Lee MinJi: 17 éves vagyok. Busanban élek. Utálom az életem. Meg akarok halni! Egyszerűen nincs miért élnem. Ohh...hogy miért? Nos...lássuk csak.
1. Ok: Nincs családom. Vagyis ez nem teljesen igaz. Van egy apám, de igazából nem nevezném annak. Anya meghalt mikor én 9 éves voltam. Akkor apa elkezdett inni és már mindennapossá vált hogy megver. Gyűlölöm őt.
2. Ok: Nincs egy barátom sem. Nem vagyok az a barátkozó típus.
3. Ok: A suliban is szoktak piszkálni, mert idézem: "én vagyok a depressziós csaj, halálangyal és miegymás". Megjegyzem hogy a jegyeim sem túl jók szóval a tanárok kedvence sem vagyok, így ők is szivatnak.
4. Ok: Utálom magam! Ahogy kinézek, és persze az sem segít hogy rengeteg vágás és heg csúfítja a testemet. Gyűlölöm magam ezért de egyszerűen szenvedélyemmé vált a vagdosás.
5. Ok: Végül pedig az utolsó okom. Ő miatta. Kezdetben még csendes életem volt aztán jött ő és az amúgy is pocsék napjaimat még pocsékabbá tette. Mindig megszivat valamivel. Rágó, ragasztó a székemen, vödör víz és még ilyen finomságok. Mázli hogy a vágásaimat nem látta meg senki mert még azért is kapnék. És hogy ki ez a fiú? Park Jimin a suli leghelyesebb és legarrogánsabb személye.
Most jut eszembe! Pár hónap és itt az idő. Hogy minek az ideje? Azé hogy öngyilkos legyek. 14 éves korom óta minden február 16.-án megpróbálok öngyilkos lenni. Ezen a napon halt meg anya. Most október eleje van. Csak bírjam ki addig valahogy, aztán megyek utánad anya és újra együtt lehetünk! Annyit szenvedtem már! Elég volt!
Park Jimin: Egyszerűen imádom az életem! És ebben az a legjobb hogy az bizony örök. Jó barátok vesznek körül és még a tv-ben is benne vagyunk. Hogy miért? Hát ugye a gyilkosságok, azok a holttestek amikben egy csepp vér nem maradt. Naná hogy mi voltunk. És persze a suli ahol mi vagyunk a ranglétra tetején. Ezen kívül van egy csaj akit folyton piszkálhatok. Nem tudom...olyan furcsa a csaj. Esküszöm sötétebb az aurája mint a miénk pedig mi embereket ölünk. MinJi. Még a neve is fura. Ezen kívül mindig olyan édes illata van. Vér. Vér illat borítja be mindig mintha a teste minden egyes porcikája vérezne. Mondjuk ki tudja de nem hiszem. A ruháinak is olyan illata van mintha vérben mosná azokat a fekete göncöket amiket hord. Nem bírok magammal mindig olyan édes az illata ezért piszkálom hogy elterelődjön róla a figyelmem, bár mondjuk vicces is nézni ahogy kiborul. Igen érdekel a csaj de tudom hogy ő is csak egy műdepis kislány akinek anyuci meg apuci nem vette meg az új IPhone-t ezért most haragszik a világra. Nem hiszem el mekkorát tévedtem!
YOU ARE READING
Vérszomj (Jimin ff.) [Befejezett]
VampireEgy arrogáns vámpír és egy depressziós lány. Vajon mi sül ki ebből? Lee MinJi: Csak bírjam ki addig valahogy aztán megyek utánad anya és újra együtt lehetünk! Annyit szenvedtem már! Elég volt! Park Jimin: Tudom hogy ő is csak egy műdepis kislány aki...