Hai sorry lambat author tertido penat sangat ni hehe .dh dh sambung...
Semasa viktor mencari ali viktor ternampak seseorg yg terbring lemah diatas tananh...viktor memghampiridan..
Dia terkejut yg terbaring itu...
Ali!!!!!!( jerit viktor dgn kuat).viktor mengmgng tangan kwan baik nya...
Viktor: ali bangun alo!??hikskk jgn tingggal kan aku ali ..( viktor checj nadi ali kini tidak lagi bergerak nafs ali juga tidak lagi kedegaran viktor mengangkat kwab nya itu dan menhatr ke bilk kecemasan dgn segera).
Vik: ali bertahan aku akn selamat kan kau ali bertahn( perut ali yg mengalami kecederaan yg teruk akibat ditembak ...itu masih mengeluarkan darah)...
Sikp perjalana
Sesampai je viktir menaggil doktor utk menolong nya ali ditolak terus kebilik kecemasan zon merah....
Viktor risau akn kawan nya itu viktorenuggu ali...tiba tiba kelihatab general alicia rudy dr gazali moon iman dtg kearah viktor...
..Alicia: vik ali???
Viktor hanya diam dia x thu nk ckp apa??
Dr gazali risau terus tanya...
DrG: viktor ali macam mana???( tahan tagisan)
Viktor diam dr gazali x pdt sbr lagi dia naik angin
DrG:VIKTOR!!! ALI MACAM MANA JWB LAH JGN SENYAP!!!
( semua org terkejut mendgr nya)( viktir juga turt terkejut)Vik: kalau dia selamt pun peluang itu dia hidup tipis juga ..hum korg mesti happy kan??? ( semua terkedu) KORG MESTI HAPPY KAN LAGI LAGI YG RAMBUT LANDAK NI KAN HAPPY ALI DH MACAM NI??? KAU THU X MASA AKU JUMPA DIA DIA DH NAYWA NYWA IKAN THU X!!!!!! AKU JUMPA DIA DGB DARH X BERHEBTI MENGALIR AIR MATA DIA MASIH MEMBAHASI PIPI DIA KAU THU X AKU JUMPA DIA NADI DIA DH X BERGERAK THU X!!!!!! KORG HAPPY !!! BUAT AL MACAM NI!!!! KNP DIAM !!! HAPPY SEMUA BERSUYUKUR!!! KAN ALI CAM NI YELAHA LI KAN SUSAH KAN ORG JE SUKA!!!!( viktor mengeluarkan amarah nya yg lama dipendan nya air mata nya jatuh ...x berhneti henti dia sedig ali sanggup bunuh diiri sebb ni...)....
Vik: doktor ckp kalau dia hidup myebe dia x macam dulu..( tunduk)
Alicia: apa maksud kau??
Vik: ali doktor ckp dia lambat diselematkan otak dia dh separuh mati ali myebe dia dh x dpt bertahan lama dia akn terbaring je sepanjagn masa hiskkkk kalau korg percaya kan dia semua ni x akn jdi uncle g ali x curi saya ada dgn dia 24 jam saya x nampak pun dia pergi bilik guru amik donpet cikgu malar. Tpi susah ke nk percaya hiakkk sekrg semua tanggyng lah akibat nya ali dh x macan dulu...ali....alicia ali ada bagi kau hadiah...ada dlm wad kau kau amik lah tengok...ok...aku x thy nk ckp apa jp lagi ali nk kena bedah ...peparu dia pun dh lemaj doktor x dpt nk tling dia lagi...Dr Gazali terduduk general pun terdiam x ada jwb pan. Masing masing menyesal dgn perbuatan ...mereka .
DrG: maaf kan ayah ali vik maaf kan uncle
Vik: selamani ali than je dia dimaki dicaci.tidak dipercayai dia tahan je ...saya nampak setiap malan dia mesti nsgis dia rindua alicia rindua ayah nya dia dh giveup sebenyar nya hati dia dh penat sangat...saya pernah dgr dia..ckapViktor terdiam
Alicia: apa?
.
Ali ckp
MY HEARTH IS SO TIREND ....
.
Semua terdiam .memang slh mereja sebb berbuat begitu kepd ali...
Tetapi...
Rudy pov dlm hati..
Bagus lah kalau kau mampus ak x kisah alcia milk aku hahahaha nk bunuh dir konon kau ingat kau apa hahaha puas hati aku hahagag. .End pov..
Semua sedih dgn apa yg dh jdi tetepi rudy tidak dia lagi bahagia...
.
..
Bersambung
Hai semua ok x kali ni k nak thu aoa jdi sila baca komen ok bye
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romansakisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...