°20. Bölüm°

1.5K 74 191
                                    


OY VERIR MISINIZZZZ???

Keyifli okumalar...

Medya; Leyla.. (gözlerini ela olarak hayal edin:)) Benim hayalimdekine çok yakın bu kız..

Yeni Leyla hakkında ne düşünüyorsunuz? (Ana karaketerler bölümünde ki Leyla değişti)

**


Hatırlatma;

"Leyla? Sensin değil mi?"

Bu ses..

Aman Allah' ım..

Adımlarım yavaşladı önce. Telefonu şaşkınca önüme getirip numaraya baktım. Kaydedilmeyen ve arkadaki sesin Talha' ya ait olduğu bir numara. Hemde adımı söyleyen. Dudaklarım hafifçe aralandı ve kesikçe soludu. Üstünkörü bir tebessüm yerleştiğinde kulağıma telefonu geri götürdüm.

"Talha?" diye fısıldadım ekrana doğru içimde oluşan amansız heyecanla.

Kalbim sesini ona duyurma çabalarına girerken nefesimin kesildiğini hissettim. Beni aramıştı? Onca günden sonra. Numaramı nerden bulmuştu peki?

Yemin ederim bu çocuk benim kaderimdi..

Niye mi? Bilmem, öyle işte..

🔅🔅🔅

"Evet benim, numaranı bulmak biraz zor oldu ama..(!)" dedi telefonun arkasından sesli bir nefes vererek bariz bir ima ile.

Kaşlarım başta anlamadığım için çatıldı, yavaşlayan adımlarımı biraz daha hızlandırıp bahçeden çıktım ve eve girerek doğrudan odaya geçtim.

Hızlanmış, daha doğrusu depar atmış kalbimin üstüne elimi koyup sessizce ona fısıldarken nefesimi kontrol ediyordum. Bu çocuk benim üstümde her ne etki yapıyorsa, bu benim için zor ve tuhaftı. Olmaması gereken bir şey miydi peki.. Kesinlikle..

Tek başıma bulunduğum odanın penceresine doğru yaklaştım. "Anladım."

Yüzüm anında buruştu. Anladım da ne demek oluyordu Allah aşkına! Ben gerçekten saçmalama konusunda pek iyi not alıyordum. Böyle de devam etmemeliydi. Elimde kalan bana utanç oluyordu her seferinde. Elim yüzümü turlarken çaresizce telefonun diğer ucundan Talha tekrar konuştu. Sesi baya dinç geliyordu. Sabah sporu yapmış biri gibi..

"Nasılsın? Gitmişsin bir yerlere.."

Ona belli etmeden hafifçe iç geçirip başımı yana yatırdım. Bu telefon konuşması bana öbür hayatımda pahalıya patlayacaktı. Canım yanacaktı, pişman olacaktım dibine kadar. Ama şu an hiç birisi umrumda değilmiş gibi rahattım. Yanlış.. Umrumda idi, yoksa bu kadar dert ediyor olmazdım. Sadece.. Anı yaşıyordum işte..

"İyiyim. Gittik bir yerlere evet. Köye geldik bir haftalığına."

Biz neden hemen evlenmiyorduk ki?.. Böylece daha rahat konuşurduk, hem köye benimle gelirdi; Toprak öküzünün aksine. Beraber bir sürü şey yapardık. Ah.. Hayali bile çok güzel..

"Duydum." dedi sanki sitem edermiş gibi. Dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerimi sanki beni görüyormuş gibi kıstım. Bana sitem mi ediyordu yani? Haber vermediğim için üstelik..

Nikah saati kaç olsun Talha bey? Az sonra, uygun mu?

"Be-" diye konuşacakken Talha sözümü kesti. "Boşver şimdi onu bunu. Nasıl gidiyor köy, ne-"

ATEŞBÖCEĞİ ( Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin