Hai semua ok ...Alicia memadg ali .......
Alicia: ali aku sebenarnya.....
Alicia diam seketika.....ali memdg alicia..
Ali: knp alicia kai ada apa apa nk ckp?
Alicia: aku sebenarnya...huh..
Vik: apa alicia ?? Kau suka rudy lagi??? ( alicia sedikit tersentap mendg apa yg viktor ckp)( kerana alicia diam ali dh boleh agak alicia masih syg kan rudy ali sudh salh fahm)...Ali: ooo so kau nk ckp yg aku x payah lah nk kisah kan rudy sebb kau suka dia lagi???
Alicia: bukna ali dgr dulu...
Ali; yelah kau suka dia dia kan hebat pandai lagi dia kan PPS kau kan ( penolong pengwas sekolah) ...jdi ok lah kau dgb dia boleg bersama kan!??
Alicia: bukn ali dgr la...
Ali: aku rasa aku x layah lah utk kau kalau kita bersama tpi hati kau kat dia baik kita jauh je x ada yg sakit hati kan??( kata ali dia mula rasa sedih sangat alicia dg naik geram )..Alicia: ali!?
Ali hanya diam..
Alicia: ali!??.
Still diam....Alicia berhadapab dgn ali....ali pdg lain ...
Alicia: ali dgr lah...
Vik: ali !?
Ali: dgr apa lagi ;???
Alicia: his kau ni dgr lah apa aku nk ckp!?
Ali; ok aku dgr kau suka dia kan kau nk aku jauh dri kau kan kan tu je kan humm( ali merajuk)( alicia dh x tahn dia pun)Alicia; ALI BIN GAZALI AKU SUKA KAU!!!!( sekali alicia sebut terus nama penuh ali ali terkejut termasuk lah yg lain)knp susah sangat kau nk dgr hah?? Aku dgn dia dh x ada apa apa lah !?
Ali: hah betul ke?? Apa yg aku dgr ni??
Alicia: eh x ada lah lakonan hummm...( alicia bangun dri situ dan pergi kedapur.)
Vik: ali? Aku rasa kan dia merajuk lah?
Ali; apa yg aki ckp ni aduh alicia!? Kau jgn lah merajuk( ali bangun dri situ )General: gazali?
DrG: ye rama?
General: saya rasa kita kena bincgvhal ni lah diaorg tu masih muda ...
DrG: ye baiklahm..Semantar itu ali cuba pujuk alicia...
Ali; alicia jgn lah merajuk ok fine aku minta maaf alicia ok aku slh aku x dgr kau ckp sorry sangat...
Alicia: betul? Kau x slh fajm lagi?
Ali: ye sorry tau?
Alicia: yee...ok..Mereka keluar balik..
Vik: dh macam suami isteri betul sini merajuk sana pujuk sana merajuk sini pujuk haiya oening ma hahaha..
General: ali alicia kami nk bincg sesuatu..Ali pdg alicia....mereka menagguk..
DrG: ali. Betul ke suka alicia!?bukn apa ayah x nk ali tinggal kan alicia bila ali dh bosan dgn dia...
Ali; betul ayah ali suka dia ....ali janji x tinggal kan dia.
Generak: alicia kamu suka ali sebb apa ??
Alicia : sebb ....( alicia diam)
General: bukn apa alicia papa x nk alicia nanti bila dh bosan tinggal kan ali ...
Alicia: sebb dia yg selalu ada dgn alicia papa ...
DrG&Gerenal: baiklah kami izin kan kamu berdua bersama janji x buat perkara yg melampau batas..
Ali; baik ayah ali janji .x buat benda bukn bukn kat dia ali masih lagi ada agama ayah.
DrG: baiklaha li ayah percaya kamu ...Selepas bebincg mereka semua tangok tv.
Sikp time
Mlm dh menjelama alicia dan viktor sementar ali diatas x apa yg dia buat..Vik: alicia kau mask apa?
Alicia: kau thu x ali suka makan apa?
Vik: tah aku x th ma bru je kenal kot aku x thu lagi...
Tiba Dr gazali dtg ...
DrG: ali suka makan tempoyak udang..
Alicia: eh uncle g oook thanks ...
DrG: sama sama.....eh vik tlong tengok ali badan dia panas balik tu ..uncle rasa dia masih pikir pasl rudy tu..
Vik: hah okkk..( viktor terus pergi keatas)..Dibilik ali..
Vik: ali kau ok?
Ali: hum ok....
Viktor sentuh dhi ali..
Vik: uish panas ma kau deman ni ali makan ubat nk?
Ali; dh aku dh makan...
Vik: kau rehat lah hum akux thu nk buat apa kat kau aku x thu jaga org sakit...
Ali; xoer kau tengok aku pun ok..vik aku tido jap kau pergi lah tlong alicia ok?
Vik: ok ali...Viktor turn ..
Vik: aku tling kau mask?
Alicia: oh okkk.Mereka mask tiba time makan..
Alicia: ali jom trun makan??
No respn
Vik: ali tido lagi kot x per ma aku kejut dia jp
Alicia: okk..Alicia menghidang kan makan semenatr viktor panggil ali..
Semasa diblik ali..
Vik: ali jom makan..
Melihat ali yg masih lagi tido viktor menghampiri ali..viktor sentuh ali ..
Vik: uish panas nya dia ni ali ali bangun...( ali separuh sedar)
Ali: hum..alicia...( ali minpi alicia viktor terus kebawah dan memaggil alicoa)Vik: alicia alicia!??
Alicia: kau knp??
Vik: ali!!?Alicia: knp??
Vik: dia badan dia panas gila wey..dia separuh sedar cam mana ni??
Alicia: hah apa??
DrG: vik amik tuala basah...
Vik: okk..Mereka semua naik keats..
Alicia masuk ...
Alicia:ali??
Ali; hum....
Alicia menyentuh dahi ali panas dia terasa ..
Alicoa; pans ni...humm bak sini kanin tu.
( viktor mengulur kan nya)
Alicia: ali bangub makan..
Ali; x larat..alicia..
DrG: ali ali ...ayah ni ali makan dulu fav ali hri ni
Ali; hah ok...Semada ali bangub tiba tiba ditingakp ali ada sepucuk surat..
Viktor: eh apa tu?( viktor amik dan baca)..
Vik: apakah???!!!
Bersambung
Hai semua ok x kali. Ni kalau x sorry tau nkbthu apa jdi sila baca vote komwn tau ok bye
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romancekisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...