7.Chapter - Rušný čtvrtek

1.6K 37 4
                                    

Došla jsem do práce ještě pět minut předtím, než jsem musela, ale já to tak většinou dělala. Miluji to tu. Miluji tuto práci a jednou bych ji i chtěla dělat. Jednou by bylo fajn se tím živit, i když bych se pomalu uživila, i kdybych pracovala jen tři dny v týdnu. Teď pracuji jeden a moje výplata je, no jak to říct? Podle mě velká, nestěžuji si to ne, ale mám našetřeno spoustu peněz klidně i na procestování světa. Dobře tak to ne, ale hodně bych toho procestovat mohla. Pracuji tu už druhým rokem. Nechápete? Ve čtvrťáku na střední jsem dostala tuhle stáž, no a teď mě berou už jako jednodenního zaměstnance. Pana a paní Turnerovi jsem sice nikdy neviděla, ale mluvila jsem již několikrát s jejich zástupci, i když jsou to moji šéfové, jsou normální. Můžete se s nimi bavit o čemkoliv, teda v rámci mezí, ale jsou úžasní. Každý si na své vedoucí stěžuje, ale já proti nim nic nemám.

Dneska mám připravit dětský pokojíček pro holčičku a chlapečka, takže dva pokoje. Mám zde nějaké požadavky, které majitelé chtějí, ale jinak to jde dle mé fantazie a to je taky důvod proč tuhle práci miluji. Můžu se vydovádět, použít svou fantazii a oni mi za to ještě zaplatí. No kdo by tuhle práci nebral?

***

Je dvanáct a to mám polední pauzu. Do práce jsem se tolik zažrala, že už mám skoro hotovo. Mám od každého pokoje trošku. Mám tam základní věci, jako je skříň, postel, vymalovaná zeď, ale ty drobnosti, které mě baví nejvíce, přijdou až po obědě.

Při mém přemýšlení do někoho vrazím, až skoro spadnu na zem, kdyby mě ten někdo nechytil jeho pevnýma rukama.

„Promiň, nedívala jsem se na cestu“ usmála jsem se na něj. On mi úsměv opětoval, ale ne, ne, ne. Co tady dělá?
„To je v pořádku“ Odkryl své ďolíčky, stejné měl, když jsem naposledy byla nad ním a kroutila se mu na jeho…

„Jsem Matt, Matt Turner“ zase mě vyrušil z mých zaneprázdněných a perverzních myšlenek o něm.

„Co?“ podívala jsem se na něj jak na boží zjevení, ale pak se uklidnila „Jsem Lucy Flores“ Snad mě nepozná, prosím nepoznávej mě. Neusmála jsem se na něj a čekala, co z něj vypadne.

„Pozval bych tě na oběd, ale spěchám za rodiči“ pokroutil očima, jen jsem s jemným úsměvem pokývala „Ale neboj, ještě se mnou budeš mít tu čest“ poslal mi vzdušnou pusu a už byl ta tam.

Dostala jsem se na oběd a vzala si řízek, který jindy hladově sním, ale dneska jsem neměla náladu.

Jaktože on je Matt Turner? Od kdy je Matt Turner? Dobře uznávám, dodnes jsem neměla páru o jeho příjmení, ale nikdy by mě nenapadlo, že zrovna on bude jejich syn. Turner…vlastně se to k němu hodí. Počkat? Já znám jeho rodiče, já znám moje největší šéfy, znám majitele firmy. Potkali mě jednou a to potom, co mi vyházeli MOJE oblečení a já musela jet jen v jeho tričku, které mimochodem stále mám ve skříni, až k Am.

MATT

„Ale neboj, ještě se mnou budeš mít tu čest“ poslal jsem ji vzdušnou pusu a ona jakoby zamrzla a dostala strach? Od kdy ze mě mají dívky strach? Já jsem nejsvůdnější a nejpohlednější kluk na planetě, ne ten, co je vyleká, ale proč ze mě má strach?

„Čau, proč jste mi neřekli, že máte tak sexy zaměstnankyně? Už bych se tomuto místu nevyhýbal“ uškrnul jsem se na ně. Trochu jsem je dráždil, ale z části to byla pravda. Jsem tu asi po druhé, nikdy jsem neměl důvod sem chodit, ale dnes po mě rodiče něco chtěli, ne, že by mi to vadilo, díky nim jsem potkal tu neznámou, teda vlastně Lucy Flores neznámou.

F*CKKde žijí příběhy. Začni objevovat