Hai sambung..
Semasa mereka berdua menujuk ke medan selera tiba tiba..seseorg dtg dan menlanggar ali ...
Buk..( langgar)
Ali: aduh sakit nya..*apa kena mamat ni langgar aku dh lah langgar aku kat tempat aku kena cucok semlan * ....( lelaki itu pergi tanpa meminta maaf kpd ali)( alicia segera menghampiri ali)....
Alicia: ali kau ok??
Ali: ok sakit sikit je ni!?
Alicia: sakit apa?? Luka ?? ( risau)
Ali: sakit.....Alicia memadg ali ....
Ali: sakit mencintai kamu 😜
Alicia terkejut mendarg apa yg ali ckp alicia segera menumukul bahu ali ...
Alicia: hah kena pun main main lagi.
Ali: ok ok aduh aduh sakit alicia kot ye pun nk pukul jgn kat situ dh lah kesan cucok dia sakit lagi aduh..
Alicia: hum x kisah lah ...( alicia pergi tinggal kan ali alicia menujuk ke meja)( ali pub ikut lah)..Ali; nak makan apa ni?
Alicia: ikut je aku ok!?
Ali: kau makan tom yam?
Alicia memdg ali ...
Alicia: x nk lah lain x ada?
Ali: humm nasi ayam!?
Alicia: x nk!?
Ali: hbis nak makan apa ?? Kata ok semua ??
Alicia: hah nk makan ...tom yam hehe ..( kata alicia sambil tersenyum nakal ali yg takdi senyum kini berbubah muka nya )
Ali: hurmm 😒😔dia ni ada yg kena ni hai nsib sayg kalau x kena dh ...( kata ali perkataan syg dipelahan kan bagi x nk alicia mendgr nya)
Alicia: hah kau ckp apa??
Ali: x ada lah jp aku oder ok( ali pun bangun dri duduk nya dan pergi kearah kedai tu alicia trgelk kecil melihat muka ali begi tu)..Setelah beberapa minit ali dtg sambil membawa makan merrka..
Ali; nah cik pesanan cik ( sambik tersenyum alicia pdg ali dan hanya mengelng sahaja)
Alicia: oh terima kasih ...
Ali: ok x?
Alicia: ok je ...jok makan.( merrka pun makan setelah hbis makn ali melihat alicia yg sedg bermain phone nya..)..
Ali: hum alicia jom kita pergi taman nk?
Alicia: wat apa bosan lah..
Ali: hum kalau cam tu tengok wayng nk??
Alicia: oritd ali jom...Mereka menujuk ke pangung wayang..
...
Ali::-hum nk tengok cerita apa?
Alicia: x thu ...hum hah cerita ni!!
Ali: hum women scery!? Crita hantu?
Alicia: yes jom berani?
Ali:ofc lah ...Ali pun membeli tiket dan mereka menuggu giliran utk masuk..
Tiba lah masa utj mereka masuk ..
Ali: huh mesti seram kan??
Alicia: tah macam can ye..
Ali: ok jgn jerit lah.
Alicia: his mana ada..Mereka pun duduk ditempat mereka.
Sesama mereka menonton tiba tiba ada part seram..
Bukkk...
Alicia: hiwaggh( alicia terpeluk tangan ali)
Ali: ergh aduh sakit * alicia knp peluk tangan ni sakit* ...alicia ...kau peluk aku..
Alicia: eh sorry ali...*blusing* ..
Ali; x pee* sakit duh* .mSikp time.
Selesai sudah mereka menonton cerita itu setalh itu mereka pun dudk ..Ali::ok?
Alicia::ok eh dh pukul berapa jom balik nanti general bising ...
Ali: ok alicia..Mereka balik ali menghantar alicia kerumah.
Ali: ok dh sampai..
Alicia: tahnks ali layan peragai aku hri ni sorry kalau aku buat kau risau/germ hehe aku x ada niat pun ok..
Ali: its okey alicia dh lah bye jumpa kalau ada misi nanti bye m.
Alicia: bye elok elok .Ali pub balik
Siko perjalanan.sampai .
Ali masuk kerunah nya dab dia naik keats dia mandi dan solat selepas itu ali bring diatas katil nya..Ali: huh oenta nya hri ni tpi best lah huh alicia alicia....( tiba tiba phone ali bedering ada panggilan masuk tpi nom x kenal)..
Ali pub angkat..
📲📲📲
Talian
Ali: helo?? ...Bersambung
Hai semua ok x kali ni kalau x sorry rau nk thu siapa kena lah baca ok bye vote komen tau
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romansakisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...