°16. Bölüm°

1.7K 75 87
                                    

Keyifli okumalar..

Beni takip etmediysen edebilirsin..🌺

OY VERMEK BEDAVA ARKADAŞLAR

🔅🔅🔅

Bilinç altı ne garip bir şeydi böyle, insana asla aklından geçemeyecek şeyleri gösteriyordu tereddüt dahi etmeden.

Toprak Feyza teyzenin karnını dürten bastonuna bakacaktı ki, karşı taraftan gelen hareketlenme ile oraya döndü. Ve döner dönmez ışık hızında düşecek olan kıza yetişti. Gördüğü şey onun paniklemesine sebep olmuştu.

Leyla bayılmıştı ve kap yeri boylamıştı. Cam olduğu için yüksek ses gelmesi, kırıldı mı diye meraklanması falan yoktu Toprağın. Sadece kucağında tuttuğu kıza bakıyordu irice açılan gözleri ile.  Şayet tutmasaydı o da cam gibi yere yuvarlanacaktı.

Toprak kalp atışlarının sesini iki metre öteden alırken korktuğu gerçeği ile kızı tamamen aldı kucağına.

"Leyla, yavrum!" dedi Feyza teyze olanlara şok içinde bakarken. Yaşlı kadın Leyla öyle birden bayılınca kalbi yerinden uçmuştu sanki. Bastonu yardımı ile kapının önüne gelip Toprağın kucağındaki gözleri kapalı kıza baktı endişe ile. Annesi Melek nerede, diye düşünmeden edemedi.

Toprak bacaklarından ve belinden kavradığı kızı kucağına iyice sabitledikten sonra ayakkabısını çıkardı dengesini korumaya çalışarak. Leyla kucağında olduğu için bu pek kolay olmamıştı, zayıf bir kızdı; hatta epey zayıflamıştı ancak yine de bir ağırlığı vardı. Bu ise engel olacak kadar Toprağı rahatsız etmiyordu. Bu kızdan daha ağır insanlar taşımıştı zamanında.

Ayakkabısını çıkartıp içeri geçen Toprağın peşinden Feyza teyze de koşturdu elinden geldiğince. Bastonu ona vakit kaybettirse de o bunu düşünmüyor, bayılan Leyla' nın halini düşünüyordu.

Toprak kucağında bulunan beyaz tenli kıza bakmadan edemedi. Holü geçmiş, salona giriyordu.

Beyaz teni hafif kızarıklık ile detaylanmış o kapıyı açtığında gördüğü saçları örtüden bir kaç tel firar etmişti. Dudakları şişliğini halen korurken Toprak kızdan bakışlarını çekerek koltuğa bırakmıştı. Fazla şey düşünme sırası değildi.

Nazikçe kolları arasından çıkan kızın saçları biraz daha göründüğünde Toprağın eli istemsizce oraya gitti, kapıdan kaçışını hatırladı. Daha fazla gözükmesin diye elleri ile firar eden saçlarını geriye atıp örtüyü çekti. Ayık olsa böyle olmasını isterdi diye düşündü çünkü.

Bir baba şefkati barınan bakışları kısa bir süre yüzünde gezindiğinde, uzaktan yengesinin sesi duyuldu.

"Leyla!" Toprak irkilerek halen orada duran elini geri çekti ve çömeldiği yerden doğrularak yengesine baktı.

Melek hanım bir kaç iş olduğu için alışverişe çıkmıştı ve ardından eşinin yanıma uğramış, eşi İbrahim bey ise gitmesi gereken küçük bir yer olduğu için Melek hanım dükkanda kalmıştı. Şimdi ise ancak eve dönebilmişti ve açık kapıyı görünce yüreği ağzına gelmişti. Tek bıraktığı kızı için korkup içeri dalmıştı paldır küldür.

Toprak telaş dolu yengesinin yatan Leyla' ya bakan  halini görünce  sakinleştirici bir ses tonu ile, "Yenge," dedi ve onun yanına geldi iki adımda. Elini onun omuzuna koyup kendisine bakmasını sağladı. Melek hanım onun varlığını seslenmesiyle fark etmişti. Korku parıltılı gözleri ona çevrildi. "Merak etme."

ATEŞBÖCEĞİ ( Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin