Hai semua...author tertido sorry....
Ali terus duduk selepas jumpa barisan kelas nya menuggu dlm 3 miniy bru lah Mc beruncap...
MC: assalamualikum slm sejahtera slm hormat kepada semua ( ali terus melihat siapa yg beruncpa dilihat yg beruncap itualaj)
Ali: alicia!?..( ali tersenyum)
Alicia: yg berbahagia encik taufik bin ahmad pengetua sekolah yg dihormati penolong kanan yg dikasihi penonlang kokurukulm rakan rakan pebgwas dan pelajar pelajar yg sya kasihi...dipagi yg indah ini saya alicia selaku ketua pengawas dan .....( tiba tiba ada cikgu panggil)...( alicia berhwbti bercakp)...Semua pdg knp lah tu...
Alicia : maaf ada kesilapan...sebentar( alicia terus kecikgu yg memenggil dia)..
Alicia: knp cikgu ?
Cikgu: kamu dlm maljlis ni kena ada pasagn yg menjadi tulang belakang macam.sebelum ni tpi disebb kan pps awk dh kena lucut awk panggil lah sesiapa yg layak utk tlong awk dlm hal ni ok?
Aliciia: humm siapa eh humm hah ..( alicoa segera ke barisan budk laki dan memaggil ali semua pelajar pdg ali)..Alicia : ali??! Sini!?
Ali: kno awk??
Alicia terus tarik tagan ali dan pergi kebelkagn dewan...semua pdg ali ada yg berckp ada yg tenganga ...Dibelakang dewan..
Alicia: ali bolwh cikgu?
Cikgu: betul ke ali kamu boleg tlong alicia mjlis ni ??
Ali: hah saya pikir apa lah alicia panggil eer boleh kot?
Alicia: pla awk saya x ada org dh ni mjlis dh mula 4 minit lalu...
Ali: baik lah awk jomm..
Alicia: ok jom...Alicia pun pergi kedepn ali mengekori alicia..
Alicia:maaf ada kesilapan sebentar takdi..
Baiklah kita terus kan dijemput yg berbahagia DR.Ghazali dan Dr Malar utk naik kepentas ..( semua tepuk tangan)...
( ali sedekit gementar ni merupa kan kali pertama dia jdi pmc..ni).
Ali bisik kat alicia..
Ali: awk saya tkut lah..
Alicia: jgn takut lah buat biasa je bayg x ada org pun ok??( alicia memengng tangan ali dibawah ali menggk ).Ali:aku ke sekg??( bisik)
Alicia; ye awk...
Ali: baiklah mari kita mula kan majlis selamat dtg kepada para tetamu yg dikasih hri ini 4/4 thun 3029 merupa hari yg bersejarah bagi sekolah kita kerna hari ini akn diadakan mjlis jamuan sekolah yg terbesar meramkumi pihat atasan seprti VIP...( alicia pun sebut)
Alicia: VVIP dn pelajae sekolah ...Sikp time...
( selepas selesai je majlis ali menerik nafas lega sebb dia berjaya kendalikan majlis dgn elok dan x kekok..)Alicia: ali nah air..ok x ni?
Ali: ok seram rasa takdi semua pdg tpu kan awk ada yg macm x puas hati..
Alicia: biasa lah tu awk terus kan lah jdi pmc ni tah stu hri nanti awk dpr jdi PPS saya ke hehe.
Ali: hahahawk ni ...awk thux. Masa awk oengng tangan saya ayah saya pdg...
Alicia: ouh ye ke sumpah saya x thu sorry awk..
Ali: xper ...lagipun saya takut masa tu.
Alilicia: hahahaha...Mereka beborak..
Sikp time
Balikkkkkk..Ali balik kerumag nya selesai hantar alicia balik ali pun balik kerumah.
Sesampai dirumah ali masuk dan duduk disofa tiba ada yg menegur nya..
??: dh balik dh ali?
Ali pdg ...dia tersenyum
Ali: aah ayah ayah dh makan?
DrG: dh ali ?
Ali; belun jap lagi lah...nk keluar dgn alicia ..
DrG: ooo pergi mana?
Ali: tama tema air je ayah..
( dr ghazali duduk sebelah anak nya itu)
DrG: ayah izin kan ali masa kat sekolah tu takdi ali kan yg jdi Mc??
Ali: penolong mc je ayah mc alicia..tah tiba tiba je boleg jdi sebb cikgu panggil .je..
Drg: ooo ok ayah tengok ali dgn alicia berkeja sama ...siap pegng tangan lagi??
Ali: ayah namapak?
DrG: rasa nya bukn ayah je dr malar pengetua penolong kanan semya nampak?
Ali; alamak ali takut takdi ayah sorry ayah amrah je?
DrG: x ada lag..jgn ali buat apa apa yg buruk sudh ok ..
Ali: ok ayah ali naik dulu ye bye...Ali terus naik kebilik nya dan mandi selesai mandi ali terus...capai phonw nya...
Ali mandaik nom alicia.
📲📲📲📲📲
Alicia: helo?
Ali: awk helo?
Alicia; hah ali knp?
Ali: petg ni pukul berpa awk nk saya amik awk?
Alicia: hum pukul 5 cam tu ok?
Ali: ok je tumggu tau nanti saya amik skrg bru pukul 3 ada masa lah kalau nk siap ke ok ..
Alicia: ok awk..awk buat apa?
Ali; nk tido kejap..nangtuk .hehe
Alicia: hahab ok awk jgn lena sangat nanti , sedar dh pukul 5 ok ?? Jgn sikp solat ok?
Ali: ok awk you to ok bye.
Alicia: bye..
Tamat talian..Selepas sahaja call ali bring dikatil nya dia membuka rakam disekolah takdi ...viktor yg rakam...
Ali teraenyumm..
Rakam on..
Ali: mari lah kita bersama sama (alicia potong sebb ali lambat sangat)
Alicia: mari kita bersama sama dtg ke majlis itu oada mlan minggu ...Kedgeran suara viktor..
Vik: hahaab mia diaorg berebut siapa nk ckp ahaha
Mia: aah hahah ...Rakam off..
Ali teraenyjm dia nk join je jamuan itu...makin lama makin nangtuk akhirnya ali tido..Bersambung
Hai semua ok x kali ni kalau x sorry tau bye vote komen
YOU ARE READING
My hearth is so Tired
Romancekisah ini bermula daripada seorg lelaki iaitu Ali yg baru sahaja berpindah ke sekolah baru .sekolah menengah sanis cyeberaya (SMSC).disekolah itu ali bertemu dgn serg gadis bernama alicia.ali mula jatuh hati dgn gadis yg berambut perang itu tpi bany...