°4. Bölüm°

3.8K 198 51
                                    

Keyifli okumalar..

🔅🔅🔅

Leyla;

00:25

Uyuyamıyordum, bir sağ dönüyor bir sola dönüyor ama bir türlü uyuyamıyordum. Hatta koyun bile saymıştım gözlerim ve zihnim kapansın diye. Fakat kapanmasını beklediğim zihnim gözleri sonuna kadar açık beni izliyordu hiddetle. Ben de hiddetliydim, ben de öfkeli ve üzgündüm. Ama uyursam en azından rahatlarım diye düşünüyordum. Zihnim beni dinlemiyordu bile.

Kafamı koyduğum yastıkta sağıma döndüm tekrar. Milyonuncu defa dönüyordum şu kısıtlı alanımda.

Dudaklarımın arasından sesli bir nefes verdim bıkkınca. Bugünümü mahvettiği gibi gecemi de alaşağı ediyordu. Varlığı bana cezaydı sanki.

Sinirlerimin yeniden gerildiğini hissettim. Kapıya doğru bakan gözlerim kısıldı ve kaşlarım çatıldı yeniden.

İşte böyle oluyordum deminden beri.

Ne zaman uykuyu düşünsem esniyordum, gözlerim kapanmaya yelteniyordu, fakat o zihnime dalınca aynen böyle bütün uykum anında kaçıyor ve geriliyordum.

Sanki içeriden bana büyü yapmıştı uğursuz mendebur. Ne günüm güzeldi ne şimdi gecem..

Gözlerimi kapatıp ne ara sıktığımı bilmediğim kaslarımı gevşetmek amacıyla yatakta sırt üstü pozisyona geçtim ve yıllardır kesiştiğim tavanıma baktım.

Yıllardır tek değişmeyen dostum tavandı, beni gıkı çıkmadan dinler sessiz sessiz huysuzlanmalarımı çekerdi.

Hatta hiç de cevap vermezdi bana bunca yıldır. Hayret doğrusu(!)

Sıkıntıyla tavana bakmaya devam ettim kısık ela gözlerimle.

İçimde tükenmeyen bir sıkıntı kalbimi avuçları arasına almış sanki var gücüyle sıkıyordu. Gittikçe büyüyor içimde geziniyordu bütün vücudumu ele geçirmek ister gibi. Neden böyle olduğum belliydi. Belli olması beni daha da geriyordu.

Nedense onun varlığının olduğu yerde bana rahat olmazmış gibi hissediyordum. Elimde olmadan ..

Sanki o olursa yıllarım, günlerim saatlerim.. Her saniyem zehir olacakmış gibi.

Tavana bakan gözlerimi kapadım nefes almak için dudaklarımı aralayarak. Nefes alamıyormuş gibi, saatlerdir nefessiz kalmış gibi soludum ben kokan odamdan. Ben kokardı her yer burada.

Fakat şimdi değişen bir şey vardı.

Odada başka birşeyin daha kokusunu alıyordum. Şey gibi.. Tatlı..

Aldığım kokunun heyecanıyla doğruldum aniden. Ani hareketim başımın dönmesine neden olmuştu ama umursamadım. Benim odamdan tatlı kokusu geliyordu. Üstelik en sevdiğim tatlı.. Fıstıklı baklava...

Heyecanla ayağa kalkıp odayı taramaya başladım. En son aşağıda yemiştim ve bildiğime göre son lokmayı da mideme gömmüştüm. Ama şimdi buralarda bir yerlerde unutmuş gibiydim. Normalde böyle birşey asla olmazdı, demek ki dalgınlığıma gelmiş olmalıydı.

ATEŞBÖCEĞİ ( Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin