alicia hanya diam dan mengaguk..sahaja..
Selepas itu ali membeli tiket utk mereka berdua..Mereka masuk ketaman tema itu...
Alicia:wah meriah kan??(teruja)
Ali: aah bru buka kot dh jom ..( mereka mula mandi)...Ali meyelam lah itu lah ini lah mereka gembira sangay sangat....
Tiba tiba alicia menghilang kan dri ..ali cuba mencari alicia...Ali; alicia!!! Awk kat mana?? Alicia !?( ali berpusing mencari alicia)
Ali : alicia jgn buat saya risau alicia ???( masih tidak ada respon ali terus mencari.dimana alicia berada )Tiba tiba dri belakang ..ali ali dikejut kan ...
Bakkk( dikejutkan)
Ali terkejut...dipusing belakag dilihat alicia tesenyum nakal kearah nye...
Ali jdi germ sangat tpi ditahn...
Ali: awk pergi mana???
Alicia; heheh saje je ..knp??
Ali: awk thu saya risau??
Alicia: alololo sorry heheh risau juga awk kat saya??
Ali: his dia ni ....
Mereka tergelk gelk ...Setelah 2 jam mereka pun naik alicia menukar baju nya ali pun sama setelh siap mereka duduk makan ...
{Restorn ring gembira kalau broken boleh bla} ....
Alicia: makan kat sini
Ali; ok....
Setelag memesang apa yg mereka nk makan mereka menuuggu..mAli: alicia awk oergi jamuan tu?
Alicia: pergi kno?
Ali:apa tema utk thun ni?
Alicia; kalau thu lepas ala ala budk kolej thub ni mesti ala ala raja..kot cam tu
Ali: ooo awk dh thu nk pakai apa?
Alicia: entah nanti lahbsaya pikir..knp?
Ali: xada apa saya rasa mesti awk cantik kan?
Alica: mesti hahaha
Ali; hahaha...Setelah merrka menuggu akhirnya makan sampai ali dan allicia makan...
Sikp time...
Ali dan alicia ingin ketempat lain semasa ali berjaln kehadaoan tiba tiba ali di .....
BUK( DITUMBOK)
Ali: aduh....(.jatuh)
Bersambung.
Hai semua ok x kali ni kalau x sorry tau nk thu apa jdi sila baca vote komwn bye
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romancekisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...