Hai semua...
Semua yg melihat berasa kasihan juga .
Rudy: dh jon alicia.
Alicia dan rudy pergi...Ali menyentuh pipi dia yg sakit ditumbok...dan ditampar lagi sakit hati dia sebb di hina...
Ali: aku x pernh minta kau tlong aku dulu alicia tpi aku nk ucap tq sebb kau bagi aku peluang utj hidup walaupun aku xpernh minta alicia....( kata ali dgn sayu dia pun pergi jumpa ketua teras)...
Sesampau je ali masuk...
E.D: ali apa khabar?
Ali x sempat jawb ..tiba E.Gans menyampuk
E.G: xpayah nk lembut dgn sipembelot ni dayang...
Ali terkdu...dia diam..
E.D: sbr gans...ali kami dpt tahu bahawa kamu terlah pun mencuri dan memberi maklumat mata kepada musuh!?? Knp kamu buat cam ni?!?
Ali: e.dayang saya x nk ckp apa cuma saya nk semua pecaya saya saya x buat benda ni ...
E.G: KALAU BUKN KAMU SIAPA KAMI?!!!! MEMANG TERANG LAGI BERSULUH ALI!?? KAMU YG BUAT RAKAM INI JUGA MENYATAKAN ITU IALAG KAMU APA YG KAMU MAHU KAN ALI SAYA PIKIR KAMU AK. DJI SEPETI MAK KAMU TPI....TIDAK!!!!
Ali diam dia rasa takut sangat x berani dia nk angkat muka dia ...didpen org yg paling dihormti...E.D: sbr gans ali kami akn hukum kami atas kesalhan kamu ....mulai hri ni kamu diharam kan memakai iris dan kamu akn digantung dri misi selama 2 tahun...fahm!??
Ali diam air mata nya jatuh...
Selepas siap ...berjumpa dgn ketua terus ali keluar...dri situ...
Khai: ali!?...
Ali pdg ..
Ali: ye..m
Khai; ali kau ok?
Ali; yes ok sangat aku happy khai happy sangat...( ali tersenyum oahit air mata nya jatuh)
Khai kasihan dgn ali tpi dia pub x boleh kata apa....
Ali: maaf kan aku...aku kena balik...Ali terus balik....
Sikp time...
Ditemoat alicia...Alicia sedg duduk disofa rumag nya sambil baca buku...tiba tiba ada org dtg rumah ny..
Alicia membuka pintu terlihat..
Alicia: ali!? Apa kau buat kat sini??!!( terkejut tengok ali dihadpn nya tpi ali kali ni lain dri yg lain alicia pelik tengoj ali )
Alicia: * ni bukb ali ni?? Ali x akn pakai hoodie warna kelabu ni buk. Ali* ali kno???Blum sempat alicia ckp tiba tiba alicia ditolak ...alicia jatyh terbaring.
Alicia: ali apa kau nk buat!!??
Ali diam...alicia rada tu bukb ali sebb ali x akn lah warna mata dia warna hitam mata ali warna coklat ....
Tiba org itu duduk ditas alicia ...
Alicia: kau knp lepas kan aku tlingggggg...Alicia menjerit tolong alicia hampir diapa apa kan sebelun semoay ali...mebelai alicia tiba tiba...
Buk ( ali ditombok tpu bukn dgn alicia)...
Iman: kau knp ali!!!?!! Lepas kan alicia!!!!!!
Ali memengng kepala nya yg sakit itu...dia bangun dan lari menjauh!?..
Alicia mengis ketakutan...
Iman: alicia awk ok allah awk ...
Alicia: awkkk...dia hampir sahaja awk saya takut...hikskkk
Iman: lapo kat generl..Mereka berdua pergi jumpa general..
Ditempat ali...
??: fushhg nsib aku x kena pukul aduh sakit kepala aku...
Tiba ada yg tegur..
??: bagus kau dh buat apa yg aku surh nanti mesti budk iris tu divenci teruk hahah..
??: tpi akn rudy...aku hanpir dipukul tau x?
Rudy: alaa sikit je tu zak ..bukn kau buat betul pun kan??
Zak: ye aku just duduk atas dia dan belai rambut dia je...
Rudy: bagus mesti ali dibnci ni hahah.
Zak: hahah....Rudy dan zak rancg utk menjatuh kab ali...
Sikp time
Bila general mendgr sahaja apa yg dikata kn oleh Licia dab iman hati nya jadi pnas alicia x henti nagis...Generak; kurang ajar punya budk IMAN ARAH KAN DIA JUMPA SAYA SEKRABG SAYA KENA AJAR DIA ...HUMMM( generl menahab marah nya )( iman mengikut sahaja)..
Ditempat ali
Ali yg sedg main game itu terkejut bil iman dtg rumH nya.dgn muka yg marah..Ali: knp iman?
Iman x jwb tetapi..Pak;( ali ditampar)
Ali: knp kau tampar aku??
Iman: kau menag x guna ali !?? X guna kau amik kesempatan ketas alicia!?? Kau menag x guna!!??!!!
Ali: apa maksud kau aku kat rumah dri takdi kot !?
Iman : x aku x caya now kau jumpa generak sekrg kau dh melampau ali!???Ali terdiam dia pelik sekali apa yv dia dh buat keatas alicia segd kN dia dri takdi kat rumah sahaja x keluar pun selepas jumpa dgn ketua ters!?.....
Ali pdg iman yg dh ngis...
Bersambung
Hai semua ok x kali ni kalau x sory tau ali x slg pun ali x buat pun nk thu apa jdi sila baca ok bye
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romansakisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...